Tiistai myöhässä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

TPK. Anustappi, strap on -dildo, 130 %. Takaisin perusasioiden äärelle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Etäpäivä ja piiitkä lista töitä. Aloitan True Bloodilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Koulun penkki on kova ja kylmä, aika ei etene, eikä open sänki ole sama asia kuin kivat tissit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mua palelee koko ajan. Tulin toimistolle ja aina vaan palelee. Ois pitäny ottaa kalvosimet mukaan. Ja villasukat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

annepa kirjoitti:Ja villasukat.
Mulla on :) Olin kaukaa viisas :) Tosin ne on jalassa pakon sanelemana, sillä bussi-juna-bussi kombolla kun töihin tänään tulin, niin ei tuolla ulkona olisi ilman villasukkia ja kerrospukeutumista pärjännyt. Auto telakalla ja mä leikin vihreetä. Tää on niin tätä. Ja junat luonnollisesti tökki. Työmatka kesti vain kaksi tuntia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

annepa kirjoitti:Mua palelee koko ajan. Tulin toimistolle ja aina vaan palelee. Ois pitäny ottaa kalvosimet mukaan.
:?:
http://www.keikari.com/blogi/irtokalvosimet/ ?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti:Työmatka kesti vain kaksi tuntia.
36 minuuttia ja 38 kilsaa. Onneksi on yksityisautoilu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

VR. Ihana VR. 35 min seisoin -20 pakkasessa Malmin asemalla, junat tupaten täynnä ja kulkivat 15 min välein kahdella vaunulla. Argh.

Kurkku pipi, selkeästi lämpöä ja ällö olo. En uskalla edes mainita asiasta töissä, kun jouduin ton suolistopaskan takia olemaan viime viikolla jo poissa. :/
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

CeDell Davis kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ja villasukat.
Mulla on :) Olin kaukaa viisas :) Tosin ne on jalassa pakon sanelemana, sillä bussi-juna-bussi kombolla kun töihin tänään tulin, niin ei tuolla ulkona olisi ilman villasukkia ja kerrospukeutumista pärjännyt.
Ei muuten ollut ongelmia normaalia enemmän, matkalla tuli vähän vilu mutta en meinannut paleltua. Mut mulla paleli jo kotona eilen koko päivän vaikka sisälämpötila oli ihan normaali. Täälläkin on normaali sisälämpötila mut silti palelee. Oiskohan sauna lämmin. Vois mennä sinne harrastamaan sulkeutunutta saunakulttuuria ja tekemään päätöksiä!
urpiainen kirjoitti: :?:
Nöy, kalvosimet tarkottaa myös samaa kuin kynsikkäät eli sormettomat sormikkaat. Ja kyllä tiedän että kalvosin on myös paidan hihansuussa. VRT motti ja kuusi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Työmatka kesti vain kaksi tuntia.
36 minuuttia ja 38 kilsaa. Onneksi on yksityisautoilu.
Minä tyhmä halusin leikkiä vihreätä tämän päivän, vaikka olisin voinut ottaa huollosta myös sijaisauton firman piikkiin. No jos pökötti on telakalla vielä huomisenkin, niin sitten noukin kulkuneuvon perseen alle. Kokemukseni VR:n palveluista pakottavat minut saman tien autoilijaksi ja saastuttajaksi - maailman tuhoajaksi.

Huomionarvoista on, että päivän työmatkailuun menee 25€ rahaa. Siis yhteen päivään. Tämä se vasta kannustaa joukkoliikenteeseen, sano.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei palellut työmatkalla yhtään, ehkäpä hiukan liikaa oli päällä eli olisi voinut lyhythihaisen kauluspaidan jättää pois ja tulla pelkällä t-paidalla sekä toki takilla.

Juna ja bussikin tulivat nokaneteen melkein heti kun asemalle pääsin ja taisivat kulkea ihan ajallaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

annepa kirjoitti:Nöy, kalvosimet tarkottaa myös samaa kuin kynsikkäät eli sormettomat sormikkaat. Ja kyllä tiedän että kalvosin on myös paidan hihansuussa. VRT motti ja kuusi.
Jaaha. Kiinnostavaa. Minulle täysin vieras merkitys tälle sanalle, eikä sitä näy mikään helposti saatavilla oleva sanakirjanikaan tukevan. Onko tämä jotain rovaniemeläistä paikallissanastoa vai mitä? Käyttävätkö esim. metsästyskaverisi tätä sanaa tässä merkityksessä yleisesti?

Edit: joo, kuten uudella henkisellä kaksoisveljelläni Masalla tuossa alla, myös minulta jäi ymmärtämättä tuo asiaa selvittävä esimerkkisi motista ja kuusesta.
Viimeksi muokannut urpiainen, 15.02.2011 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:VRT motti ja kuusi.
Täh. Oletkohan sä nyt ymmärtänyt asiat hieman väärin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

urpiainen kirjoitti: Onko tämä jotain rovaniemeläistä paikallissanastoa vai mitä? Käyttävätkö esim. metsästyskaverisi tätä sanaa tässä merkityksessä yleisesti?
Kyllä, kaikki jotka tunnen Rovaniemellä tietää mitä tarkottaa jos sanoo että "kutasin kalvosimet", "tarvin uudet kalvosimet" tai että "on jo niin lämmin että ei tarvi vanttuita, kalvosimet riittää". En tiiä rajottuuko sanan käyttö Rolloon vai ylemmin Lapin lääniin. Tai muualle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:VRT motti ja kuusi.
Täh. Oletkohan sä nyt ymmärtänyt asiat hieman väärin.
Tai sitten sinä. Motti tarkottaa ainakin kolmea asiaa, kuusi kahta asiaa ja nyt puhumme sanan kalvosin eri merkityksistä. Täälläkin kerran keskustelimme siitä kun minä sanoin mukia motiksi. Vain aasi ymmärsi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

annepa kirjoitti:
Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:VRT motti ja kuusi.
Täh. Oletkohan sä nyt ymmärtänyt asiat hieman väärin.
Tai sitten sinä. Motti tarkottaa ainakin kolmea asiaa, kuusi kahta asiaa ja nyt puhumme sanan kalvosin eri merkityksistä. Täälläkin kerran keskustelimme siitä kun minä sanoin mukia motiksi. Vain aasi ymmärsi.
Aha. Minäkin luulin, että sinun kielenkäytössäsi motti ja kuusi tarkoittavat samaa asiaa (vrt. kynsikkäät ja kalvosimet), mutta tarkoititkin näin. Tosin tuo motti = muki on minullekin täysin vieras juttu, en edes muista sitä Kitinästä. Kiinnostavia juttuja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:Tai sitten sinä. i.
No näköjään. Ymmärsin sinun tarkoittavan että motti ja kuusi on sama asia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lapissa ei ole kuin idiootteja. Ilmeisesti poltto oli enemmän kuin fiksu teko, harmi ettei palanut kokonaan.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:Kiinnostavia juttuja.
Tosi. En meinaa pysyä mammakalsareissani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Riemumieli kirjoitti:Lapissa ei ole kuin idiootteja. Ilmeisesti poltto oli enemmän kuin fiksu teko, harmi ettei palanut kokonaan.
Niin. Nyt kaikki yhteen ääneen, kuten Sleepy Sleepers jo oliko se Turakaisten paratiisilla meitä opetti: Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on liikkeissään arvaamaton...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Lapissa ei ole kuin idiootteja. Ilmeisesti poltto oli enemmän kuin fiksu teko, harmi ettei palanut kokonaan.
Totta, sen takia kaikki jolla on mitään suurempaa järkeä päässä eikä jotain todella sitovaa sinne, muuttaa heti pois kun voivat.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Voi huoh... Noi ei sula ikinä :(

http://www.natureit.net/kamera/seili
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kyä toi pesä on kohta kuumana!

Kevät tuntuu vaikuttaneen monessa suunnassa, toivottavasti kannaltani myönteisesti. Yksi paras suunta kyllä riittäisi ! Mutta en nyt kuitenkaan pistä tätä pahakseni.

Kohta sahojen kanssa hankeen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oi kun kävi kiva ja mukava poika kylässä :h: Päivän piristys!

Sen tehtävänä oli merkata toimistojen pöytiin numerot... Kyllä kattokaas meilläkin keksitään työllistämistoimia :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin