Tiistai myöhässä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Netanttila on varmaan niitä viimeisiä paikkoja josta tulen ostoksia tekemään, olkaa hyvä vaan..

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... logId=1444
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsässä oli tämän päivän nurinpanokohdassa liikaa lunta, eli napaan saakka 184cm miehellä. Oli aika raskasta kuusia oksiessa, päivän urakaksi riittikin 2 puuta. Noista irtosi, kummastakin erikseen, yli 15 metriä tukkeja. Ja siis oksiakin oli ihan liikaa :D Hyvää kuntoilua kylläkin.

Iltakahvitreffit peruuntui, neito kuumeessa. Pitänee keskittyä tietokoneen laittoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Pääsiskö sulle kesätöihin? Jotenkin kiinnostais tommonen ruumiillinen työ ja on kokemustakin, siis oon tehny metsätöitä useampana päivänä, monta tuntia jopa ja käyttäny vesuria. Moottorisahaakin voisin koklaa!11

Eiku onxe vesuri jolla vedetään oksat pois?
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

nowaysis kirjoitti:
Eiku onxe vesuri jolla vedetään oksat pois?
Ei, se olen minä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sinäkö se olet, Vesa? :shock:
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:Moottorisahaakin voisin koklaa!11
Ohos, nyt olis kova puuduunari tiedossa, jos vaan jaksaa nostaa sahan!!1

Ai tänään olis Milan-Spurs, eipä vaan kerkiä kattoa, kun olen kiireinen mies :/
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minäki voin mennä Pulkkikselle kesätöihin mettään! Oon ennenki ollu, en tosi Pulkkiksella.

Aloitin vaalikampanjan. Vaalithan on sit vissin marraskuussa, mut nyt kun alottaa niin ei tarvi hiki hatussa huhkia syys-lokakuussa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo, ja pulkkis vois opettaa sen mitä ei osata. Voitais sit leipoo sille pullaa ja karjalanpiirakoita.

Tämmöstäkö se sinkkuus on? :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oppimistehtävän kimpussa taas. Onneksi aihe on mieluinen - mainonnan etiikka. Kirjoitettavaa asiaa olisi todelola paljon ja mua vähän huolestuttaa oma laveasanaisuuteni, kun vastaus saisi olla vain noin 2000 merkkiä.

Päätin, että teen duunia keittiön pöydän ääressä, jotten lankea internetin tai Civilizationin pauloihin vahingossa, mutta ehän mä nyt voinut olla täysin pimennossa... viritin siis miniläppärin viihdykkeekseni ja täällä sitä ollaan. Huoh.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:Joo, ja pulkkis vois opettaa sen mitä ei osata. Voitais sit leipoo sille pullaa ja karjalanpiirakoita.

Tämmöstäkö se sinkkuus on? :shock:
En muista enää, mutta voin mennä Pulkkikselle metsätöihin ilman sinkkuiluakin :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon kyllä maailman paskin sinkku. Fiilis on ihan ok, mutta entäs sitten jos/kun alkaa tekemään mieli seksiä? Eihän sitä nyt kenenkään vieraan miehen kanssa voi harjottaa, haloo.. Pitäisköhän mun ottaa aikakonematka 1800-luvulta nykypäivään.. No, ehtiihän sitä myöhemminkin ;) (hups, kuuluis mun omaan ketjuun mutta Lipposta lainaten: "So what?"
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Oon kyllä maailman paskin sinkku. Fiilis on ihan ok, mutta entäs sitten jos/kun alkaa tekemään mieli seksiä? Eihän sitä nyt kenenkään vieraan miehen kanssa voi harjottaa, haloo.. Pitäisköhän mun ottaa aikakonematka 1800-luvulta nykypäivään.. No, ehtiihän sitä myöhemminkin ;) (hups, kuuluis mun omaan ketjuun mutta Lipposta lainaten: "So what?"
Asetut makuulle, suljet silmäsi ja ajattelet Englantia.
Manaaja

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Oon kyllä maailman paskin sinkku. Fiilis on ihan ok, mutta entäs sitten jos/kun alkaa tekemään mieli seksiä? Eihän sitä nyt kenenkään vieraan miehen kanssa voi harjottaa, haloo.. Pitäisköhän mun ottaa aikakonematka 1800-luvulta nykypäivään.. No, ehtiihän sitä myöhemminkin ;) (hups, kuuluis mun omaan ketjuun mutta Lipposta lainaten: "So what?"
Niin no entäs sitten jos alkaa? Ei kai kaikille mieliteoille tarvitse aina antaa periksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Eihän sitä nyt kenenkään vieraan miehen kanssa voi harjottaa, haloo..
No haloo! Mihin sä nyt vieraita miehiä edes tarttet, kyllä sä sen verran miehiä tunnet että riittää joka päivälle.
Dave

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Oon kyllä maailman paskin sinkku. Fiilis on ihan ok, mutta entäs sitten jos/kun alkaa tekemään mieli seksiä? Eihän sitä nyt kenenkään vieraan miehen kanssa voi harjottaa, haloo.. Pitäisköhän mun ottaa aikakonematka 1800-luvulta nykypäivään.. No, ehtiihän sitä myöhemminkin ;) (hups, kuuluis mun omaan ketjuun mutta Lipposta lainaten: "So what?"
Niin no entäs sitten jos alkaa? Ei kai kaikille mieliteoille tarvitse aina antaa periksi.
Juuri näin. Emmehän ole mitään villi-ihmisiä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Eihän sitä nyt kenenkään vieraan miehen kanssa voi harjottaa, haloo..
No haloo! Mihin sä nyt vieraita miehiä edes tarttet, kyllä sä sen verran miehiä tunnet että riittää joka päivälle.
Joo kiitos vaan lukuisista tarjouksista, ystävä rakas ;) En edes tajua miks mun tuo ajatelma piti tänne kirjottaa, ehkä harjoitan tiukempaa(uuh) itsesensuuria jatkossa ;)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:En edes tajua miks mun tuo ajatelma piti tänne kirjottaa, ehkä harjoitan tiukempaa(uuh) itsesensuuria jatkossa ;)
Nimenomaan. Lupaan olla myös kirjoittamatta tapahtuneesta.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Pulkannaru kirjoitti:Metsässä oli tämän päivän nurinpanokohdassa liikaa lunta, eli napaan saakka 184cm miehellä. Oli aika raskasta kuusia oksiessa, päivän urakaksi riittikin 2 puuta. Noista irtosi, kummastakin erikseen, yli 15 metriä tukkeja. Ja siis oksiakin oli ihan liikaa :D Hyvää kuntoilua kylläkin.
On tuo juu hyvää kuntoilua. Työtähän kuusessa on aika paljon enemmän kuin männyssä, mutta toisaalta se ei humpsahda sinne lumihangen uumeniin. Sieltä sitä onkin kiva etsiä ja arpoa, että mistä laittais poikki ...
Noh, aina ei voi voittaa, kaatoi kumpia tahansa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:En edes tajua miks mun tuo ajatelma piti tänne kirjottaa, ehkä harjoitan tiukempaa(uuh) itsesensuuria jatkossa ;)
Nimenomaan. Lupaan olla myös kirjoittamatta tapahtuneesta.
Kiitii pojat! :h: En nyt siis voi kiittää teitä kaikkia hlökoht kun ei mahdu viestiin, mut kummiski :oops:
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^No voi sviddu. Täällä aletaan panemaan heti kun mä lepuutan hetken pippeliäni kansantaloustieteen parissa. Voi räkä. NIIN elämäni tarina. Voi rähmä. Harmittaa.
Bruce Willisika

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tekisi mieleni suruuni väijyä illan potkupallo-ottelu, mutta en tiedä tohdinko livetä ruodusta. Olisi enää pakkopulla-osiosta jäljellä parit paskanmaan-kieliset kuuntelut tuplapenaltilla, koska menin lupautumaan jollekin jossain vaiheessa alta pois suoritettavalle mukavien huastelu -tunnille ja sen oheissirkushuveihin kuuluu ylimääräinen kakkanakki. Nyt on tiukan päätöksen paikka.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiitos metsätyöapuun tarjoutuneille ! Ja vielä suun ja muun täydeltä pulla ja piirakkaa? En tiedä pitäisikö itsekuri !

Nyt hetki nettideitti-palstan naisia kiusaten, kun tämän illan kuumat kahvit meni naisen flunssan takia sivuunsa. Vaikka netti ei kyllä panetukseen autakaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

nowaysis kirjoitti:Eiku onxe vesuri jolla vedetään oksat pois?
Vesurilla voi katkoa, mutta on tossa oksien kokoluokassa hidasta. Kirveellä menisi nopeammin mutta munien korkeudella ei halua moista heiluttaa ja sekin on hidasta.
Oksimiseen sopivalla moottorisahalla homma käy näppärästi vaikka oksa (ja runko) sattuisi olemaan näkymättömissä pakkaslumen sisällä. Ilman turvavarusteita en tuota kyllä tee, metsurin saappaissa näkyykin muutamia turvattuja osumia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

nowaysis kirjoitti:Joo, ja pulkkis vois opettaa sen mitä ei osata. Voitais sit leipoo sille pullaa ja karjalanpiirakoita.

Tämmöstäkö se sinkkuus on?
Joo. Harjoitukset alkavat ensi torstaina mulla kotona. Yv:llä voi laittaa hakemuksia !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai myöhässä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaatomies ja kaato!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin