Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ket kitinäläistä fanitat eniten?

Homeboy65
1
3%
StadinArska
5
14%
Niba
0
Ei ääniä
ninni
1
3%
Gat
2
5%
manaaja
1
3%
Aasi
0
Ei ääniä
Elppis
2
5%
Hämärämies
0
Ei ääniä
swirl
1
3%
Kreitsu
1
3%
Ann
2
5%
Bruce Willisika
1
3%
Dave
3
8%
Clay
0
Ei ääniä
Chap
0
Ei ääniä
CeDell Davis (musta heppu)
1
3%
Lilo
1
3%
urpiainen
4
11%
Bluntly
0
Ei ääniä
Vesper
6
16%
boner
0
Ei ääniä
McJanne
1
3%
Pulkannaru
1
3%
Riemumieli
2
5%
sivustahuutaja
1
3%
par-sky
0
Ei ääniä
annepa
0
Ei ääniä
exsu
0
Ei ääniä
Ylermi Ylihanka
0
Ei ääniä
prosessi
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Lilo »

urpiainen kirjoitti: :h:
Itse olen pitkä-äreämpi enkä vieläkään ole oikein päässyt yli siitä agnostismi-väännöstä. Niinpä, ainakin Muumion puuttuessa, valinta on helppo ja ääneni meni ihanaiselle Lilolle. Sääli sinänsä, itseä äänestämällä kärkipaikka olisi minun!
No mut hei, tästä liikuttuneena voin tietty olla eri reilu ja antaa oman ääneni sinne, ettei jää kärkipaikka sillai moisen epäitsekkyyden takia saavuttamatta!

Voi kyllä olla että Nowa antaa kaulimesta tästä hyvästä, mutta onneksi se on niin hentoinen että tuskin tulee kovin pahaa jälkeä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Nowa ei taida olla listalla, eli reitti on selvä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Niinpä, ainakin Muumion puuttuessa, valinta on helppo ja ääneni meni ihanaiselle Lilolle. Sääli sinänsä, itseä äänestämällä kärkipaikka olisi minun!
Mulla on ääni vielä antamatta/myymättä. :jouden:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vaikea ymmärtää esim. Lilolle annettuja ääniä. Ei sano mitään tai jos on jotain sanonut, en itse muista mitä. Ainakaan sanomisissa ei ollut mitään sisältöä/järkeä.

Samaan tapaan joku Mustamuumio tai mikä olikaan ei tee muuta kuin valittaa kullinpuutettaan ja vaikeaa luonnettaan vai oliko luonteenpuutetta.

Äänestäkää nimimerkkejä, jotka jäävät mieleen, vaikka sitten maailman parasta vanhempaa, halapinjo-Manalaa. Turha tyyntä vettä on kannattaa, se on vain kusta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Riemumieli kirjoitti:Vaikea ymmärtää esim. Lilolle annettuja ääniä.
No, eipäs nyt liioitella, ei niitä ole kuin yksi!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja huima »

Riemumieli kirjoitti:Vaikea ymmärtää esim. Lilolle annettuja ääniä. Ei sano mitään tai jos on jotain sanonut, en itse muista mitä. Ainakaan sanomisissa ei ollut mitään sisältöä/järkeä.

Äänen antajana on urpiainen, joka herkkänä ja hentona älykköhipsijänä toivoo että rempseän urheilullinen Lilo olisi nainen joka viimeinkin alistaisi miehen lopullisesti. Voin jo sielujen silmin nähdä kuinka Lilo kuuntelisi sosiologin argumentaation, ennen kuin oikeasti kertoisi kuinka asiat oikeasti tehdään.

It all makes sense.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mä en kyllä oikeastaan ole sosiologi, eikä tätä habitustani oikein hennoksi voi parhaalla tahdollakaan sanoa. Muuten toki tavoitat öiset fantasiani lähes pilkulleen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Äänen antajana on urpiainen, joka herkkänä ja hentona älykköhipsijänä toivoo että rempseän urheilullinen Lilo olisi nainen joka viimeinkin alistaisi miehen lopullisesti. Voin jo sielujen silmin nähdä kuinka Lilo kuuntelisi sosiologin argumentaation, ennen kuin oikeasti kertoisi kuinka asiat oikeasti tehdään.

It all makes sense.
Siis justhan Riemumieli tossa kertoi, etten mä sano mitään tai en ainakaan mitään, missä olisi sisältöä tai järkeä. Joten daah, en kai mä nyt sillon ole mikään toteuttaja, pelkkä paskanpuhuja vaan. Keskityn sulautumaan tapettiin!

Computer says NO, keskity nyt säkin vaan shampanjaan ja suklaaseen, ne sujuu sulta paremmin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Äänestäkää nimimerkkejä, jotka jäävät mieleen
Hyvä on. Äänestin parhaiten mieleen jäänyttä kitinäläistä, Patsin takapuolta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Oli pakko lokkautua pitkästä aikaa ja äänestää kun huomasin, että kirottu turskakin oli saanut ääniä.

Annoin ääneni Vesperille. Epäilemättä nuori nainen parasta A-luokkaa.

Novaa olisin äänestänyt jos olisi ollut listoilla. Täysin tuntematta ja tietämättä olen vakuuttunut, että on ihana.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dave

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti: eikä tätä habitustani oikein hennoksi voi parhaalla tahdollakaan sanoa..
Haaveet kaatuu

:hevikaraoke:

Mulla oli niiiin vahva mielikuva susta sellaisena huonoryhtisenä BMI 18- tyyppinä, mutta sä oletkin siis ilmeisesti joku bodari?
Viimeksi muokannut Dave, 16.02.2011 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Mulla oli niiiin vahva mielikuva susta sellaisena huonoryhtisenä BMI 18-tyyppinä, mutta sä oletkin siis ilmeisesti joku bodari?
Mä taas olen aina mieltänyt urpsukan täksi henkilöksi.

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

IhQ daa! :dream:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

BrianW kirjoitti:.Täysin tuntematta ja tietämättä olen vakuuttunut, että on ihana.
Oho, tuli itku :h:

Käyn vissiin vähän herkillä. Täytyy pitää toi mielessä, veikkaan etten tuu kuulemaan samaa uudestaan pitkiin aikoihin :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

urpiainen kirjoitti:^ Nowa ei taida olla listalla, eli reitti on selvä!
Se tarkotti varmaan, ettei sen vaemo tykkää jos se äänestää jotakin muuta. Itse nyt aattelin, etten viitsi irl-henkilöitäni täällä äänestää, ne tietää muutenkin olevansa suosittuja mun keskuudessa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla jo kaksi ääntä!
Tietysti Manaajallakin on tissit, mutta toivottavasti sillä toisella on myös pillu. Jos ei, niin äkkiä äänestämään minua ne, joilla on pillu ihan omien jalkojen välissä ja salaa haluavat minua.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen ylpeä äänistäni (toinen tosin omani), koska olen saanut ne ankaralla työllä, en esimerkiksi esittelemällä mulkkuani, flirttailemalla tai myötäilemällä toisten paskapuheita erilaisten palkkioiden toivossa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Olen ylpeä äänistäni (toinen tosin omani), koska olen saanut ne ankaralla työllä, en esimerkiksi esittelemällä mulkkuani, flirttailemalla tai myötäilemällä toisten paskapuheita erilaisten palkkioiden toivossa.
Oliks toi joku vinkki?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosituin kitinäläinen pt. 2

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olen ylpeä äänistäni (toinen tosin omani), koska olen saanut ne ankaralla työllä, en esimerkiksi esittelemällä mulkkuani, flirttailemalla tai myötäilemällä toisten paskapuheita erilaisten palkkioiden toivossa.
Oliks toi joku vinkki?!
Vinkki esitellä mulkkua? En ainakaan usko.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin