Keskiviikkona kellit jäätyy

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja huima »

Melnais kirjoitti:Unta noin kolme tuntia, sekin häiriintyneitä Kitinäunia sijoittuen espoolaisen kiinteistön uima-allasosastolle.
Heräsit huutaen kun Manala tsippadippaili paikalle Elvis-speedoissa?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Melnais »

huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Unta noin kolme tuntia, sekin häiriintyneitä Kitinäunia sijoittuen espoolaisen kiinteistön uima-allasosastolle.
Heräsit huutaen kun Manala tsippadippaili paikalle Elvis-speedoissa?
Se Love Me Tender- lauluesitys altaan reunalla keskeytti hyvin alkaneen kutuni! Kohteliaisuudesta kuuntelimme toki.

Tähän kaikkeen on varmasti looginen selitys.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumis

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Melnais kirjoitti:
huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Unta noin kolme tuntia, sekin häiriintyneitä Kitinäunia sijoittuen espoolaisen kiinteistön uima-allasosastolle.
Heräsit huutaen kun Manala tsippadippaili paikalle Elvis-speedoissa?
Se Love Me Tender- lauluesitys altaan reunalla keskeytti hyvin alkaneen kutuni! Kohteliaisuudesta kuuntelimme toki.
Encorena katkarapu-shöw?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minkä takia te annatte Kitinän mennä "ihon alle"? Taidatte olla kaikki vain reaalielämästä irtaantuneita tunpeloita! Tai sitten teidän uni- ja valvetilan raja on todella häilyvä! :?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pomon antama työnakki esti joogaan lähdön tänään. Paikkasin käymällä salilla runnomassa crosstraineria. Yritin vielä sen jälkeen tehdä aurinkotervehdyksiä ja ehkä muutamaa asanaa, mutta ei oikein onnistunut. Mä olen ihan spagua, hyvä että tuolilla pysyn.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Boner

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Boner »

320 gb PS3:sen hinta on näemä pudonnut alle 300... pitäsköhän sitä hakea semmonen edessä olevan home alone-viikonlopun kunniaksi..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Niba »

Boner kirjoitti:320 gb PS3:sen hinta on näemä pudonnut alle 300... pitäsköhän sitä hakea semmonen edessä olevan home alone-viikonlopun kunniaksi..
Sillä hinnalla saisit jo brassilihaa kotiisi illan viihdykkeeksi?
Pyyhin Netikettiin..
Boner

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Boner »

Niba kirjoitti:
Boner kirjoitti:320 gb PS3:sen hinta on näemä pudonnut alle 300... pitäsköhän sitä hakea semmonen edessä olevan home alone-viikonlopun kunniaksi..
Sillä hinnalla saisit jo brassilihaa kotiisi illan viihdykkeeksi?
Ai sihteeriopistosta vai?
CeDell Davis

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Aamulla ei mennyt kuin puolitoista tuntia tulla töihin. Vaatetta oli sen verran päällä, että kellit ei jäätyny ulkona, mutta junassa ne paistuivat. Nyt on alla Fiasko, joten ei se elämänlaatu sanottavammin parantunut. No enpähän ole enää VR:n armoilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Niba »

Boner kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Boner kirjoitti:320 gb PS3:sen hinta on näemä pudonnut alle 300... pitäsköhän sitä hakea semmonen edessä olevan home alone-viikonlopun kunniaksi..
Sillä hinnalla saisit jo brassilihaa kotiisi illan viihdykkeeksi?
Ai sihteeriopistosta vai?
No, mistä sitä nyt saadaan? Kysy Keskiseltä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja swirl »

Surkea olo. Päähän sattuu, silmiä kirvelee ja puolet naamasta on tosi kosketusarkana. Miehen piti tulla mua noutamaan, mutta tässä vielä kestää, koska "henkilövahinko" on pysäyttänyt M-junan. Oli siis menossa junalla kotoa hakemaan autoa.

Toivottavasti ei mee kamalan kauaa, ku mä tarvitsen päikkärit ja tänään on se deadline. Onneksi kirjoitin jutun jo eilen, sitä pitää vaan vähän fiilata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ei ku sen on tarkoitus olla paha ja pelottava!

Äiti soitti ja kysyi, että näinkö kun Lassi Valtonen lauloi Idolsissa ja kehui sen maasta taivaisiin. En ollut nähnyt, en juuri katso Suomen Idolia. Ameriikan versiota kyllä. Anyways, hain sitten Juutuubista Lassin esityksen ja katsoin sen kaksi kertaa ja vollotin silmäni punaisiksi. Ihana Lassi :h: Musta tuli heti fani.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pohjustus uralle ainakin on kunnossa Lassilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tänään TV2 klo. 22.50: Karu totuus Huiman shampanjanhuuruisista pesuvatileikeistä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti:Pohjustus uralle ainakin on kunnossa Lassilla.
Mä en vaan tajua, miksi ne on kaivaneet ensimmäisenä sen verotiedot + ulosotossa olevat jutut esiin. Tää on tätä vitun Seiska-journalismia. Suututtaa saatana :x
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tähän mennessä ollut nasta viikko. Ja nastemmaks muuttuu koska flunssa rupee vihdoin helpottaa ja oli keli mikä tahansa huomenna, mä aijon kävellä töistä kotiin. Ja huomisillaks varasin itelleni ajan hierontaan :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pomo yllätti ja halus ostaa mulle lahjakortin jonnekin hemmotteluun, kun olin viime viikolla niin kiltti, että menin vapaaehtoisesti yhteen tilaisuuteen kolmeks vartiks. Nyt pitäs enää päättää että mitä mä haluaisin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Dave »

swirl kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Pohjustus uralle ainakin on kunnossa Lassilla.
Mä en vaan tajua, miksi ne on kaivaneet ensimmäisenä sen verotiedot + ulosotossa olevat jutut esiin. Tää on tätä vitun Seiska-journalismia. Suututtaa saatana :x
Jos voittaa, niin kuollut 20 vuoden päästä. Erittäin tod. näk. hänelle parempi, että ei voittaisi.
Dave

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Dave »

Joo, hienosti vetää, mutta pelkään, että "uusi Badding" on liian totta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Äh paskat! Lassi on just cool - vaatimaton ja nöyrä, ehkä vähän saattaa pössytellä ja juoda pari keskaria, that's it :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Dave »

Elppis kirjoitti:^Äh paskat! Lassi on just cool - vaatimaton ja nöyrä, ehkä vähän saattaa pössytellä ja juoda pari keskaria, that's it :)
Toivotaan toivotaan. Vaatimattomuus ja nöyryys eivät ole se ongelma, mutta veikkaan, että liikaa herkkyyttä ja elämänhallinnan puutetta. Siihen äkkisuosio ja rahaa =>katastrofi.

Tämä syväanalyysini, kun olen katsonut yhden idols- koelaulun ja lukenut yhden nettijutun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole koskaan fanittanut mitään enkä ketään, Lassissa ei ole ainesta yhtään mihinkään. Olenko kuullut Lassista, Lassista tulee mieleen lähinnä viilentävä juoma ja Lassi sopii hyvin disable nimeksi, eläimiä en viitsisi loukata Lassi nimellä...
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Keskiviikkona kellit jäätyy

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Keskiviikko oli viikon toistaiseksi paras päivä. Oon huomannut että viikonalut ovat ikäviä, aika jännä. Tai sitten vaan pitkin viikkoa mieli kohenee, tiedä häntä.
Vastaa Viestiin