Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Aika kiva.

Mun vähemmän nätin pyllyni yllä on samanlaiset pikkarit :mrgreen:
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti: Mun vähemmän nätin pyllyni yllä on samanlaiset pikkarit :mrgreen:
Huoh. Ajattelin jo että olenko ainoa tyyliniekka täällä *pyyhkii otsahikeä*
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Hittolainen, stadinarska tuli tähänkin ketjuun puhumaan itsestään, enpä olisi ikinä uskonut. Tässä kuva arskasta:

Kuva
Loppuiko data & argumentit?
CeDell Davis

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Musta Hello Kitty -pyllyä olis kiva hyväillä ja tervehtiä sitä sanoin: "Hello Kitty"

No mutta asiaan. Palstan kissanainen on tietenkin Lilo:

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taisin just rakastua sivustahuutajaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Taisin just rakastua sivustahuutajaan.
Tähän mun näkemykseeni vaiko johonkin toiseen? Saat mun puolestani, mulla on niin kiireitä sen yhden internetsi rakkauteni kanssa ;)
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Niba kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Eikä tässä tosiaan ollut kyse hinnasta vaan siitä toimiiko kyseinen vehje ollenkaan. Nuo kympin vehkeet on painajainen, kun lyödään tuollainen käteen vielä hieman meluisassa päivystyksessä voit olla varma että jää keuhkokuumeet ja sivuäänet kuulematta. Enkä nyt itse palkalla leveilisi sillä perusteella että pystyn kerran 20 vuodessa ostamaan 200 euron työvälineen, sen ainoan minkä edes ostan itse.
Joo. Eihän niitä ole tietenkään ole pakko itse ostaa, mutta mielummin itsemaksetut hyvät kuin ilmaiset paskat.

Itselläni on omat vain siinä paikassa, jossa sorvaan eniten. Muualla käytän talon stetareita ja kyllä ero on aivan selvä.
Mä luulin että potilaan terveys on lääkärille tärkein mutta se taitaakin vain olla stetoskooppi ja oma ego.
Voi lollero. Sä oot nyt 6 vuotta jatkanu tätä whinetystä, sano nyt suoraan, mistä kenkä puristaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pupulla on ihanan kiiltokuvamainen käsitys meistä kaikista :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Taisin just rakastua sivustahuutajaan.
Tähän mun näkemykseeni vaiko johonkin toiseen? Saat mun puolestani, mulla on niin kiireitä sen yhden internetsi rakkauteni kanssa ;)
Sun näkemyksen :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Niba »

CeDell Davis kirjoitti:Muistanko oikein, että täällä on avoimesti jumaloitu Nowan pyllyä?

No sithän se olis niinku tää:

KuvaKuvaKuva

Onko tuo Nowan arvoinen? Kertokaa te ;)
Minulla ei ole kuitenkaan riittävää näköhavaintoa..
Pyyhin Netikettiin..
Bruce Willisika

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Elco lomakustannusbudjetin kimpussa...

Kuva

...ja SUP!! Lomalla Hietsussa:

Kuva
Boner

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Voi lollero. Sä oot nyt 6 vuotta jatkanu tätä whinetystä, sano nyt suoraan, mistä kenkä puristaa.

Lekuri vei sen vaimon?
Bruce Willisika

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vesper kirjoitti:Tixuli

Kuva
Tämä ei ollut pelkkä arvaus vaan tieto:

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Hittolainen, stadinarska tuli tähänkin ketjuun , enpä olisi ikinä uskonut. Tässä kuva arskasta:

Kuva
No mutta heikääk Slea! Kuule, sinua juuri mietin, että olethan tukijani. Vastasinkin sinulle "Stadinarskan sanomiin" päivällä ja tottakai voit olla tukijani. Tai se sana voi herättää ärsytystä ja koetan sitä vähentää! Otaksun, että olet pallottanut minut fanituskisassa? Joskus on tuntunut, että pilailet kustannuksellani ja siten olen joskus ihan pää pyörällä ajatuksistasi! Käy useimmin blogissani! Voisit myös sanoa kuka sinä olet niin voisimme ystävystyä ihan selkeämmin!

Kuvan Arskassa on jotakin minua kyllä, itse asiassa. Kuten arvata saattaa, minulla ei ole noin paksuja ikeniä, mutta hyvät raateluhampaat minulla kyllä on, joten en suosittele ärsyttämään minua kovin lähellä koska saatan puraista hätätilanteessa.

Valppaus silmissä on ehkä liioiteltua minulle, mutta jotain poikamaista tuossa on. Kuvan Richie Cunningham-tyyppi lienee amerikkalainen poika noista korvista päätellen. Ja tuntuupa hän myös homolta. Totesin sen vaan, en ole homoja enkä lespoja vastaan enkä biitä enkä ainakaan piitä koska osaan laskea. Nyt ei Manaajakaan herjaa mua kun kirjoitin noin.

Kuule, Slea. Minä kiitän lähestymisestäsi ja toivotan sinulle rattoisaa jatkoiltaa valitsemassasi elämäntilanteessa. Voit vaikka lukea Rattoa, minä olen suvaitsevainen. :P

Teidän ja sinunkin

Mukava ja leppoisa R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a Stadista Päivöö!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bruce Willisika kirjoitti:Tämä ei ollut pelkkä arvaus vaan tieto:

Kuva
No tätähän mä hain mutten löytänyt sopivaa singlekuvaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun kuvat oli kivoja. Piti poistaa omat galtsusta että saan säilyttää tuon imagon. :wink:
Manaaja

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska, pöksyjä myöten.

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

^ Nauroin kyllä todella makeasti! Siis aivan huippu! Kiitos olkoon Pyhän Manaajan! Siinä oli aika paljonkin minua vauvana. Pöksyt olivat kauhtuneet. Olisin jo vauvana vaatinut kyllä kunnon värit koska olen

VÄRIMESTARI SUURI SA
---------------------------------------------------------------------------------

Tässä kuitenkin seuraavassa Manaaja, kuvattuna sen jälkeen kun on ollut kuukauden kanssani autiolla saarella kaksin.
Manaaja. Älä pelkää! Olen kotonani ihan rauhallisesti! Hyviä unia ja enkelinkuvia sinulle!

Kuva
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kiitti Pupu. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

Lapitii kirjoitti:Kiitti Pupu. =D
Mutku se johtuu siitä sun Ari hehkutuksesta!
So Hard

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tästä kyllä tuli Gattaca melko mailla mieleen, vaikka asustus onkin ehtaa sikamikaa.

Kuva
AngryBird

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

SikaMika matkalla Thaimaahan:
Kuva
Manaaja

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Manala:

Kuva
En edes rajulla venyttämisellä kykene käsittämään mitä samaa mulla vois olla ton hepun kanssa. Luulen että toi osuu paremmin jopa Perttiin itseensä.
AngryBird

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen:
Kuva
Bruce Willisika

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

AngryBird kirjoitti:SikaMika matkalla Thaimaahan:
Kuva
Aaaarghh! Mua pelottaa, että näytän todella tuolta isona. Faijani on kuin ilmetty kaksoisolentonsa.
Vastaa Viestiin