Väännä torttua torstaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

küllküll kirjoitti:Vallankumousta edeltävän Ranskan hienostolla oli muistaakseni tapa kylpeä vai kerran vuodessa. Hygienia hoidettiin lisäämällä haisuvettä habitukseen päivittäin. Taitaa olla Kivilahden naiset hakeneet mallinsa sieltä :)
Oma muistikuvani oli, että niitä hajuvesiruukkuja kannettiin mukana koskapa hameita oli mahdoton saada pois päältä ykkös- tai kakkoshädän iskiessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja RP »

Josko suorittaisi pikasiivouksen, sen jälkeen jalat suoriksi ja kirjan pariin. Kuulostaa suunnitelmalta.
küllküll

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bluntly kirjoitti:Oma muistikuvani oli, että niitä hajuvesiruukkuja kannettiin mukana koskapa hameita oli mahdoton saada pois päältä ykkös- tai kakkoshädän iskiessä.
Saatatpa olla oikeassa. No, huonosti sille sakille silti kävi, kun kansa kyllästyi syömään leivännälkäänsä leivoksia ja nousi barrikaadeille...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto pakattu ja Eberin urakka alkaa olemaan valmis -> kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hei tiesittekö että Melbournessa on yhtä aurinkoista kuin Sisiliassa? Aina oppii...
Prepare for the worstest.
CeDell Davis

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

nowaysis kirjoitti:Hei tiesittekö että Melbournessa on yhtä aurinkoista kuin Sisiliassa? Aina oppii...
Tiesin mä!! Varmasti tiesin. Yleissivistystä, sano ;)
Manaaja

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mikä hemmetin natu. Omenan prismassa on duunissa joku kinkkistä alkuperää omaava melkoisen meikeilläkin tällätty hyllyttäjä, jonka ohikävely lehahtaa seuraavalle hyllyriville asti. Mä jotenkin karsastan sitä että tollaset hajustepommit työskentelee elintarvikkeita myyvissä liikkeissä, monet tuoreet elintarvikkeet kun imevät itseensä hajujakin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja saira »

küllküll kirjoitti:
Boner kirjoitti:Siis oikeasti se oli ihan järkyttävä dunkkis. Veikkaan että se natu oli kylpenyt siinä, sillä ei muuten voi tuollasta löyhkää saada mitenkään ympärilleen. :laatta:
Vallankumousta edeltävän Ranskan hienostolla oli muistaakseni tapa kylpeä vai kerran vuodessa. Hygienia hoidettiin lisäämällä haisuvettä habitukseen päivittäin. Taitaa olla Kivilahden naiset hakeneet mallinsa sieltä :)

No, nuo pääsevät ensimmäisten joukossa sontarattaille kun vallankumous alkaa. Hasta la victoria siempre!
Aurinkokuninkaan linnassa oli kuulemma yksi ainoa kylpyamme, joka sekin muurattiin vahingossa umpeen.

Ja kauneuspilkut laitettiin aina naamassa olevan näpyn päälle.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sairahelmi ^ :h:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja saira »

^Arska! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koti oli suht kylmä vielä hetki sitten, +(!!) 12 astetta. Hyrrr. No, nyt tulet puuhellassa, kiukaassa ja kahdessa takassa. Eiköhän täällä ole tästä hetkestä kolmen tunnin päästä jo inhimillinen lämpötila.

Lomaviikko on ollut tähän saakka tosi hyödyllinen. Nyt on hoidettu muutama matkassa vuosia roikkunut on/off nainen pois häiritsemästä ja pääsee selkein mielin jatkamaan eteenpäin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Boner

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Mikä hemmetin natu. .

Metsästäjäslangia, eli narttuahan se tarkoittaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Mitä vikaa on tässä uutisessa?

Ihmissuhderiita toi seurapiirikaunotar Klara Kivilahdelle rikossyytteet.

Kuva

Sanan "kaunotar" sijasta käyttäisin ehkä "harpyijaa".
Mä synnytin ton haahkan kanssa samaan aikaan. Koko stanan osasto haisi ton ämmän ja sen mutsin hajuvesille, vai-mitä-ydinjätteitä-lienevät.
Onko se totta? Lisääntyvätkö nuo? Jos lisääntyvät niin normaalilla coituksella vai vaatiiko kyseinen ihmislajike(seurapiirikaunotar) keinotekoisia apuvälineitä? Keinohedelmöitystä tai muuta vastaavaa?

Olisin valmis säästämään luontoa ja en käyttämään niin kaunista nimeä ja lintua kuin Harpyija kuvaamaan tuota ilmestystä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nowaysis kirjoitti:Klaara on 33. Tosiaan ei ihan siltä näytä...
Juuei, 53 olisin arvannut tuon kuvan perusteella. :shock:
Vastaa Viestiin