Väännä torttua torstaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kohta tutumaan...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kaipa se torttu tänäänkin tulee, yleensä tuloop joka päivä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt tuntuu kyllä enempi piirakan paikalta. Mutta ei vääntäen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kreitsu kirjoitti:Kaipa se torttu tänäänkin tulee, yleensä tuloop joka päivä.
Yleensä? Mulla kyllä tulee joka päivä jossei laske intin metsäreissuja tai sairaalakeikkoja!!1

Tosin oon lisännyt kuituja ravintoympyrään aika paljon, niin enää ei tule niin monesti, tän te ootte aena halunneet tietää!!!1
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dumis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Kaipa se torttu tänäänkin tulee, yleensä tuloop joka päivä.
Yleensä? Mulla kyllä tulee joka päivä jossei laske intin metsäreissuja tai sairaalakeikkoja!!1

Tosin oon lisännyt kuituja ravintoympyrään aika paljon, niin enää ei tule niin monesti, tän te ootte aena halunneet tietää!!!1
Inhoan yleistäviä sanoja, kuten AINA jne. Joskus voi olla ummetusta, ei tosin ole ollut aikoihin. Mutta siksi en koe voivani sanoa, että AINA tulee.

Yleensä muuten tulee monta kertaa päivässä, suoli toimii kuin junanvessa. Tämän te kaikki olette aina halunneet tietää! :P
Dumis

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kreitsu kirjoitti: Inhoan yleistäviä sanoja, kuten AINA jne. Joskus voi olla ummetusta, ei tosin ole ollut aikoihin. Mutta siksi en koe voivani sanoa, että AINA tulee.

Yleensä muuten tulee monta kertaa päivässä, suoli toimii kuin junanvessa. Tämän te kaikki olette aina halunneet tietää! :P
Täytyy kyl sanoa että luulen ettei mulla ole koskaan ollut ummetusta.
Mutsikin meinasi revetä naurusta kun lääkäri ehdotti suolen puhkeamisen syyksi ummetusta. Junan vessa toimii täälläkin monta kertaa päivässä.
Ainoastaan jos ryyppää-rymyää jonkusen päivän niin sitten tulee kiviä pinnistäen, eli just päinvastoin kuin mitä muilla :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jahas, lienee just passeli aika sihauttaa ölunen auki ja alkaa tsiikaan Ketonen & Myllyrinteitä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
CeDell Davis

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Yritin surffailla Motonetin sivuille:

"<< Motonet etusivu

Valitettavasti emme tällä hetkellä luota Chrome-selaimeen näissä toiminnoissa.
Syy: Chrome selain lähettää oletusasetuksilla kaikesta käytöstäsi jotain palvelimilleen, mutta tekee sen kryptattuna, joten emme voi varmentaa mitä lähettää.
Suosittelemme käyttämään näissä palveluissa sellaista selainta, joka ei reaaliajassa selainta käytettäessä laita tietoja eteenpäin."

No jopas nyt jotankin.
Boner

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Boner »

Mulla on kotona kaksi vaimoa ja neljä lasta. Tänään tulee vielä yksi läski piski vaivoiksi. Nukuin yön lattialla. Voi kun olisi joku poikamiesluukku olemassa..

Enkä edes löytänyt itiksen gigantista pleikkaa eilen. Paska lafka ja vielä paskemmat veppisisvut.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää ei ala hyvin. PMS-raivo pahimmillaan ja kaadoin puoli litraa vettä näppiksen ja kalenterin päälle. Onneksi Rahkis pelasti mut täydeltä romahdukselta. Kun sotku oli siivottu onnistuin vetämään puoli lasia vettä keuhkoihini.
CeDell Davis

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:Mulla on kotona kaksi vaimoa ja neljä lasta. Tänään tulee vielä yksi läski piski vaivoiksi. Nukuin yön lattialla. Voi kun olisi joku poikamiesluukku olemassa..
Lapset leikkii keskenään ja sä leikit vaimojen kanssa?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pitkästä aikaa olisi tilausta päästä rokkiluolaan juomaan olutta ja heiluttamaan tukkaa. Mustasch olisi kohta Klubilla! Ja Callisto, ja Moonsorrow ja Von Hertzen Brothers ja Paleface! Pakko aktivoitua opettamaan lasta yökyläilyyn, äiti tarvitsee palan paheita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumis

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Melnais kirjoitti:äiti tarvitsee palan paheita.
Kuitenkin käy niinkuin Elpalle että juot yhden ja oot kymmenen aikaan jo matkalla kotia :D

Mä lupasin Elpalle että kun pääsee ulos niin en päästä häntä sitten ajoissa kotia :twisted:
Boner

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti:Lapset leikkii keskenään ja sä leikit vaimojen kanssa?
Joo, haaveissani.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kottarainen kirjoitti: Ai Hertsikka? Koskas se soittaa?
2.4. Olisit(te) enemmän kuin tervetullutta seuraa!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dave

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:Mulla on kotona kaksi vaimoa ja neljä lasta. Tänään tulee vielä yksi läski piski vaivoiksi. Nukuin yön lattialla. Voi kun olisi joku poikamiesluukku olemassa..
Kuulostaa ihmisoikeuksien sopimuksen vastaiselta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuskin tässä leipomaan ehtii, mutta väännän 10 minuutin puheen D-vitskun vaikutuksista terveyden edistämisessä. Siinä ois sitten tän päivän pakollinen ohjelma, ties vaikka ehtis "rentoutumaan" loppupäivän..Infrapuna- ja höyrysaunakin vähän houkuttelis, vielä kun tän viikon voin lafkan palveluita hyödyntää.

Enää pari aamuherätystä ennen lomaa, ou jee beibi!
8)
Prepare for the worstest.
Boner

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Boner »

Voi vitalislansperkis noita aasiakkaita kun ne on tyhmiä.

B: Hei, tässä uusi sopimus ja hinnoitteluehdotus. Liikutaan kuukaudessa 10-20 välissä

A: Ei käy, meillä on voimassa oleva sopimus ja haluamme noudattaa sitä

B: Asia selvä. Ette ole ole näköjään lukeneet allekirjoittamaanne sopimusta, koska siellä olette hyväksyneet 100 kuukausiveloituksen..


Taustalta kuuluu kun tena-lady pettää..
küllküll

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mitä vikaa on tässä uutisessa?

Ihmissuhderiita toi seurapiirikaunotar Klara Kivilahdelle rikossyytteet.

Kuva

Sanan "kaunotar" sijasta käyttäisin ehkä "harpyijaa".
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Klaralle:

Kuva
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:Mitä vikaa on tässä uutisessa?

Ihmissuhderiita toi seurapiirikaunotar Klara Kivilahdelle rikossyytteet.

Kuva

Sanan "kaunotar" sijasta käyttäisin ehkä "harpyijaa".
Mä synnytin ton haahkan kanssa samaan aikaan. Koko stanan osasto haisi ton ämmän ja sen mutsin hajuvesille, vai-mitä-ydinjätteitä-lienevät.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:Koko stanan osasto haisi ton ämmän ja sen mutsin hajuvesille, vai-mitä-ydinjätteitä-lienevät.

Oltiin jannun kanssa leikkipuistossa keinussa taannoin, ja viereisen talon pihaan ajoi joku natu autollaan. Kun se tuli autosta pihalle, leijui pakkaskelissä sen hajuveden tuoksu niin voimakkaana parinkymmen metrin päähän, että olisi voinut kuvitella seisovansa stockan hajuvesiosaston keskipisteessä.

Siis oikeasti se oli ihan järkyttävä dunkkis. Veikkaan että se natu oli kylpenyt siinä, sillä ei muuten voi tuollasta löyhkää saada mitenkään ympärilleen. :laatta:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lounastaukoa edeltävä tyhjennysharjoitus suoritettu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Klaara on 33. Tosiaan ei ihan siltä näytä, mutta toki siitä on paskin mahdollinen kuva tohon valittu, mitenkään tyyppiä ja tekojaan puolustelematta :wink:
Prepare for the worstest.
küllküll

Re: Väännä torttua torstaina

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:Siis oikeasti se oli ihan järkyttävä dunkkis. Veikkaan että se natu oli kylpenyt siinä, sillä ei muuten voi tuollasta löyhkää saada mitenkään ympärilleen. :laatta:
Vallankumousta edeltävän Ranskan hienostolla oli muistaakseni tapa kylpeä vai kerran vuodessa. Hygienia hoidettiin lisäämällä haisuvettä habitukseen päivittäin. Taitaa olla Kivilahden naiset hakeneet mallinsa sieltä :)

No, nuo pääsevät ensimmäisten joukossa sontarattaille kun vallankumous alkaa. Hasta la victoria siempre!
Vastaa Viestiin