Lørdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Lørdag

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Minä en puhu norjaa, mutta kuka puhui? Tunnustakaa! Poika heräsi vasta 5.45, joten huomenta koko lääniin ja miksei jopa koko valtakuntaan!! On kiva herätä näin lauantain aamuna ennen kuutta. *sata hymiötä*
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta vaan! Kohta kampaajalle ja jumppaan, tehokäynnistys aamulle.
CeDell Davis

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

exsu kirjoitti:Huomenta vaan! Kohta kampaajalle ja jumppaan, tehokäynnistys aamulle.
Hanki lapsia!!!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja exsu »

CeDell Davis kirjoitti:
exsu kirjoitti:Huomenta vaan! Kohta kampaajalle ja jumppaan, tehokäynnistys aamulle.
Hanki lapsia!!!
Mulla on koira. Just koin vähän itseäni arjen sankariksi kun mietin, miten joudun sen kanssa pakkaseen kohta. :wink:
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

En puhunu norjaa, puhuin rivoja. Nyt sijaintina kivitalo, Espoo. Tuskin tää se Daven paikka on? Tyhjä kyllä mut ei näy pelikonsoleita tai lasten leluja.
CeDell Davis

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

exsu kirjoitti:Mulla on koira.
Ei riitä! Nyt suorittamaan! Herätä miehes ja vaadi! Valtio tarvitsee lisää verotuloja!!
AngryBird

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

CeDell Davis kirjoitti:Minä en puhu norjaa, mutta kuka puhui?
Mä puhun norjaa. Vähän. Tosin en siinä merkityksessä kuin sä tarkoitit :P

Yöllä on ollut sähkökatko. Kylppärin lattia on aika viileä...
CeDell Davis

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti: Mä puhun norjaa. Vähän.
Näyte kiitos! Soita mulle ja puhu mulle norjaa.
AngryBird

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

CeDell Davis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Mä puhun norjaa. Vähän.
Näyte kiitos! Soita mulle ja puhu mulle norjaa.
Pöh :P
Kuulostan lähinnä puhevikaiselta ruotsalaiselta. Olen ruosteessa. :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Blaaah.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kottarainen kirjoitti:Onpa leppoisa aamu, tyyppi on näköjään tosi aamu-uninen tänään. Saa juoda kahvit ja jopa käydä vessassa ihan rauhassa. Illalla tosin tämä riemu kostautunee.

Kun mies tulee töistä niin lähden shoppaamaan. Edellinen kierros tuotti lähinnä taas vaan lapselle vaatteita, nyt alkaisi olla viimeiset hetket löytää niitä (työ)vaatteita itsellekin.
Hei Kottarainen!

Nyt kun olen "tutustunut" sinuun niin entistä enemmän sinusta huokuu sellainen "vihreys", terveen elämän maku!
Olen pahoillani osaltani alkuaikojen sanailusta...

Halusin vain sanoa tämän. Tiedätkö, minä olen oikeastaan monasti päättänyt mielessäni aloittaa kirjoittaminen ikäänkuin uudestaan täysin asiallisella linjalla. Mutta se onkin aika vaikeaa kun minussa elää jokin marakatti, joka haluaa aina hauskaa ja vitsikästä maileihin ja tähänkin palstalle.

Yllättävänä hankaluutena minulla on HALU ymmärtää lukijan huumorintajua. Uskon ja toivon ja päätän lukijalla olevan samanlainen huumorintaju kuin minulla, ja siinä taidan olla väärässä usein. Mutta en ollenkaan aina.
Pitää aiktavalla ajatella syvällisestikin, että kykenee maltillistamaan kirjoitustaan ja sanomaa kaikille sopivaksi. Minullakin on isot vihamiehet ja faneja. Olen itse vain ajatellut, että tasaisia miellyttäviä ei-ärsyttäviä kirjoittajia on kuitenkin 13 tusinassa. MUTTA TÄÄLLÄ Kitinässä ei olekaan niin! MUKAVAT VIHREÄT kirjoittajat ovat harvassa. (Kuten tiedät yksi suurista helmistä on täällä Tampereen Saira, ja hän on oliivinvihreä!) Ethän sinä aikuisena sieluna vaan tullut mustasukkaiseksi?

Miten tämä liittyy sinuun! Kyllä liittyy, koska kirjoituksesi, tyyli ja miellyttävyys, POIKKEAA yleisestä hieman "väkivaltaisesta" töks-ahdistus-kirjoituksista, joita täällä on siihen ahdistukseen asti. Kirjoituksiasi on kiva lukea, ne ovat asiaa ja mielenkiintoa täynnä, ja ansaitset, että joku sanookin sen, mielestäni!

Tykkään kuitenkin mukavista ja älykkäistä ihmisistä. Siksi olen oikeasti fanittanut niitä, joita olen sanonut fanittavani. Sinä olet yksi heistä, eikä tämä tarkoita nyt sitä, että sinun pitäisi olla "fanini"... Leikillisesti kyllä!!
Riittää, että killaat (gilla, ruotsia) Arskaa. Huomaatko, että ylitin rajan tässä! Se menee niin helposti! KUITENKAAN en ole narsisti. Haluan ihmisille hyvää!
Olen lukenut paljon persoonallisuushäiriöistä, niitähän on valtavasti. Ja kirjoituksistani huokuu varmaan kaikki juuri siksi, että provosoin kaikkia ja sitten vedetään johtopäätökset! Mutta ei se maailmaa kaada...

Alkuun en olisi uskonut ihmisten kirjoitusten perusteella, että täällä on resursseja vaikka mihin, ammatillisesti ja jopa tieteellisesti.
Osin siksi otin alussa aivan pellenroolin. Vaikka olen korkeasti koulutettu.

Kottarainen, lähetän sinulle vihreitä ajatuksia ja ne ovat siis kauniita, luonnollisia! Ja halinkin, jos miehesi ei tule lankoja pitkin niinkuin Elukka aikoinaan, muistatko!

Muistan vihreän suosikkivärisi! ITSE postauksessasi minua hieman mietitytti työvaatteiden etsintä? Kuinka usein sitten tarvitsee sinun hankkia uusia työvaatteita? Eikö ne tule työnantajalta? Tai kengät varmaan pitää hankkia?

Hyvää päivää sinulle Turkuun! Mennet Wiklundille tai onhan Stokka sielläkin!
Turussa minä pidän eniten Tuomiokirkko-Yliopistonmäki-miljööstä. Siellä mieli puhdistuu!

Kuva

Terveisin Arska Helsingistä

P.S Tiedätkö, olen ajatellut jopa tehdä niin, että muutan Turkuun ainakin joksikin aikaa, koska olen asunut Turussa!
Onhan siellä Xibe ja sinä! Valttipari!
Laitan tämän ilmoille, kunhan lisään siihen vihreää (hyvin maltillisesti, ettei ihmiset hermostu) :P
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mida varmaan puhuis Norjaa.

Tukansiistintä ja treeni suoritettu, nyt karhunvatukka-karpalo-proteiinipirtelö, iso latte ja sitten ehkä vähän graduhommia.
Dumis

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ui suakeli että nyt on pakki täynnä ruokaa, kuinkahan sitä pitäs muka töitä jaksaa tehdä? Tuli saunatarjous illaksi, voi perkele että sitä houkutellaan taas. Tai sitten pysyn originaalissa suunnitelmassa ja himailen kiltisti vinkkua juoden (tai jos kerkee handeliin niin wiskiä).
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Uskomattoman vaikeaa päästä sängystä ylös tänä aamuna.. tosin koko viikon on väsyttänyt aamuisin ja torstaina nukuin pommiin. Mua alkaa aina väsyttää kun valo lisääntyy, hassua. Onneksi mies nousi kahdeksalta tytön kanssa ja sain maata kymmeneen.. Ehkä eilisellä illallinen & leffa- kombolla kaveriporukassa oli osuutta asiaan, vaikka alkoholia ei yhtä viinilasia enempää nautittukaan.
Mussukka hei! :)

Korjasin kirjoitustasi ihan vähän! Tämä unikuva...

Terveisin RauhanEnkeli SA Stadista
Suvinen kirjoitti:Uskomattoman vaikeaa onneksi päästä sängystä ylös tänä aamuna.. tosin koko viikon on väsyttänyt aamuisin ja torstaina nukuin pommiin. Mua alkaa aina väsyttää kun valo lisääntyy, hassua. Onneksi mieheni SA nousi kahdeksalta tyttömme kanssa ja sain maata kymmeneen.. Ehkä eilisellä illallinen & leffa- kombolla meidän perheporukassa oli osuutta asiaan, vaikka alkoholia ei yhtä viinilasia enempää nautittukaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja saira »

Viikonlopun huumoripläjäys taas saatu. Aikanaan riitautin Directan 550€:n laskun, kun (pitkä juttu) hakuosumille ei mielestäni ollut mitään aihetta, enkä saanut mitään todisteita niille. Nythän on paljastunut, että hakukone on rakennettu toimimaan päin vittua niinku pillastunut flipperi. Tuntuivat olevan suostuvaisia sovitteluun, joten kyselimme heidän tarjoustaan. Lupasivat, että jos maksan 5000- 10 000€ oikeudenkäyntikulujaan ja luovun tutkintapyynnöstäni yms olemme sujut... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Viikonlopun huumoripläjäys taas saatu. Aikanaan riitautin Directan 550€:n laskun, kun (pitkä juttu) hakuosumille ei mielestäni ollut mitään aihetta, enkä saanut mitään todisteita niille. Nythän on paljastunut, että hakukone on rakennettu toimimaan päin vittua niinku pillastunut flipperi. Tuntuivat olevan suostuvaisia sovitteluun, joten kyselimme heidän tarjoustaan. Lupasivat, että jos maksan 5000- 10 000€ oikeudenkäyntikulujaan ja luovun tutkintapyynnöstäni yms olemme sujut... :D
Ja nyt minun Helmeni tuli esiin! Onnea onpi tää!

Helmi hyvä, en oikein ymmärrä tätä postausta, onko sulle oikeasti ehdotettu tuollaisia oikeudenkäyntikuluja, siis ns. vittuilua??? Huhhuh.

Ja :h: hali sulle. Ilman Tampereen helmeilevää oliivinmakuista Sairaa ei Kitinä olisi kuin suklaaeskimo ilman suklaata!

Rauhanenkelimme SA
RP

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja RP »

Kottarainen kirjoitti:Edellinen kierros tuotti lähinnä taas vaan lapselle vaatteita
Tämä on itselläni lähestulkoon vakio kun lähden shoppailurundille.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Hei Arska! Hymy sinne!

Juu, tällainen ehdotus tuli. Ei jaksa kiristellä hampaita ni nauretaan sit... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tyhmä päivä, lähden salille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käynnistysmoottori hukassa, pelkään tästä tulevan pelkkä löhöilypäivä.

Jos kävisi katsomassa olisiko Anttilassa Housen ensimmäistä kautta. Jos on niin käpertyy sohvalle viinilootan kera.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei tämä päivä skulaa. Tytsä hiusmursi miehen nenän vahingossa leikin tiimellyksissä, paisti paloi uunissa, nettiyhteys pukittaa, ps3 pitää outoa ääntä, selkä on juntturassa ja vaikka mitä.

Parempaa huomista odottaen!
Dumis

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

On aika lailla muuttuneet nää mun duunieväät viidessä vuodessa, nyt on överissä roiskeläpän sijasta banaania ja omenaa. Vaikka hodaria tai slaissia tekis ihan hulluna mieli. Viinakauppaankaan en taida keretä kun ilmoittauduin jatkokeikalle.
RP

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja RP »

Koska täällä on näin rempseän römpsää menoa (eli ei) niin taidaNpa mennä siivoamaan alakerran.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei löytynyt housea, mutta silmään osui Isänmaan toivot -DVD. Ihan ihkua. Joutuukohan katsomaan kaikki putkeen?

No ensin pestään hornetit ja marinoidaan ne uudestaan Texas Petellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Ei löytynyt housea, mutta silmään osui Isänmaan toivot -DVD. Ihan ihkua. Joutuukohan katsomaan kaikki putkeen?
Katsoin taannoin ja mulle on käynyt jotain vakavanlaatuista. Eivät nimittäin olleet enää yhtään niin hauskoja kuin 10 vuotta sitten. :(
Vastaa Viestiin