Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jäänyt arkirytmi päälle kun ei aamulla nukuta. Ja kun mä niin mielelläni olisin katsellut jotain kivoja unia vielä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pakkailua ja pyykkäystä, ainakin kävelylenkki ja ehtisköhän sitä jumpallekin. Lomalomaloma!!! :h:
Prepare for the worstest.
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kyllä kunnallinen terveyskeskustoiminta on perseestä. Yritin varata jannulle aikaa niin joko linja piippaa varattua, tai sitten kukaan ei vastaa päivystysnumerosta. Olen soittanut about 10 kertaa. Onks tää se maailman paras terveydenhuolto? Vittua.

No, onneksi on yksityiset. Minuutissa varasin ajan pikkujätin nettijärjestelmän kautta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt on sunnuntai. Ei siellä oo ajanvarausta viikonloppusin.
Prepare for the worstest.
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

"Ensiapu Vanhankylänniemen terveysasemalla joka päivä klo 8 –22 kiireellistä hoitoa tarvitseville, ohjeellinen ajanvaraus numerosta 09- 2719 3360."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ah ok.
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vieraat lähti. Onneksi nyt tyhjä talo, tai onneksijaonneksi.
Huomenna töihin. Lomaa olisi voinut jatkaa vielä puoli vuotta, nyt aluksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Boner kirjoitti:"Ensiapu Vanhankylänniemen terveysasemalla joka päivä klo 8 –22 kiireellistä hoitoa tarvitseville, ohjeellinen ajanvaraus numerosta 09- 2719 3360."
Ohjeellinen ajanvaraus = kertovat AIKAVÄLIN, jolloin kannattaa tulla. Esim. jos nyt on odotustila täynnä, sanovat että kannattaa koittaa iltapäivää. Eli sinne vaan, mitään aikoja tartte, varsinkin lapselle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti: Ohjeellinen ajanvaraus = kertovat AIKAVÄLIN, jolloin kannattaa tulla. Esim. jos nyt on odotustila täynnä, sanovat että kannattaa koittaa iltapäivää. Eli sinne vaan, mitään aikoja tartte, varsinkin lapselle.

Varasin jo yksityiselle ajan. Jotenkin ei kiinnosta mennä tunneiksi odottamaan puliukkojen ja keuhkotautisten joukkoon.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Boner kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ohjeellinen ajanvaraus = kertovat AIKAVÄLIN, jolloin kannattaa tulla. Esim. jos nyt on odotustila täynnä, sanovat että kannattaa koittaa iltapäivää. Eli sinne vaan, mitään aikoja tartte, varsinkin lapselle.

Varasin jo yksityiselle ajan. Jotenkin ei kiinnosta mennä tunneiksi odottamaan puliukkojen ja keuhkotautisten joukkoon.
Ei varmasti, onneksi Helsingissä on edes yksi asia hyvin hoidettu, kaikki lapset saa levittää tautinsa samassa paikassa ilman noita puliukkoja. Tosin sijainti on ei-autoilevan näkökulmasta perseessä.
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Äh, emmä jaksakaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä tartten uuden tyttökaverin!! Olis taas niin paljon kerrottavaa...

Tix: eiiiiiiii, tuu takas :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mitäs vikaa meissä vanhoissa *myrts*
RP

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:Äh, emmä jaksakaan.
Protestoin!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:^Mitäs vikaa meissä vanhoissa *myrts*
Sussa ei oo mitään vikaa! Mut ku oot siellä kaukana ja tää tilanne vaatis kyllä nyt sellasta perinteisempää, pyjamat ja juomia, niinQ.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hupsista.

Tilanne taitaa vaatia yhden hirvilimun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Menen huomenna katsomaan koiralapsia :]
CeDell Davis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:Menen huomenna katsomaan koiralapsia :]
Ikkunaostokset on kyllä kivoja, mutta älä vain ota niitä kotiin!! Sehän on melkein sama kuin menisi naikkariin tai laittaisi pallon jalkaan noin muuten vaan.
AngryBird

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

CeDell Davis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Menen huomenna katsomaan koiralapsia :]
Ikkunaostokset on kyllä kivoja, mutta älä vain ota niitä kotiin!! Sehän on melkein sama kuin menisi naikkariin tai laittaisi pallon jalkaan noin muuten vaan.
Jaa? Kyllä mä ajattelin sellaisen ottaa kotiinkin. Ei mulla ole ihmeempää tarvetta riekkua ympäriinsä. Ja mielummin koira kuin naikkariin.
CeDell Davis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Poika täyttää huomenna viis!! Lahjoin viikonloppuna teinixiä joka täytti 16 viime viikolla (autorikon takia en päässyt kutsutuille mestoille). Onhan tää niin tätä :) :)

... ja sitten se vasektomia...
CeDell Davis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:Jaa? Kyllä mä ajattelin sellaisen ottaa kotiinkin. Ei mulla ole ihmeempää tarvetta riekkua ympäriinsä. Ja mielummin koira kuin naikkariin.
No mut sithän kaikki on let's go ja saletisti natsaa!

Jack Russel oli sitkeää lenkkiseuraa, mutta noin muutoin en juuri koirista tiedä/välitä. Tai no olihan meillä joksus venakkokin, mutta siinä oli jo ihan liikaa lenkkiseuraa. Mä tykkään enemmän mirreistä :)
AngryBird

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Tää olis niinq lapinkoira.
CeDell Davis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:^Tää olis niinq lapinkoira.
On kokolailla kypsä kesällä?
AngryBird

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

CeDell Davis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:^Tää olis niinq lapinkoira.
On kokolailla kypsä kesällä?
Aikaisemmalla kokemuksella ei sen enempää kuin esim. saksanpaimenkoira.
RP

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Taidan alkaa järjestelemään tytsän ensi viikonlopun syndejä, mahtavat kaksi vee täynnä. Isot megapippalot aion pitää vaikka näemmä paikalle ei aio raahautua kuin oma äitini ja isäni sekä veljeni. Jippii!

Niitä aikoja kun voisin sanoa useamman sopimuksen irti. No veikkaan kyllä että mun puoleiset tytsän kummit tulee, mutta siihen se sitten jääkin. Kutsuttuja oli noin 20.
Vastaa Viestiin