Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Toi on niin tota... Tosin meillä ei sukulaiset vaan osa mun kavereista. Meillä joka vuosi käyty kaikki mahdolliset pippalot lävitse, mut annas olla ku vastapuolen pitäis tulla tänne. On niiiiiin vaikeaa muutamilla kavereilla. Boikotti toiseen suuntaan on käyny mielessä, näin kun en ole ainoa, jolla on auto ja toimivat raajat, joilla ajaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Mä en ymmärrä teitä. Ettäkö sitä pitäisi raahautua jonkun muun muksun tylsille synttäreille pahimmillaan satojen kilsojen päästä ja vielä nauttia siitä?

Mä en edes kehtais laittaa kutsua lähemmäs kuin samaan kylään, enkä todellakaan odota että jengi raahautuisi paikalle jonkun helvetin 1-17 vuotissynttäreiden takia. Melkoisen itsekästä edes odottaaa sellaista ja sitten paheksua kun ei tulla. :nuts:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^No mun tapauksessa se toinen kaupunki on toi naapurikaupunki, eli Tre. Jos sieltä on vaikea siirtyä tänne, mut odotetaan sit kuitenkin mun siirtyvän aina toiseen päähän, ni ei se ihan reilua sekään ole. Saati sit jos toispuoleinen toiminta olis pidemmän matkan päästä. Jos joku ottais loukkiksia mulle siitä, et mä ja KAIKKI muut ei suostu siirtyyn jonnekin sen vuoksi, et joku pääsis osallistuun pippaloihin ni mun puolestani sais olla niidenkin bileet. Ei vaan jaksais olla matkaaja muiden vuoksi aina. Katos kaksisuuntainen tie...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Mä en ymmärrä teitä. Ettäkö sitä pitäisi raahautua jonkun muun muksun tylsille synttäreille pahimmillaan satojen kilsojen päästä ja vielä nauttia siitä?

Mä en edes kehtais laittaa kutsua lähemmäs kuin samaan kylään, enkä todellakaan odota että jengi raahautuisi paikalle jonkun helvetin 1-17 vuotissynttäreiden takia. Melkoisen itsekästä edes odottaaa sellaista ja sitten paheksua kun ei tulla. :nuts:
Aikuisten kohdalla kyllä noin, mutta jos on esimerkiksi serkuksia, niin homma voi olla vähän eri. Muistelen itse lapsuudestani että ne järkätyt pippalot kun sai olla serkkujen kanssa yhdessä, olivat aika tärkeitä. Voihan sitä tosiaan muutenkin olla, mutta mukavaahan se on jos on jonkinnäköinen keppihevonen minkä perusteella sitten järjestää yhteistä aikaa.

Mut joo, jos rupeisin miettimään että lapsetonta Manaajaa 32v ruvettais kutsumaan pikku-Ainon 4v -synttäreille Turkuun, ja sitten vedettäis herneet kun Manaajaa ei sattunutkaan kiinnostamaan, niin umtz-lolz.
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

No sitä joko tullaan tai ei tulla. Kun pari kertaa jättää tulematta, jätetään seuraavan kerran kutsumatta. Itse mennään jos huvittaa ja lasta kiinnostaa, eikä pelkästä velvollisuudesta.


Näillä lapsiperheen arkikiireillä ja oravanpyörillä mä en yhtään ihmettele, miksi perheet ovat mielummin jonkun viikonlopun omissa oloissaan, kuin jatkuvassa juoksussa kissanristiäisissä. Se kun on aika helvetin stressaavaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaajan kanssa samoilla linjoilla. Ja esim mun kavereiden muksut on tytön kavereita, eli tietysti juhliin on mukava mennä. Mut niinkuin sanoin, meiltä on yhtä pitkä matka heille kuin heiltä meille. Hauskinta tais olla nyt viimepippaloissa kun tytön synttäreille ilmestyi vain eskarikavereita ja naapurintyttö. Kummasti taas kaikki, joilla vartin ajomatka, taas peruivat tulonsa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

saira kirjoitti:Kummasti taas kaikki, joilla vartin ajomatka, taas peruivat tulonsa...
No vartin ajomatka on toki eri. Silloin kun jätetään saapumatta ja vielä ehkäpä ilmoitamatta ajoissa esteellisyydestä, voi seuraavan kerran unohtaa lähettää kutsun.

Joka tapauksessa, minä kyllä tiedän että minun muksuni on maailman ihmeellisin, hurmaavin, komein ja kaikki mitä se tekee on ihan maagista, minulle.

En odota sitä samaa muilta, koska itseänikään ei voisi oikeastaan paskan vertaa kiinnostaa muiden muksut.. Ärsyttäviä rääpäleitä ja piruja ne on.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä taas ajattelen asian niin, et muiden muksut on heille tärkeitä, joten voin omalta osaltani tehdä heille hyvän mielen sitä kautta, että lapsensa pääsevät nauttimaan useammasta vieraasta (ja siitä lahjasta, tietysti). Ja toisaalta myös se, että tiedän juhlien olevan OMALLE lapselleni tärkeitä sosiaalisia tilaisuuksia tekee minulle tärkeäksi olla paikalla lapseni kanssa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Boner

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Boner »

saira kirjoitti:^Mä taas ajattelen asian niin, et muiden muksut on heille tärkeitä, joten voin omalta osaltani tehdä heille hyvän mielen sitä kautta, että lapsensa pääsevät nauttimaan useammasta vieraasta (ja siitä lahjasta, tietysti).
No tottakai näin. En minä muitten muksujen synttärijuhlille mene kuin omien lasteni takia. Jos olisi sinkku, kysyisin kutsun saadessani varmaankin; ootsä vittu tosissas?
Dumis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sunnuntai <3
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^No mä kävi kyl jo lapsettomana ollessani, ihan jo omia kavereitani, eli muiden lapsien vanhempia moikkaamassa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:Mä en ymmärrä teitä. Ettäkö sitä pitäisi raahautua jonkun muun muksun tylsille synttäreille pahimmillaan satojen kilsojen päästä ja vielä nauttia siitä?
No tota, olen sen verran itsekäs että tosiaan odotan esim. isovanhempien raahautumista paikalle koska niillä on a)aikaa b)rahaa c)kuntoa.

Muilta en niinkään odota saati vaadi, kunhan kohteliaisuudesta kutsun.... ja illalla vedetään perseet ja rieuhutaan vanhaan hyvään aikaan frendien kanssa. Silloin kun vielä oli elämä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

43 ja ei lapsia, komppaan Manalaa..

Kummitytön syndeillä kävin joskus, kun en muuten päässyt veljeä tapaamaan.. Nyt on tytön ripsijuhlat vietetty so no use anymore..

Auton nesteet miinuksella liikaa, joten tulin junalla körötellen tänne hommiin..
Pieniä tietokone ongelmia, "älä laita kaiuttimen asetuksissa chekkiä, ei päälle, kaiuttimia.."
Pyyhin Netikettiin..
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:^Mitäs vikaa meissä vanhoissa *myrts*
Sussa ei oo mitään vikaa! Mut ku oot siellä kaukana ja tää tilanne vaatis kyllä nyt sellasta perinteisempää, pyjamat ja juomia, niinQ.
Mut jos koittais nyt sit esim. puhelimessa tjsp.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jahas, taas on aamuksi luvattu -30 °C ja 4 m/s tuulta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^-28 Helsinkiin.

1.3. Forecan ennustus näyttäiskin jo +5 ja aurinkoista :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenna Helsinkiin pariksi päiväksi. Pitäisi vielä silittää vaatteita ja pakata työkamat, kahdet päikkärit tosin varmistavat että uni ei tule ihan heti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Huomenna Helsinkiin pariksi päiväksi. Pitäisi vielä silittää vaatteita ja pakata työkamat, kahdet päikkärit tosin varmistavat että uni ei tule ihan heti.
Ilmankos mulle heti nousikin kuume, kun exsat saapuu lähelle. Kuumottaa!
Vastaa Viestiin