Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Liian suuret rinnat?

On
6
33%
Sopivat
8
44%
Liian pienet on
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:Huomenna Helsinkiin pariksi päiväksi. Pitäisi vielä silittää vaatteita ja pakata työkamat, kahdet päikkärit tosin varmistavat että uni ei tule ihan heti.
Et tuu sivistyksen pariin vaikka Tyrun kirkot onkin monta sataa vuotta väitettyä nuorempia, joten pelko pois Rosmarie!

Tulee sub viihdettä liian isot.. onko sitten 60L too big?

Isit rinnat kohottaa vähän muutakin kun kulmia..

Oon huomannu että 60A ei kohota kuin muotisuunnitttelijan tuloja..
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Olin melkein avaamassa kilpailevan ketjun, mutta tissikyselyä ei voi ohittaa, ei!

Huomasin aamulla, että olin unohtanut virran päälle auton lämmityspistorasiaan. Oli huutanut 12h sekä lohko- että sisätilalämppäri täysillä. Hieman vitutti sähköntuhlaus, mutta "onhan se kiva istua kunnolla lämpimään autoon".

Muuten toki joo, mutta repsikan puolen ikkuna 15 cm auki. Osallistuin juuri ilmastonlämmitystalkoisiin muutamalla kymmenellä kilowattitunnilla :evil:

On todellakin maanantai.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvia, perkele!

Ja tissit voisivat olla isommat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyvät tissit!

Mulla on taas alitajuinen stressi. Keksin pari asiaa jota teoriassa voisin stressata, mutta ei oikein kuulu tapoihin. Joten oon vähän että wtf?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ehkä olen erilainen nuori, mutta rinnakkaisviikonpäiväketjut myötähävettävät minua. Siinä on jotain NIIN ala-astemaista hiekkalaatikkomentaliteettia, että ihan pahaa tekee. Ottaako se oikeasti NIIN koville kirjoittaa samaan ketjuun kuin joku dille kanssakirjoittaja?

Takaisin omalla sorvilla loman ja kurssin jälkeen, kelvattava.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Juna lähti aikataulussaan, tosin hieman täytenä, kun edellinen vuoro jäi väliin. Saa nähdä yllättääkö VR olemalla ajoissa?

Päivän kysymykseen; voisivat olla pienemmät mieluusti. Koosta on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Liian isot ovat, paino ei putoa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Taitaa tissit olla liian pienet kun kukaan ei kiinnitä niihin huomiota.

Vaikka mä olen jo iso poika, mulla on vieläkin nainen mukana vaateostoksille mentäessä. En kuulema ymmärrä milloin farkut istuvat perseestä hyvin ja laskeutuuko pikkutakki kauniisti. Nolottaa ja hävettää vaimon huolenpito.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hei niissä kaupoissa on myyjiä, jotka voivat auttaa vaatteen sopivuuden suhteen. Ehkä vaimosi pitää sinua lapsena siksi, että pukeudut kuin lapsi. Farkut ja pikkutakki, jiihaa. Suorat housut ja pikkutakki on ainoa vaihtoehto, muu on junttien pelleilyä. Tai no jos olet insinörtti, niin sitten ymmärrän, vaikka pukeutuisit juuttisäkkiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Cavallo kirjoitti:Vaikka mä olen jo iso poika, mulla on vieläkin nainen mukana vaateostoksille mentäessä. En kuulema ymmärrä milloin farkut istuvat perseestä hyvin ja laskeutuuko pikkutakki kauniisti.
Näistä syistä toivoisin, että olisi vaimo mukana vaateostoksilla. Aina on kuteet jotenkin vääränmallisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tissit ovat vielä liian isot. Pienenemässä mukavasti.
Työmäärä vaikuttaa nyt loman jälkeen siltä, että ilta-/etätöitä tarvitaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kyllä, tissit ovat liian isot. Treenaillessa vain tiellä ja varsinaisen hommansa ovat täyttäneet jo vuosia sitten.

Pahasti pelkään, että olen iltapäivällä koiranomistaja. En ehkä voi vastustaa tätä kaveria:
Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä taas nähdään tissikysely päivää piristää ei kannata antaa päätä kiristää? (Paitsi että antaminen on aina hyvästä voi saada itsekin)

Tuloksista IMHO voidaan päätellä että suurin osa on tyytymätön tissien kokoon..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

AngryBird kirjoitti: Pahasti pelkään, että olen iltapäivällä koiranomistaja. ]
:cheer:

Koira parantaa vastustuskykyä. Ja sit muutenkin koirat on ihania :] Älä pahasti pelkää, odota innolla!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:Koira parantaa vastustuskykyä.
Lisää myös velvollisuuksia, töitä, vaivaa ja kaiken lisäksi vähentää yöunia.
AngryBird

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ihanaa, että kaikki vetävät aina esiin mahdolliset ja mahdottomat huonot puolet koirista kun joku ilmoittaa hankkivansa sellaisen :D

Olen elämäni aikana ollut yhteensä 7 vuotta ILMAN koiraa, joten luultavasti tiedän mitä on odotettavissa.
Parhaimmillaan (pahimmillaan?) niitä oli neljä samaan aikaan.
CeDell Davis

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:Koira parantaa vastustuskykyä.
Lisää myös velvollisuuksia, töitä, vaivaa ja kaiken lisäksi vähentää yöunia.
Näin, plus että vaikeuttaa matkailuharrastusta. Nimimerkillä; toukokuussa Shanghaihin pariksi viikoksi :)

Iso plussa koirassa on se, että tulee lähdettyä saletisti säännöllisesti ulkoilemaan. Ja ainakin meidän edesmennyt jack russel oli mitä mainioin hiihtolenkkikaveri. Mut ei silti enää koiraa mun talouteen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:Koira parantaa vastustuskykyä.
Lisää myös velvollisuuksia, töitä, vaivaa ja kaiken lisäksi vähentää yöunia.
Ihan niinku lapsetki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti: Iso plussa koirassa on se, että tulee lähdettyä saletisti säännöllisesti ulkoilemaan.
Minulle tämä taas on iso miinus. Mikään ei vituta niin paljon, kuin lähteä aamulla vesisateeseen ulkoiluttamaan piskiä.
Sitten kun koiran voi päästää ulko-ovesta omille tarpeilleen ja tietää että se tulee itse takaisin, voin koiran hankkia. Muuten en.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oi, ihanaa maanantaita kaikille! Myös minulle! Päivääni siivittää luottamushenkilökollegan julkinen panettelu, hän siis mustamaalaa minua (ei toisinpäin). Lisäksi hän varastaa ideoitani ja esittää ne ominaan. Mahtava tilanne!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Menkkojen aikana rinnat tuppaa muuttua liian isoiksi .. ja erittäin kipeiksi, muuten oon tyytyväinen tisuihin.

Uusi viikko, uusia kujeita.. tänään Zumbaa ja huomenna tankotanssia :)
Jiihaa!

Upeaa alkanutta viikkoa kaikille.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Bluntly kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Vaikka mä olen jo iso poika, mulla on vieläkin nainen mukana vaateostoksille mentäessä. En kuulema ymmärrä milloin farkut istuvat perseestä hyvin ja laskeutuuko pikkutakki kauniisti.
Näistä syistä toivoisin, että olisi vaimo mukana vaateostoksilla. Aina on kuteet jotenkin vääränmallisia.
Vaimot inhoavat kodin elektroniikkaa. Rumia ovat laitteet. Laitteet hyllystä pois ja tilalle ihania esineitä. Kuppeja ja kulhoja ja joku kiva kiviasetelma.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Riemumieli kirjoitti: Farkut ja pikkutakki, jiihaa. Suorat housut ja pikkutakki on ainoa vaihtoehto, muu on junttien pelleilyä. Tai no jos olet insinörtti, niin sitten ymmärrän, vaikka pukeutuisit juuttisäkkiin.
Munsta tehdään tiukkaperseinen ranskalaisen boheemi, jännä ja menevä. Ei kiinnosta vaimoa napapiirin virkamiehet harmaissa puvuissa.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Ihan vaan vinkiksi että elektroniikassakin on aika paljon valikoimaa, ei mene sisustukset vituiksi. Se vaatii vaan kukkaron raottamista.
Boner

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bluntly kirjoitti: Näistä syistä toivoisin, että olisi vaimo mukana vaateostoksilla. Aina on kuteet jotenkin vääränmallisia.
Et tiedä mitä toivot. Kun käy yksin vaatekaupassa, löytyy kaikki tarvittavat vaatteet tunnissa. Vaimon kanssa hommaan pitää varata koko päivä ja pari ostoskeskusta. 10 kilometriä ramppaamista, hikeä, puutuneita jalkoja, närästystä, kinastelua ja mököttämistä.
Vastaa Viestiin