Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Liian suuret rinnat?

On
6
33%
Sopivat
8
44%
Liian pienet on
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Tilanteen tasapainotukseksi perheessäni on tulossa kuolemantapauksia lähiaikoina.
Mennään ryyppäämään jonnekin muualle kuin Lepuskiin? Pääset eroon moisista ajatuksista? Vaikka Scotland Yardiin? Hakkaillaan virolaisia naisia ja pois lähtiessä voit hakata ovella englantilaisen poliisin asuun pukeutuneen pellen? Onneksi oot kurkkua myöten täynnä naapureita joten ei sit mennä.
AngryBird kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mikäs tulee kutsumanimeksi?
Halla :)
8) Miksei vaikka Halla-Aho?
Viimeksi muokannut Niba, 21.02.2011 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli sitten neljä vuotta täyteen nykyisessä firmassa. Olisikohan se aika?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

AngryBird kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mikäs tulee kutsumanimeksi?
Halla :)
Kaunis!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Bluntly kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Eli jos jostain löytyisi voikirnun näköiset hifi-kaiuttimet, ostaisin.
http://www.gradient.fi/models/helsinki
:D Tosiaan muistuttaa voikirnua. Saisi kuitenkin olla enemmän antiikkimainen, niin että sitä ei kaiuttimeksi tunnistaisi. Ja jos sillä voisi vielä voitakin kirnuta...

Näitä kaiuttimia kuuntelin ja tykkäsin sen spatiaalisesta aanestä kovasti.
http://www.gradient.fi/models/evidence
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voihan vattu. Mä jotenkin luulin että mulla olis vielä kuukausi aikaa kirjoitella juttuja valmistumista varten, mutta nyt niitä halutaankin jo ensi viikolla. Tuli kiire! Onneks on torstaina kynsihuolto, täytyy pyytää lyhyemmät kynnet niin säästyy hermot. Multa ja lukijoilta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Cavallo kirjoitti:Näitä kaiuttimia kuuntelin ja tykkäsin sen spatiaalisesta aanestä kovasti.
http://www.gradient.fi/models/evidence
Noita samoja kuolailin itsekkin, mutta sitten vastaan tuli nämä ja meikäläisen haaveet meni uusiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

Cavallo kirjoitti:
RP kirjoitti:^Ihan vaan vinkiksi että elektroniikassakin on aika paljon valikoimaa, ei mene sisustukset vituiksi. Se vaatii vaan kukkaron raottamista.
Ei sovi sisustukseen edes Bang & Olufsen. Liian moderni. Romantiikkaa pitää olla.
Eli jos jostain löytyisi voikirnun näköiset hifi-kaiuttimet, ostaisin.
Jaa-a. Mitä jos vaikka koittaisit "minäkin asun täällä"-korttia. Mutta joo, et tosiaan ole yksin. Olen/ollaan lueskeltu plazaa aika paljon tässä meidän kotiteatteri projektissa ja siellä on samanlaisia tarinoita. Ei siinä oikeasti voi muuta tehdä kuin ihmetellä miten tossuja osa miehistä on.

Mutta, käytiin tuossa aikoinaan katsomassa kämppää joka oli sisustettu maalaisromanttisesti + hifivehkeet oli vimpan päälle. Se oli aika nätti kämppä. Kehuin emäntää sisustussilmästä ja ukkelia hifistelysilmästä. Se oli aika rakkaudellinen molempien osapuolien koti.
Boner

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Cavallo kirjoitti: Tosiaan muistuttaa voikirnua.

Osta voikirnut ja laita noi verhojen taakse piiloon.

http://www.orbaudio.com/
Viimeksi muokannut Boner, 21.02.2011 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Jaa-a. Mitä jos vaikka koittaisit "minäkin asun täällä"-korttia.
No kamoon, sillähän on muijan valkkaamat vaattetkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Näitä kaiuttimia kuuntelin ja tykkäsin sen spatiaalisesta aanestä kovasti.
http://www.gradient.fi/models/evidence
Noita samoja kuolailin itsekkin, mutta sitten vastaan tuli nämä ja meikäläisen haaveet meni uusiksi.
Oho. Itse haen jotain tosi modernia, mutta semmosta josta lähtee kunnon volyymit ilmoille. Ajattelin myös jättimäistä subbaria tuon pienemmän tilalle. Yhdellä frendillä oli ja sain aika kiksit siitä jytinästä. Olohuone on niin iso että mahtuisi aika hyvin. Päälle voi vaikka laittaa koristekynttilän niin tulee sisustuselementti mukaan ;D

Mustaa saisi olla, muut vehkeet hankittu samassa värissä.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Jaa-a. Mitä jos vaikka koittaisit "minäkin asun täällä"-korttia.
No kamoon, sillähän on muijan valkkaamat vaattetkin.
No jopas on. Toki itsekin ostan ukolle paljon vaatetta, mutta oman makunsa mukaan. Tosin ei niissä hirveästi ole eroja. Osalle miehistä sekin on iso no no, siis se että nainen ostaa vaatetta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Aika äkäsen pähee. Tuohan on jo itsessään sisustuselementti, tuon ympärille voisi rakentaa vaikka mitä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Jaa-a. Mitä jos vaikka koittaisit "minäkin asun täällä"-korttia.
No kamoon, sillähän on muijan valkkaamat vaattetkin.

Kun menen poikien kanssa kaljalle ja päällä on muijan valitsemat vaatteet, on ravintolassa naisten suhteen hyvä suksee.
En valita.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Cavallo kirjoitti:Kun menen poikien kanssa kaljalle ja päällä on muijan valitsemat vaatteet, on ravintolassa naisten suhteen hyvä suksee.
En valita.
Muija varmaan valittais jos tietäis? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Kun menen poikien kanssa kaljalle ja päällä on muijan valitsemat vaatteet, on ravintolassa naisten suhteen hyvä suksee.
En valita.
Muija varmaan valittais jos tietäis? ;)
Hyppisi riemusta ja iskisi high fiven?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Jostain syystä muija kokee munt haluttavampana jos joku muu nainen haluaa myös mua.
Näin meidän seurustelumme aikoinaan alkoi.

Saisi muija olla munsta vähän mustasukkaisempi. En taida olla Daven kaltainen herkkupeppu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jaahas. Työpäivä (työpaikalla) pulkassa. Kohta kotiin (etätöihin½!!) kaupan kautta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea AngryBirdsille uudesta perheenjäsenestä!

Myönnän myös olevani hifinatsi. En halua meidän kotiin mitään sellaista, mikä olisi selvästi irrallisen näköistä tai vaan suoranaisen rumaa, onneksi on vaihtoehtoja. Kirnulta ei tarvise näyttää, mutta petroolinsiniset vilkkuvaloilla varustellut hirvitykset päätyvät kyllä muihin talouksiin. Tosin tulevaa kotia on etsitty sillä silmällä, että siellä olisi miehelle oma huone kotiteatterivehkeille ja muille rojuille. Jos oven saa kiinni, niin sen jälkeen mulle on aiva sama minkänäköistä roinaa huoneesta löytyy.

Ja toki vastavuoroisesti mies saa sanoa mielipiteensä kotihankinnoista. Tästä syystä meillä on huomattavasti vähemmän sööttejä pastellivärejä, pilkkuja, ruutuja ja hörsöjä kun olisi mikäli asuisin yksin.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

exsu kirjoitti: Ja toki vastavuoroisesti mies saa sanoa mielipiteensä kotihankinnoista. Tästä syystä meillä on huomattavasti vähemmän sööttejä pastellivärejä, pilkkuja, ruutuja ja hörsöjä kun olisi mikäli asuisin yksin.
Onneksi tätä puolta saa toteuttaa tytsän huoneessa :) Mies jopa itse valkkaa sinne kaikenlaista rinsessaa kuten sänkynsä.

Muutoin sisustus aika beige/valko/ruskeaa ja modernia. Ihan hyvä näin, omaankin makuuni istuva. Yksin asuessa kämppä muistutti lähinnä bordellia, joten sinänsä ihan hyvä että en saa vapaasti toteuttaa "näkemyksiäni", joita ei siis itseasiassa juuri olekaan, huonoa sisustussilmää vain.
Dumis

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei näköjään vissiin aivan tavatonta että vaimot ostelee miehilleen vaatteita.
No eipä siinä mitään, mutta vaatekauppoihin pyörimään en moneksi tunniksi lähde ikinä :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulle eräs pukeutumisneuvojana leipänsä ansaitseva joskus ( viime kuussa!) totesi, että "itsekkös ostit? No, et kyllä sitten tarvitse naista ostosavuksesi. Tähän tilaisuuteen nappiin pukeuduttu". Pitänee uskoa tuota jatkossa. :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Kas, sovitin tänään yhdessä vaatekaupassa yhdet pöksyt ja ostin ne. Edellisistä paremmista farkuista meni vetoketju rikki enkä just nyt ehtinyt/halunnut/viitsinyt opetella ompelemaan uutta sellaista paikoilleen. Yleensähän, kun siis ostan vaatteet tälleen näpsästi, oon sen verran tyylitön, etten miesten keskuudessa hirmusti huomiota herätä. Huomenna pitää kumminkin olla jokseenkin yli erittäin alhaalla olevan tyyliriman, kun meen taas konttoriin tsiigaan insinöörejä.

Tisseistä kumminkin sen verran, että kun mulla noi on vähän pienet, mutta kun niiden kuitenkin pitäis olla ns. kämmeneensopivat, niin oon viime aikoina tajunnut, että ongelmastahan päästään valitsemalla mahdollisimman pienikokoinen ja -kätinen mies.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja kynsi poikki uunia pestessä. V*ttu, palkkaan siivoojan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivän paras; Oletko jo löytänyt sisäisen sankarivainajasi? (Pasila)

Lisäksi suurin osa kitinäläisistä on tyytymättömiä rintojensa kokoon..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin