TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuinka vanhaksi aiot/haluat elää (sis "normaalit" sairaudet)

55-58 vuotta
0
Ei ääniä
59-62 vuotta
1
9%
63-66 vuotta
0
Ei ääniä
67-70 vuotta
0
Ei ääniä
71-74 vuotta
0
Ei ääniä
75-78 vuotta
0
Ei ääniä
79-82 vuotta
1
9%
83-86 vuotta
0
Ei ääniä
87-90 vuotta
1
9%
91-94 vuotta
3
27%
95-98 vuotta
0
Ei ääniä
99-102 vuotta
0
Ei ääniä
103-106 vuotta
0
Ei ääniä
107-111 vuotta
1
9%
112-116 vuotta
0
Ei ääniä
117-120 vuotta
1
9%
121-124 vuotta
0
Ei ääniä
125-128 vuotta
0
Ei ääniä
129-132 vuotta
3
27%
 
Ääniä yhteensä: 11

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pistin lisää mailia :D

Miksi ottaa uusia "vastaavia" töihin kokoajan, tulee sellanen tunne että mut siirretään syrjään kun lähden äitiyslomalle, paska minä. Kukaan ei tule sijaiseksi, vaan palkataan uusi (ja vielä pahimmalta kilpailijalta) työntekijä, joka taas on maailman lahja jne. Mitäköhän ne mulla tekee kun palaan takaisin?

Paskat.. anteeks. Vituttaa niin kovin.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kyllä tuo hiukan siltä vaikuttaa että sua ollaan petaamassa pois. Mites tuo työsopimus, onko määräaikainen vai että mitä? Entäs koeaika? Jos määräaikainen niin koska päättyy/pitäisi uusia? Jos koeaika, koska päättyy?
AngryBird

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tein mustikka-vadelma-mansikkakakkua ja ihan ilman syytä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:^Kyllä tuo hiukan siltä vaikuttaa että sua ollaan petaamassa pois. Mites tuo työsopimus, onko määräaikainen vai että mitä? Entäs koeaika? Jos määräaikainen niin koska päättyy/pitäisi uusia? Jos koeaika, koska päättyy?
Olen jo vakkari, ei määräaikaisuuksia.. Uudella 4kk koeaaika.

TJ laitto just mailia että tehdään mun soppari ennen perjantaita.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna on tissit kipiät. Mutta oli se ihmeainetta tuo korttisooni, elämä on noin puolitoistakilometriä mukavampaa nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti: Outoa kun Ninnistä ei ole kuulunut mitään palstalla pariin viikkoon.
Se ei sillä menollaan elä kovin vanhaksi.

Kivaa tää lomailu. Huomenna ja torstaina palaveroidaan Vantaalla koko päivän, perjantaina Salossa. Wuhuu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Niba »

musta muumio kirjoitti:Pirun natsit. Olin tänään insinöörilässä ekaa kertaa sitten joululoman. Poissaollessani olivat muuttaneet asetussäädöksiä niin, ettei Kitinään enää työkoneelta pääse.
Kitinän maine lasvaa? Liikaa? Googlen ykkösvaihtoehto! AASI laita joku suodin estämään tuo vaklaus, ainiin sitten mainokset loppuu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei oo mun päivä. Bad hair day, aamulla luomivärit nenään ja illan kruunasi himaan jäänyt treenikassi, jonka huomasin 10 minuuttia ennen treenin alkua. Ja vielä olis pesuaaineet uunissa, kun eilen ei tullut tarpeeksi kiiltävää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

AngryBird kirjoitti:Se ei sillä menollaan elä kovin vanhaksi.
Meinaatko, että onko edes hengissä? ...btv missäs dave luuraa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Davenkaipuuseenkin suosittaisin lomamatkaketjua siitäkin huolimatta, että eka vinkkaus oli hieman etuajassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Davenkaipuuseenkin suosittaisin lomamatkaketjua siitäkin huolimatta, että eka vinkkaus oli hieman etuajassa.
:sir:
En mä voi lukee sitä ketjua kuin ajoittain, koska elco mageilee siellä mut kumoon. Tulee ihan riittämätön olo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, UCL alkaa. Huomiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt se virittäjät tulee taas maxilta.
AngryBird

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Se ei sillä menollaan elä kovin vanhaksi.
Meinaatko, että onko edes hengissä?
EOS, joku sen facebook-kaveri varmaan tietää. Mutta Alibi-matskua noin muuten kyl
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt tuntuu hyvältä kun oon saanut kropan toimimaan jokseenkin kunnolla. Jenkkakahvatkin on kohta pois, nyt niistä ei mun kouralla saa enääN edes kiinni, joillain pienemmillä kourilla ehkä joo !

Sitten vituttaa, etten ole nostanut nykyisestä työpaikasta kytkintä jo vuosia sitten. Palkka on siedettävä, muttei hyvä, ja duunikuorma 50% liikaa, eli työterveyskin on jo kiinnostunut resurssien riittämättömyydestä (ei mun takia kuitenkaan :D ) Yli kymmenen kakkossijaa muualle hauissa ei oikein vaan riitä, vaikka tuntuu paremmalle kuin heikoimmat sijat. Pitänee avata (ellinetsimissilmien lisäksi myös) työpaikanetsimissilmät :shock: Tässä paikassa kun hommat ei parane ainakaan kymmeneen vuoteen, ellei viikatemies korjaa satoa paremmilta paikoilta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: En nyt sentään sanonut että täällä on pakko käydä töissä, ei sitä tässä sossulandiassa kukaan saa aikaiseksi. Työuran jälkeen vaan yleensä saa sitä eläkettä ja nykyehdotuksilla sitä ei ole ainakaan nykyistä aikasemmin tiedossa.
Juu-u, siksi pitääkin varautua. Mun serkku, joka on mua pari vuotta nuorempi, aikoo jäädä 45-vuotiaana pois työelämästä. Toistaiseksi näyttää siltä että onnistuu.
Annepa! Mitä serkkusi sitten tekee asian suhteen jotta hän onnistuu tai sitten epäonnistuu? Säästää vaan tarpeeksi? MIKÄ on tarpeeksi 45-vuotiaana ja onko serkkusi poikamies vai onko jopa pesue?
Mutta kuinka paljon rahnaa on tarpeeksi ja miten määrität onnistumisen.

Myös muut voivat vastata, kuinka paljon rahaa tarvitsette, jotta lähdette töistä poies!?

AngryBird kirjoitti:Tein mustikka-vadelma-mansikkakakkua ja ihan ilman syytä.
Ehkä toivoit alitajuntaisesti Stadinarskan kotikäyntiä...! Siinä olisi ideaa!

Terveisin

R a uh a nE n k e L i NNe
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.02.2011 22:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

kuinka paljon rahaa tarvitsette, jotta lähdette töistä poies!?
Kuusi numeroa ei vielä tämän ikäisen riittäisi ja seitsemän numeron luvuissakin saisi olla keskivälin yläpuolelta.

Edit. Ajatus- ja kirjoitusvirhe. Seitsemän ei kuusi !!
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 22.02.2011 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Teatteriesitys oli ihan jees, muttei niin hyvä kuin olisin odottanut. Sama poppoo veti hauskemman esityksen (ihan ilmaiseksi) meidän mursujais-fuksiaisissa, tosin olin silloin jossain määrin öö... rennommissa tunnelmissa kuin nyt. Toteutuspuoli toimi kyllä kybällä, mutta käsikirjoitus ei ollut tarpeeksi hauska. Kyseessä siis hubailuirroittelu osittain improvisoiden, joten hauskuus oli ykköskriteeri.

Pari viime päivää olen ollut jotenkin helvetin väsynyt, vaikka olen nukkunut hyvin ja muutenkin relannut ihan tarpeeksi. Ehkä saksan kuuntelutehtävät virkistävät... :roll:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:
kuinka paljon rahaa tarvitsette, jotta lähdette töistä poies!?
Kuusi numeroa ei vielä tämän ikäisen riittäisi ja kuuden numeron luvuissakin saisi olla keskivälin yläpuolelta.
Kiitos Pulkka-Kojak! Eli 500 001 euroa. Aika paljonhan tuo on. Normaalielämään riittää yhdelle, mutta sinulla taitaa olla pesue ja vaimokin tienaa? Vai onko? KEHTAAKO mies jättäytyä kotiin ja harrastamaan, jos hänellä on eri tili ja vaikka varaa muutoin jostain syystä vaikka veikkausvoitosta. Vai antaako lapsilleen, jotka taas eivät kehtaa sitä kuluttaa ja antavat lapsilleen jne...

Terkuin Rahankyselijämme StadinTurs
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ks korjaukseni numeroiden määrään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Korjasin vähän lukuja alkuperäiseen viestiini..
Kyllä mä jotain tuottavaa tekisin, en laakereillani lepäisi. Hommat vaan muuttuisi aikalailla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:^
Korjasin vähän lukuja alkuperäiseen viestiini..
Kyllä mä jotain tuottavaa tekisin, en laakereillani lepäisi. Hommat vaan muuttuisi aikalailla.
HERRAN JUMALA! 5 000 001 euroa!!!! No kyllä se saa sulle jo riittää parahin Pulkkis!!! Huh, oikein hengästyttää...

Tuohan on sellaiset 25-30 miljoonaa markkaa!!!

Kottarainen saa luvan olla töissä. Sehän on hyvä kun pitää työstään, se on lopullinen tarkoituskin yhteiskunnan työelämässä!

Mutta Pulkkis! Kyllä sun pitää mulle upouusi Jagge ostaa torikassiksi sitten ihan muuten vain jos voitat 5 miljoonaa euroa. :P

Hälsningar från Rauhanenkeli
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Itselle saattaisin kyllä ostaa harrasteautoksi jonkun tälläisen ilman noita teippauksia. Vaikka 6 litraisella V12-koneella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Just tänään tuntuu, että mittari ois täynnä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
küllküll

Re: TIISTAIN kysymys: Kuinka vanhaksi haluat elää?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jos vaan terveys kestää, niin mielelläni näkisin lapsenlapseni. Aika epätodennäköistä tosin.
Vastaa Viestiin