Thorstag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Thorstag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivän Astrid-uutinen!
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Homo ... 5264038931

Näköjään håmåskuugeleita vastaan on jotain!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toinen päivä peräkkäin kun heräsin seiskalta ja olin jo puoli yheksältä toimistossa :shock: Onkohan tämä vaarallista?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä heräsin puoli kahdeksalta ja kahdeksalta olin töissä :)

Hemmetti kun aika menee nopeasti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tarvin tunnin heräämiseen ja aamutoimiin. Muuten ei tule kiva päivä, kelleen muullekaan joka on mun kans tekemisissä. Työmatkaan on molempina päivinä menny n ½h :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ Mulla työmatka on alle 3 km, autolla sen taittaa hetkessä... ja aamiaisen syön töissä. Kesällä riittää vartin vaille herääminen.. kun ei tarvitse kerätä rohkeutta tuonna pakkaseen mentäessä :D Jos siis autolla menee. Tavoitteena on edelleen makkarista työhuoneeseen -työmatka :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minähän teen usein töitä kotona, silloin työmatka on n. 5 m, sängystä sohvalle :D

Pyrin kyllä käymään tstolla useina päivinä viikossa, täältä saa ruokaa ilman omaa kokkausta. Lisäksi koska tilanne on mikä on, niin voi olla hyvä olla ihmisten saavutettavissa, jos niillä vaikka on jotain asiaa. Ja vielä lisäksi koiran on hyvä olla yksin aina välillä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ketjun viestien mielenkiintoisuutta pohtiessani muistelen Timantit ovat ikuisia -elokuvassa ollutta kohtausta, jossa Bond lensi USAhan viemään kuollutta "veljeään" (se salakuljetustyyppi) haudattavaksi. Perillä James istuutui gangsterien kanssa autoon ja kävi puhumaan edesmenneestä rakkaastaan. Tähän yksi gangstereista totesi, että hänelläkin on veli, johon Bond vastasi, että maailma on pieni. Tuon gangsterin tokaisun fiksuus vastaa siis (mielestäni) kirjoitusten kiinnostavuutta.

Sanokaa nyt vaikka, että tissit ja perse, suihinotto tai jotain muuta vastaavaa, niin torstaikin lähtee kivasti liikkeelle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ai jotain tyyliin.. tuli saatua niin hyvin eilen illalla, että hymyilen loppuvuoden -juttuja :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pääsin pihalle asti, mutta sitten tuntui kuin viikatekaveri huitoisi aika lähelta.

Unissa seikkaili ykkösluokan naaras kaikilla herkuilla. Miksi kontrasti unen ja todellisuuden välillä on näin suuri, pitäisi olla edes jokin välimalli olemassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ihan mitä tahansa muuta kuin töihin on viiden minuutin matka, mutta ajan sen kuitenkin autolla -juttuja.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Riemumieli kirjoitti:Ihan mitä tahansa muuta kuin töihin on viiden minuutin matka, mutta ajan sen kuitenkin autolla -juttuja.
Seikkailitko junalla pari tuntia? :P
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dumis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ihan mitä tahansa muuta kuin töihin on viiden minuutin matka, mutta ajan sen kuitenkin autolla -juttuja.
Seikkailitko junalla pari tuntia? :P
En toki, autolla tulin ja tulen, mutta lapsen hoitoon viemisineen kaikkineen aikaa menee lähes tunti.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Riemumieli kirjoitti:johon Bond vastasi, että maailma on pieni
Suosikkikohtauksiani, yksi parhaista Bondeista muutenkin kautta aikojen. Hieman yllättävää, että Blofeldin palkkatappajapari mr Wintin ja mr Kiddin selkeää homoseksuaalista suhdetta ei oltu juuri peitelty. Ihan nopealla kelaamisella ei hirvittävän montaa homohahmoa Bond-universumista tule mieleen.

Tuleeko sinulle? Tässä MIELENKIINTOINEN pähkinä pohdittavaksi.
Dumis

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lukolla on kyllä tänään aika hyvä kerroin, samoin Kalpalla. Pelasin.

edit: korjattu Kalpa oikeaksi jengiksi :D
Viimeksi muokannut Dumis, 24.02.2011 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

eka TPK!1!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Se ois toinen poikamiesilta putkeen! Mitäs sitä tänään keksis?!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt tuntuu töissä siltä, ettei pysty itkemään eikä nauramaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:johon Bond vastasi, että maailma on pieni
Suosikkikohtauksiani, yksi parhaista Bondeista muutenkin kautta aikojen. Hieman yllättävää, että Blofeldin palkkatappajapari mr Wintin ja mr Kiddin selkeää homoseksuaalista suhdetta ei oltu juuri peitelty. Ihan nopealla kelaamisella ei hirvittävän montaa homohahmoa Bond-universumista tule mieleeni.
Komps.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

küllküll kirjoitti:Hieman yllättävää, että Blofeldin palkkatappajapari mr Wintin ja mr Kiddin selkeää homoseksuaalista suhdetta ei oltu juuri peitelty. Ihan nopealla kelaamisella ei hirvittävän montaa homohahmoa Bond-universumista tule mieleen.
Tuleeko sinulle? Tässä MIELENKIINTOINEN pähkinä pohdittavaksi.
Taisi suhde olla ylikorostettu, mutta olihan siellä vastapainoksi Bambi ja Thumper. Mitään muuta ei tule mieleen, Pussy Galore oli ainakin Wikipedian mukaan lepakko kirjassa, samoin Tilly Masterton/Masterson, joka yritti kostaa siskonsa kuoleman.
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Boner »

Olipa taas asiakaspalaveri. Vastapuolella semmonen 50 vuotias fiini ja laitettu harpyija joka huusi ja keskeytti palaveria koko ajan. Yritä siinä nyt sitten pitää ajatus kasassa ja hillitä itsensä. No itsehillintä piti, mutta halusin todellakin tunkea sen minkkistoolan sen kurkusta alas.

:maanantai:
Dumis

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viikonloppu alkaa 3h päästä \o/
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CeDell Davis kirjoitti:Se ois toinen poikamiesilta putkeen! Mitäs sitä tänään keksis?!
Mitäs jos kävisit vieraissa? Se olis piristävää ja Riemiskin sais palstalle seksiä.

Itse olen tänään huollattanut kynnet ja käynyt tapaamassa mun salarakasta työpaikallaan. Kato, poissa silmistä, poissa mielestä, ja sellanen pelihän ei vetele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Mitäs jos kävisit vieraissa? Se olis piristävää ja Riemiskin sais palstalle seksiä.
Näinköhän riemis ilahtuisi, jos C. Davis tulisi vierailulle?
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^kokeilemalla selviää
RP

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mitäs jos kävisit vieraissa? Se olis piristävää ja Riemiskin sais palstalle seksiä.
Näinköhän riemis ilahtuisi, jos C. Davis tulisi vierailulle?
Once you go black, you never go back.
Vastaa Viestiin