Thorstag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Huone nro?
Lue tekstaris!!
I'll be there ;) ;)
Dumis

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipa treenit, en oo aikoihin pumpannut noin kovaa ja loppuun asti sarjoja, kiitos duunikaverin!
Huomenna voi kädet olla vähän käytetynoloiset.
Rata piti nyt tällä kertaa skippaa, onhan tuossa vielä koko viikonloppu aikaa vetää simaa.
RP

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti: Anyways, about tonnin maksaa 16 ikkunan kaihdittaminen ja asennus, ei paha.
Vain 600€, sehän on suorastaan ryöstöhalpaa :o Toivottavasti asentaja on joku tosi hotti, olis kolmeksi tunniksi silmän iloa. Kaffetta ja pullaa tarjoan, ei ole naamarajaa!

Melkein tekisi mieli lähettää neekerille tekstiviestiä ja kysyä teidän huonenumeroa. Tulisin perheautolla nopeusrajoituksia noudattaen vakoilemaan!

*Lataa kameran akkua*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja saira »

Äh, tää mun oikeusjuttu on ku saippuaooppera. Siis kaikkinensa. Omituisia juonenkäänteitä riittää, yli tarpeen, eikä koskaan tiedä milloin joku nousee kuolleista... Eikä tule loppumaan juttu, eikä taatusti ylläritkään, moneen vuoteen vielä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^kerro toki lisää :]
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Kuulosti kieltämättä paremmalta kuin Kaunarit ja Hills yhteensä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja saira »

^Directa. Kestänyt nyt 3 vuotta koko sotku, Directa haastaa kaikkia oikeuteen, jopa poliiseja, jotka ottivat tutkintapyyntöjä pienyrittäjiltä Directaa vastaan. Ja Directan toimia on 1400 yrittäjää pyytänyt tutkimaan. Myös minä. Pian joudun itse oikeuteen kun en suostu maksamaan laskua. Suomen Yrittäjiä vastaan on jossain vaiheessa saatu 500 000€:n uhkasakko, jotta ei auttaisi jäseniään, se onneksi peruttiin. Toimitusjohtaja D:llä vaihtui, uusi ei kestänyt duuniaan kuin vuoden, vanha päätti palata vanhalle pallilleen. Rupee vaan käymään hermoille kun jatkuu vaan. Ja nyt kyseessä vasta käräjät, taatusti molemmat menevät hoviin. Eli loppuakaan ei näy...

Sinänsä ei siis mitään dramaattisempaa, ei mitään yksityiselämään liittyvää. Sorry... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:Mulla oli mekko päällä tänään. Päätin, että kevät alkoi nyt!!! :]
Hi Angrylintunen! Kevät alkaa virallisesti 4 vuorokauden ja 3,5 tunnin päästä. Maaliskuu on kevätkuukausi. Nyt on talvi.

Mekko päällä! Onko se rikäs ja onko sääresi kauniit katsella? Onko samanlaiset kuin kuvassa. Kuvassa on kauniit mielestäni.

Kuva


Rauhan Terveisin vihaiselle lintuselle!

I l o i n e n p o i ka S t a d i n a r s k a
ninnithequeen

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Moi nussukat.

Kotona lasten kans ja Muppet Show päällä kera popcorin. Kukaan ei tainnut ees kaivata mua :]
AngryBird

Re: Thorstag

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Laitoin huvikseni yhden työhakemuksen menemään ("Hakemukset 30.2. mennessä.")
Hetkeäkään en usko saavani edes haastattelukutsua mutta eipä ole mitään hävittävääkään :D
Vastaa Viestiin