Lauantain Lego-paketti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Lauantain Lego-paketti

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Joo, sitten säästä. Tänään pysty jopa ulkoilemaan ilman rintsikoita!
Bruce Willisika

Re: Lauantain Lego-paketti

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Toi on mun iskurepla-kavalkaadini: ilmoja pidellyt - käytsätäälläusein - lähetääks panee. Tuossa järjestyksessä. Toimii. Suosittelen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantain Lego-paketti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi vattu, unohdin hakea kengät suutarista. Taas.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Lauantain Lego-paketti

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Ei tuu opiskelusta nyt mitään. Se on joko unille tai baariin ja ulkonäöllisesti kelpaan vaan ensimmäiseen.
Bruce Willisika

Re: Lauantain Lego-paketti

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Älä unta nää, baariin sä kumminkin menet.

Mä puolestani alan opiskelemaan, soromnoo!
Bruce Willisika

Re: Lauantain Lego-paketti

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tää on ehkä hieman perseestä. Materiaalina on 10 sivua tekstiä, joka pränttinsä pienuuden vuoksi voidaan helposti laskea 20:ksi sivuksi. Se pitäisi lyhentää 3-4 sivun esseeksi, jossa pitäisi referoida ja analysoida tekstiä johdantoineen ja johtopäätöksineen. Fontti 12 ja riviväli 2. Mä olen tutustunut tekstiin huolella ja tiivistänyt siitä mielestäni olennaisen, mutta kaiken mahduttaminen muutamaan sivuun noilla fonttispekseillä yms. tekee tosi tiukkaa. Taidan kirjoittaa esseen valmiiksi ja sitten editoin sitä nappaamalla randomilla joka kolmannen sanan tai kirjaimen pois. Sitten vielä joka toisen, jonka jälkeen tulostan ja palautan sen ja pisteitä ropisee.

EDIT: Puolet tekstistä siis kasassa, vaikken ole päässyt paljon alkua pidemmälle.
Vastaa Viestiin