Sontaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Luovutan. Pakko yrittää pitää unirytmi edes joten kuten tolkullisena, olisi maanantai-aamuna openhommia tiedossa. Kolmisen sivua tekstiä läjässä ja melkein koko esseen-paska taputeltu. "Huomiseksi" vielä vikan kappaleeen kirjoitus ja yhteenveto + editoinnit, hyvä siitä tulee. Vielä ehtii kiskaisemaan parit Baileysit (unohtui korkata aiemmin), venytellä selät&jalat ja lukea loistavaa rikoskirjallisuutta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olisipa mulla autokuski; olis niin monta paikkaa missä pitäisi käydä hakemassa tätä ja tota, mutta ilman sitä kuskia ei onnistu. Lapsettomat kaverit, joilla auto on, ovat olleet radalla tai muuten vain "nukutaan pitkään". Mies lähti pojan kanssa Luonnontieteelliseen museoon eikä äiti saanut tulla mukaan, tänään on kuulemma "poikien päivä", kun mä saan joka lauantai tehdä pojan kanssa kaikkea kivaa mistä iskä jää paitsi. (:h:)

Nyt sitten istun kotona ja haaveilen helikopterista; tulee julkisissa istuttua about 10-15h/vk, ei kiinnostais näin sunnuntaiaikataulujen mukaan seisoskella tienposkessa.

Valivali. Mä meen lukemaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja huima »

^ Jos autoa tarvitsee harvoin, niin taksi tulee halvemmaksi. Siinä on auto ja kuski samassa paketissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:^ Jos autoa tarvitsee harvoin, niin taksi tulee halvemmaksi. Siinä on auto ja kuski samassa paketissa.
Juu, mutta tuskin se taksikuski viitsii ilman mittarin päälläoloa mua kuskata Tammistossa kaupasta toiseen. Eilen just taksittelin, en mä nyt niin rikas ole!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kas, tulihan se kahvikutsu. Mutta eri elliltä kuin arvelin. Sopii näinkin!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alkoi vähän oma alkoholitoleranssi mietityttämään. Perjantaina upposi pullo 60% vodkaa, pullo punaviiniä sekä olutta ja viskiä päälle, enkä ollut edes suuremmin humalassa. Joutaisikohan sitä jo armolomalle.
Boner

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Boner »

Käytiin jannun kanssa Tropicariossa ja olihan melkoinen pettymys koko mesta.

http://www.tropicario.com/

Jos tuo on pohjoismaiden uudenaikaisin, niin ne muut täytyy olla ajoilta ennen buurisotia.

No, juna-ratikka-tropicario-ratikka-leikkiluola-hese-juna-seikkailupäivä oli ihan ok, enkä edes alkoholia juonut vaikka humalassa tapaankin heilua!

Kyllä oli muuten tyhjä kaupunki. Aika ehanaa niinku.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Alkoi vähän oma alkoholitoleranssi mietityttämään. Perjantaina upposi pullo 60% vodkaa, pullo punaviiniä sekä olutta ja viskiä päälle, enkä ollut edes suuremmin humalassa. Joutaisikohan sitä jo armolomalle.
Missä vodkassa alkoholiprosentti on 60 %? Valista röpöttäjää, pliis. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Potkaisin ohikulkiessa varpaani ovenkarmiin. Ehkä tunti sitten. Yhä jomottaa eikä varpaita kestä taivuttaa lävistävän viiltävän kivun takia. Näinköhän menin murtamaan varpaani.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Homeboy65 kirjoitti:Missä vodkassa alkoholiprosentti on 60 %? Valista röpöttäjää, pliis. :beer:
No esimerkiksi kossussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Boner

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bluntly kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Missä vodkassa alkoholiprosentti on 60 %? Valista röpöttäjää, pliis. :beer:
No esimerkiksi kossussa.
Kossu ja Vodka ei ole sama asia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No aineessa, jota on joskus aikoinaan myyty vodkan nimellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Boner

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bluntly kirjoitti:No aineessa, jota on joskus aikoinaan myyty vodkan nimellä.
Siis Koskenkorva Vodka joo. en tsekannut kuvaa äsken. Enkä ole muuten ikinä maistanut kyseistä ippiä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No tuonne jos suuntaa niin kannattaa toki ostaa jotain hyvää. Tai kysyjän tapauksessa halpaa ja toimivaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Essee paketissa. Siinä missä väänsin ensimmäisen viime viikolla muutamassa tunnissa, meni tähän apaut sille opetussuunnitelmassa allokoitu 20h. Sain sen mahtumaan juur&juur neljään sivuun.

Mitäs sitten? Haenko kesätöitä, teenkö saksan läksyt vaiko vikan kansantaloustieteen tehtävän vai kenties bumerangina palautuneen naurettavan orientaatiotehtävän? Vai alanko vääntämään makaroniloodaa ja siivoamaan? Vika valittu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Boner kirjoitti:
No, juna-ratikka-tropicario-ratikka-leikkiluola-hese-juna-seikkailupäivä oli ihan ok, enkä edes alkoholia juonut vaikka humalassa tapaankin heilua!
Joo, se Tropicarion kahvilatarjonta on mehuoikeuksin aika tylsä ;)

Miesten päivä huipentui siihen että soittivat puolen päivän jälkeen että ovat jo lähikaupoilla, peli alkaa 15.30 :roll: Mutta sainpa edes päikkärit ja vähän siivottua, perussettiä!

Huomenna taas töitä - enää 4 vk!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kahvittelu venähti, niin jää lenkki tekemättä. Ja remppa ei kyllä tänään juuri edisty.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uaah, sunnuntaisähly oli peruttu. Voi perse.
Dumis

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kalasta palattu, pari fisuakin sain.
Kyllä on nyt vähän rankka olo. Ei nyt ihan heti jaksais uudestaan.
Kyl tuli nauruhermoja taas koeteltua.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja saira »

Huomenna Unkariin. ei yhtään vielä sellainen olo, et olis huomenna reissu edessä. Mikä vikana?!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Huomenna Unkariin. ei yhtään vielä sellainen olo, et olis huomenna reissu edessä. Mikä vikana?!
Saira :h:

Unkariin menet! Minkä vuoksi? Hienoahan se on! Budaan vai Pestiin?
VOI kun voisin tulla mukaasi! Ehkä otat minut matkalaukkuusii! :P

Hyvää matkaa Helmikulta, ja saa hyvä matkafiilis!!

toivoo

Arska
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ystävää tapaamaan mennään. Ja molempiin. Ahdasta tuolla mun repussa tulee, mut tervetuloa mukaan! :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kas, reilun tunnin aikana tappotärinäpalelemisella iskenyt kuume suostui pysähtymään buranan avulla tasan 39 asteeseen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Kas, reilun tunnin aikana tappotärinäpalelemisella iskenyt kuume suostui pysähtymään buranan avulla tasan 39 asteeseen.
Nice.

Oletko parasetamolia kokeillut? Toimii täällä aina sata kertaa paremmin kuumeen tasoittajana kuin buranata.
Manaaja

Re: Sontaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Juu, burana ei tuntunut ainakaan laskevan kuumetta, voi olla että olisi muutenkin tuohon pysähtynyt. Otin pari panacodia kun kuume pysyi samoissa tai nousikin jopa kymmenyksellä vielä, niin johan alkoi kuume sen jälkeen laskemaan.
Vastaa Viestiin