Maanan tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kun kerran on yleistynyt yhdyssanojen osaamattomuus ja jatkuva väärinkirjoittaminen ja ärsyynnyn niistä liikaa niin minäpä luovutan! Nyt on maanan tai. Piste.

Terveisiä ihan kaikille elimien väriin katsomatta!

JUHLIKAAMME viimeistä talvipäivää! Huomenna virallinen kevät! :D

Toivoo

Stadinarska
Boner

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Boner »

No minä korkkaan, kun kukaan muu ei viitsi.

Miksi tuntikirjausta on niin vaikea tehdä joka päivä. Taas hirveä homma kahlata kalenteri ja mailit läpi :doh:
ninnithequeen

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rekkis oli eilen täällä saunomassa. Shoot me.
(kattomas poikaa eikä ollut yötä)

Nyt pötkölleen kattomaan hiihdon ämmämämmää. Mitalitoiveet on jo heitetty.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Boner kirjoitti:No minä korkkaan, kun kukaan muu ei viitsi.
Eiku mulla ei seiso :kainalopieru:

Kyllä se on yks nariseva vittu sentään, jos Aikku ei vedä pronssia. Mun hyvinvointi lepää täysin Aikun leveillä harteilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Kyllä se on yks nariseva vittu sentään, jos Aikku ei vedä pronssia. Mun hyvinvointi lepää täysin Aikun leveillä harteilla.
Pakko sanoo etten usko. Mut pakkohan nää kaikki on taas kattoa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mulla on moraalinen krapula viikonlopun alkoholinkäytöstä, vaikka siis kohtuudessa pysyikin. Mur! Ts mua ahdistaa. Toivottavasti tämän illan liikunta auttaa kohottamaan mielialaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komeeta suomittaret :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Aamu alkoi luottamuslauseella: piti päättää, kumpaan luotan vähemmän vähän, omaan pyöräilykuntooni vai VR:n toimintaan. Lopputulemana oli 26km fillarointia.

Sitten vaan työhakemusta pukkaamaan.
RP

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja RP »

Aurinko <3 Tulispa pian kesä, odotan oikein innolla luvattua tuskaisen kuumaa elokuuta :/
Bruce Willisika

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Kesä tulee jo perjantaina ~klo 10 täkäläistä aikaa. 8)
RP

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja RP »

^En ole kade, kaipaan Suomen kesää :p

Olisi hyvä tekosyy ostaa Ed Hardyn bikinit, bikinit joita en kuitenkaan koskaan käyttäisi. Mutta kaapissa pitää olla. Koska haluan.

En enää taida kehdata näin lapsialueella asuvana hiippailla partsille niillä mun Pamela Anderson bikineillä. Ja toisekseen, olen liian vanha niihin. Ja kolmanneksi haluan säästää naapureiden silmiä. Ei ole kaunis näky meinaan.
AngryBird

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

No nyt tiedän miksi tämän meneillään olevan kasvohoitokuurin aikana auringossa oleskelua ei suositella, tai suositellaan MINIMI 50 aurinkosuojakertoimia :mrgreen:
T: pisamanaama

Toisaalta, tykkään pisamista eli ei vahinkoa.
Bruce Willisika

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

RP kirjoitti:^En ole kade, kaipaan Suomen kesää :p
Se nyt napsahtaa bonarina kaikille. Mä olen kyllä aika fiiliksissä reissun suhteen, vaikka edellistä kertaa rauhallisemmin matkakuumettani podenkin. Ajatus parin viikon rannalla makoilusta kaiken tämän pakkaspelleilyn jälkeen ei juuri nyt kalpene millekään muulle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi perkele.
No. Elämäähän tämä vain on!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Voi perkele.
No. Elämäähän tämä vain on!
Kerrohan, kaatomies!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Päivä väsäviisaiden kakaroiden kanssa ajoi mut tilaan, jonka tuntoja vain Panteran "The great southern trendkill" voi tulkita. Onneksi tuli fillaroitua, mä kaatuisin muuten sänkyyn seisoviltani.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Taas Helsinkipäivä. Alkaa mennä jo rutiinilla, kuljin tänään bussilla, metrolla ja paikallisjunalla enkä eksynyt kertaakaan.

Koirakin on matkassa, penkoo ihan fiiliksissään kyläilypaikan rotutoverin lelukoppaa, kun talon herra on maalla hiihtolomailemassa. Pienestä on koira onnellinen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti: Voi perkele.
No. Elämäähän tämä vain on!
Kerrohan, kaatomies!
Kaato ja kaatu. -> Seuraava runko !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja RP »

Bruce Willisika kirjoitti: Panteran "The great southern trendkill" voi tulkita.
Yritätkö heruttaa? *viNk voNk*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En vaan jumaliste näköjään MILLÄÄN muista ton toisen läppärin salasanaa, vaikka mulla on mielestäni ollut melko pettämätön systeemi. Aika hidasta alkaa jo yrittäminen olla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän hyvä työ suoritettu eli tungettu kielikurssi puhelimeen, nyt on jotain tekemistä junassa kun liikkuu punkan ja työpisteen väliä.

Sitten hiukan safkaa naamaan ja odottelemaan Top Gearin alkua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

RP kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti: Panteran "The great southern trendkill" voi tulkita.
Yritätkö heruttaa? *viNk voNk*
Mä mitään yritä. Toi kipale on vain kaikessa tyrmistyttävyydessään niin jykevä, että sillä voi karsia paksuimmatkin oksat (wink wink vaan Pulkkamiehellekin) - erityisesti, jos siihen herää jeesusdarrassa erittäin lujalla korvan vieressä soitettuna keskellä lähes ei mitään. Kuuntelin toki koko levyn, toimii suosittelen etc jne.

Laitoin työpaikkahakemukset rosvo- eli pankkisektorille menemään. Täytyy katsella, viitsisinkö hakea muuallekin. Olisi varmaan ihan hyvä hajauttaa kesäistä käpyjenpotkimisriskiä toisaallekin.
Dumis

Re: Maanan tai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hyvin marinoidun viikonlopun jäljiltä on aika raukea olo, niin raukea että voisin samantein mennä sänkyyn. Huomenna pitänee mennä salille, jossei polvi ole eri mieltä. Hiukan saatoin fudista pelata jäällä ja painia kanssa.
Vastaa Viestiin