Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Talvi on tapettu! Ainakin kalenterissa...
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tervetuloa kevät!

Koiralla on ainakin kevättä rinnassa, sen mallin piipitys on koko ajan käynnissä. Meleko rasittavaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stressi is back, en tykkää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Boner

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti:Talvi on tapettu! Ainakin kalenterissa...


Mun uudet kengät oli erimieltä. Meinasi het liukastua kun ovesta ulos astuin. Täytyy kai ruveta säilömään splittareita duunissa ja hoitaa työmatkat vaelluskenkävarustuksella.

Se olis sitten Scrummia kaks seuraavaa päivää, eikä kuulema kompuutteria saa olla esillä :kontrolli:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Stressi is back, en tykkää.
Aurinkoo ja ulkoilua! Zemii!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Boner

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Boner »

Jos tänään satais vettä, loska lentäis ja vituttas, niin vois sanoo et ilma on ku morsian. Nyt vertaus valitettavasti rienaa kauniimpaa ilmaa.

Kuva
küllküll

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Jos jostain onnettomasta syystä olis käynyt niin, että minä olisin tuo sulhanen, juottaisin tuon tajuttomaksi ennen kuin se alkaisi tingata seksiä.

Melko tragikoominen näky.

Enää en voi varauksetta naureskella ruotsalaisille. Tuna Hästbergin rautakaivos on heti Meksikon cenote Calaveran jälkeen makein mesta jossa olen ikinä dyykannut. Ovat nähneet ihan älyttömästi vaivaa paikan kanssa. Hylättyyn kaivokseen 80 m maanpinnan alle on rakennettu portaat, roudattu kompressorit, kaasut, vedetty sähkö ja lämmitys, tuotu kännykkäsignaali maanpinnalta. Kamat saa veden partaalle vinssillä tai nosturilla - ja katossa heilui vielä Suomen lippu kodikkuutta tuomassa. Ihan taivas :)

Ainoa mikä puuttuu, niin henkilöhissi. Päivän aluksi ja päätteeksi pitää kivuta 384 porrasta.
Viimeksi muokannut küllküll, 01.03.2011 8:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AngryBird

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Onko mauttomuudella mitään rajaa? :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Stressi is back, en tykkää.
Aurinkoo ja ulkoilua! Zemii!
Thanks! Vielä kun ton sais reseptillä niin vois korvata työnteon ulkoilulla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä alan oikeasti kaipaamaan Tuksu-suodatinta intternettiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Naurattaa noi häävieraat villatakissa.. :D

Mies on ihan puulla päähän lyöty, mä niin rakastan kun alan olla hyvä näissä ylläreissä. Nyt vain pitäis keksiä jotain kivaa tekemistä pojan kanssa kahdestaan koko vkl - eiköhän tuo onnistune, säät ainakin näyttäis olevan aika hienot. Korkeasaari, here we come!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Hyvää tiistaita kaikille :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tilasin perjantaina flunssan maanantaiksi ja niin se vain tuli, ihan lämmön kera. Kyseessä on kuulema pikainen tauti, viikonlopuksi pitäisi olla suht kunnossa. Nyt hoitelen parit kokoukset ja sit katon leffan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tais taas joku soitella skodillacista. Vittu ennen kymmentä! Opettelee soittamaan oikeaan aikaan, en tahdo alkaa selittää vanteiden kunnosta ennenkuin olen aamupuuron syönyt.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Polvea särkee, plääh. Olisiko taas tyhjennyksen paikka ja tällä kertaa maksusitoumuspyyntö tähystykseen lisukkeeksi.
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

16 päivää koiralapsen saapumiseen! :]
RP

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :) Tuntuu varmaan hirmu pitkältä ajalta!

Tytsä haluaisi koiran :/ Ajateltiin tosiaan se akvaario hankkia, sitten isompana liskoja taikka kilpikonnia, jos haluaa. Karvaisia ei ole tulossa koska ollaan ukkelin kanssa niin allergisia. Kissoja kaipaan <3 <3

Pesin vahingossa pitsiröyhelökalsarini 95 asteessa, meni sitten alusvaatelaatikon sisältö vaihtoon. Ihanaa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^ Minäki ootan jo toista karvanaamaa mutta ei ole näkyny :(

Taas on luettu lakia ja sopimuksia ja väännetty henkilöstöosaston kanssa. Voi perkele että tekee mieli monta kertaa sanoa että "ihmiSET!!!11". Turhauttaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:^ :) Tuntuu varmaan hirmu pitkältä ajalta!
Kyllä mä jaksan pari viikkoa helposti mutta se on ylivoimaisen pitkä aika 5-vuotiaalle :D
Boner

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Boner »

Vattuvattu. Mulla on NIIIN mehukas duunijuttu alla, etten malta keskittyä koulutuksiin lainkaan. Jos mulla annettas vapaat käden niin pääsisin kyykyttämään erästä ison organisaation lakimiesnaista (lmn) oikein kympillä, mutta perhana kun pitää olla korrekti ja nuolla vaan pyllynderiä.

Se lmn vetoaa allekirjoitettuihin sopimuksiin versus tarjouspyyntöön versus tarjoukseen ihan kiukulla ja yrittää kaikin konstein kyykyttää, mut ongelma sillä on vaan se, että se lukee ja referoi väärän tarjouspyynnön vaatimusta. Tosin sanoen, se puhuu ja väittää ihan totaalista sontaa! :rofl:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:mutta perhana kun pitää olla korrekti
Kyykytä korrektisti!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:
Boner kirjoitti:mutta perhana kun pitää olla korrekti
Kyykytä korrektisti!
Arvaa haluaisinko kertoa jutun "masamaisesti"? Kuules nyt harpyija..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Harpyija on aivan mahtava sana!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

No jopas oli paukku! Nyt tuli kyllä aivan puskista, hyvä niin :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vittu, mehän osataan hiihtää :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin