Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Me ei.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

annepa kirjoitti:Me ei.
Osaatte te. Viimeistään huomenna ;)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

No ostettiin tähänkin talouteen sukset viime lauantaina, nimittäin minisukset. Aikaisemmin viime viikolla ostin koiralle vetovaljaat. Sitä ei kyllä voine hiihtämiseksi sanoa jos roikkuu koiran perässä muoviläpysköjen päällä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vedin seiskan jälkeen sen verran tuhdin aamupalan, että tankkasin vasta äsken seuraavan kerran...rullakepapin. Mä käyn läpi jotain globaalia metafyysistä muutosta, koska normaalisti vatsa kiljuu kympin jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt pukkaa sellaista johtajuuden syväanalyysiä että oksat pois!

Edit: kirotusvire jo tässä viestissä, mitähän tossa kehittämissuunnitelmassa...
Viimeksi muokannut Vesper, 01.03.2011 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Duunichät tänään:

Tietokonemies Nano Nano: Olen helvetin tyytyväinen uuteen organisaatioon.
Minä: Mistäs sellainen organisaatio löytyy?
TNN: Tsekkaa mailisi...
Emofirman mailista löytyy joskus viime yönä lähetetty organisaatiopläjäytys, jonka mukaan olen tästä aamusta lähtien mm. TNN:n linjaesimies. Kukaan ei ole kertonut minulle mitään.
Minä: Mitä vittua!
TNN: Eikö sullekaan ole kerrottu tästä mitään?

Lähetin mailin uudelle hyvin pienelle linjaorganisaatiolleni, että minä en tiedä mitään ja että jos tässä ei ole tapahtunut virhettä niin pyrin olemaan vähemmän huono kuin huonoin edellinen esimies koskaan.

Välillä meinaa usko loppua näihin sählääjiin, joille arvottiin tirehtöörinhattu varmaan suunnilleen samalla tavalla aikaanaan kuin minulle nyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mutta kappas, kuumetta pukkaa. Kyllähän se nyt iloiseen kohtaan osui, perjantaina toimitus ja hiukan vaiheessa ollaan. Lisäksi olen tiimin viimeinen paikallaolija.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

^Onnea vaan ylennyksen johdosta!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:^Onnea vaan ylennyksen johdosta!
Olisikin ylennys. Linjaesimiehimysmys ei ole muuta kuin velvollisuus ja lisävastuu toimitusvastuun päälle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Olisikin ylennys. Linjaesimiehimysmys ei ole muuta kuin velvollisuus ja lisävastuu toimitusvastuun päälle.
Vaadi roima palkankorotus! Sun on hyvä jo nyt varautua meidän tulevan kodin vaatehuoneen remontointiin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Vaadi roima palkankorotus! Sun on hyvä jo nyt varautua meidän tulevan kodin vaatehuoneen remontointiin...
Vaatimus on kuule postattu jo tammikuun alussa. Maltoin odottaa noin viisi päivää syyslomalta palaamisesta ennen kun lähetin uhkavaatimuksen. Pitääkin laittaa siihen vähän vauhtia.

Mutta ei mulla kyllä ole varaa remontoida vaatehuoneita kun rahat menevät urheiluautoihin ja matkusteluun. Jos me aletaan oleen niin mä kyllä melkein vähän edellyttäisin, että sä sponssaat mun harrastuksia.
RP

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun mielestä Vespa ansaitsis ihan ikioman Kihon. Eli raota vaan sitä kolikkopussias! Kengille sitten joku magee ratkasu. Kuvia, kiitos!

Vaikka eihän asia tietenkään mulle kuulu, mutta työnnän nokkani soppaan anyways!
CeDell Davis

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Mun mielestä Vespa ansaitsis ihan ikioman Kihon. Eli raota vaan sitä kolikkopussias! Kengille sitten joku magee ratkasu. Kuvia, kiitos!

Vaikka eihän asia tietenkään mulle kuulu, mutta työnnän nokkani soppaan anyways!
Pimp!!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi hemmetti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Jos me aletaan oleen niin mä kyllä melkein vähän edellyttäisin, että sä sponssaat mun harrastuksia.
No jos mä tarjoon safkat? Ja kannattais korjata toi jos sanoilla sitten kun.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Ensimmäinen kevätTIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyllä tuo polvi nyt vaan ei kestänyt sitä viikonloppua taas.
Voisin alkaa absolutistiksi uskovaiseksi kun en kestä tehdä enään mitään.
Edes kummemmin riehunut. Perjantaina lääkäri soittaa sisuskaluista, jännä kuulla tuomio.
Vastaa Viestiin