Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bhven kirjoitti:Kuulin jotain huhua, että kitinän human centipede on saanut uuden jäsenen ja kokoonpano on siis: Niba, Arska, Homeboy, Ninni.
Mitä tarkoittaa human centipede?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Manaaja kehottaa minua tappamaan itseni!
Ei kyllä sä nyt olet väärässä. En kehottanut sua tappamaan itseäsi vaan käskin sua kuolemaan. Siinä on vissi ero kuule. Minähän en nimittäin ala mitään kehotuksia esittämään kaltaisellesi vatipäälle. Niin että mikäs siinä kuolemisessa nyt sitten oikein kestää? Ei se voi niin vaikeaa olla. Haluatko että tulen auttamaan jälkiruokalusikan kanssa?
Stadinarska kirjoitti:mitäs muuten Manala ajattelisi, jos tappaisin itseni? Hänen täytyy olla jotenkin varma etten sitä tee?
Miten hän sen tietää kuitenkin! Miettikääpä sitäkin tovi !
Tää vastaus on meille kaikille muille aivan järjettömän helppo ja itsestäänselvä: Koska kaltaisesi minäminä-narsisti ei koskaan riistäisi henkeä itseltään. Sun kaltaiset ihmiset käyttävät itsemurhakorttia korkeintaan säälinkerjuun sekä mun-mieleni-pahoittui -manipuloinnin ja mustamaalauksen vuoksi. Toteuttajaksi susta tuhkamunasta ei taatusti ole.

Jos tappaisit itsesi niin ajattelisin että wow dude, olin ensimmäistä kertaa elämässäni väärässä. Ajatteles arskis, jos se olisitkin juuri sinä joka itsemurhalla sen ensimmäistä kertaa naamaani vasten hieroisit! Nyt sun täytyy enää keksiä miten sekä syödä että säästää kakku. Ehkä sä voisit lavastaa sun itsemurhan?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Manaaja kehottaa minua tappamaan itseni!
Ei kyllä sä nyt olet väärässä. En kehottanut sua tappamaan itseäsi vaan käskin sua kuolemaan. Siinä on vissi ero kuule. Minähän en nimittäin ala mitään kehotuksia esittämään kaltaisellesi vatipäälle. Niin että mikäs siinä kuolemisessa nyt sitten oikein kestää? Ei se voi niin vaikeaa olla. Haluatko että tulen auttamaan jälkiruokalusikan kanssa?
Stadinarska kirjoitti:mitäs muuten Manala ajattelisi, jos tappaisin itseni? Hänen täytyy olla jotenkin varma etten sitä tee?
Miten hän sen tietää kuitenkin! Miettikääpä sitäkin tovi !
Tää vastaus on meille kaikille muille aivan järjettömän helppo ja itsestäänselvä: Koska kaltaisesi minäminä-narsisti ei koskaan riistäisi henkeä itseltään. Sun kaltaiset ihmiset käyttävät itsemurhakorttia korkeintaan säälinkerjuun sekä mun-mieleni-pahoittui -manipuloinnin ja mustamaalauksen vuoksi. Toteuttajaksi susta tuhkamunasta ei taatusti ole.

Jos tappaisit itsesi niin ajattelisin että wow dude, olin ensimmäistä kertaa elämässäni väärässä. Ajatteles arskis, jos se olisitkin juuri sinä joka itsemurhalla sen ensimmäistä kertaa naamaani vasten hieroisit! Nyt sun täytyy enää keksiä miten sekä syödä että säästää kakku. Ehkä sä voisit lavastaa sun itsemurhan?
Tämä nyt on sinun tapasi jotenkin katua. On se tietysti hyväkin koska oikeasti ahdisti.

Sinun pitäisi pyytää anteeksi? Kuinka saatoit puhua tuollaista?
Oletko oikeasti ajatuksissa, että tuollaista saa sanoa.

Ai et käskenyt minua tappamaan itseäni. Etkö voi lukea mitä kirjoitit!
Viimeisessä vieläpä tappaisit minut jos joku asia mitä en muista toteutuisi.


MITEN MINÄ YHTÄKKIÄ KUOLISIN ELLEN TAPPAISI ITSEÄNI?
Onko sinulla vain 1 miljoonasosa kenties aivokapasiteetistasi käytössä! VOISI HIEMAN, hieman ja hieman edes miettiä millä koettaa asioita vesittää. En toistaiseksi osaa kuolla päättämällä niin ilman omaa tekoa.


En haluaisi käyttää tällaista ala-arvoista tyyliä ihmiselle, mutta et kyllä juuri hyvää nyt ansaitsisi. Siksi "kiroilen" sinulle. :x

Siis minä pidän elämästä. En halua kuolla. Mielestäni se on perin luonnollinen vaihtoehto.

Jos ahdistun elämässä, joka meitä kaikkia voi kohdata niin ihan hyvin voin miettiä itsemurhaa. Tiedän sen, että olosuhteet vaihtelevat ja ihmisen pään kemia. ÄLÄ SIIS LEIKI TULELLA. :o

Usko tämä viimeinen ellet sitä vielä ymmärrä!
:o

Ja pyytäisit anteeksi, jos sinulle ei anneta mitään huomautusta tai rangaistusta muualta tai kitinäläiset toivottavasti sentään sanovat jotain lisää että tuollaista ei saa toisesta kirjoittaa.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Sleazoid kirjoitti:Se on samaa tyyliä kun nykyinen ja mikä tärkeintä, kertoo STADIN-VITUN-ARSKASTA. Ehdotan, että laitat myös tuon saman pläjäytyksen tekstinä allekirjoitukseesi; näin sun ei tarvitse tuhlata aikaa noiden värien ja fonttikokojen jatkuvaan säätämiseen, vaan voit postata jatkuvalla syötöllä LISÄÄ PASKAVIESTEJÄ STADINARSKASTA! Näillä ohjeilla sun postausnopeutta ei rajoita enää mikään muu kuin se sanktioaika, jonka olet saanut vitun monista norauksista. Sitä aikaa vois muuten nostaa.
Stadinarska kirjoitti:Se on samaa tyyliä kun nykyinen ja mikä tärkeintä, kertoo STADIN-MUKAVASTA-ARSKASTA. Ehdotan, että laitat myös tuon saman pläjäytyksen tekstinä allekirjoitukseesi; näin sun ei tarvitse tuhlata aikaa noiden värien ja fonttikokojen jatkuvaan säätämiseen, vaan voit postata onneksi jatkuvalla syötöllä LISÄÄ HAUSKOJA VIESTEJÄSI STADINARSKASTA! Näillä ohjeilla sun postausnopeutta ei rajoita enää toivottavasti mikään. Arska! On mukavaa olla tukijasi ja toivottavasti sulla on iloa tekemästäni avattaresta! Palataan pian ja kirjoittele parahin Arska! Sinun ansioistasi jaksan täällä paremmin ja annat kaikille iloa ja Kitinään valoa!
Kylläpä sanomisiani törkeästi vääristellään! Miten tällaista voi tapahtua ja omalla palstallani vielä! YLIPITO herätys, voiko tällainen tylsämielisyys olla sallittua!! VAADIN bänniä stadinarskalle tai sitten anteeksipyyntöä, mutta kaikkein mieluiten molempia HEH HEH HEH. KSE:ä en aio tehdä (kiitos Mussukalle joka kertoi minulle mikä KSE on, itse en oikein jaksa lukea mitään mitä muut sanovat).

Manaajan kuolemistoivotukset ollennunna tylsämielisiä mutta jos stadinarska ei saa bänniä niin se on OIKEUSMURHA! Sanokaa nyt joku että se on oikeusmurha! Ahdistuin tästä niin etten muistanut edes tänään saarella kuolata kassaneitien sukkia ja kenkiä!

OLEN mukava, tavallinen, ei-väkivaltainen suomalainen mies Lauttasaaresta! Tämä on suurta vääryyttä. Sanokaa nyt joku että tämä on suurta vääryyttä, samalla voitte myös kehua minua ja ilmoittautua tukijoikseni! Minä olen siis hyvin mukava ja tavallinen enkä kärpäsellekään halua pahaa! Vastavuoroisesti lupaan kehua kaikkien naisten sääriä ja jalkoja, pidän niistä mutta en kuitenkaan ole fetisisti enkä narsistikaan! Olen vain mukava.

Tämä kohtuullinen pyyntöni saattaa olla liian paljon Kitinäläisille. MISSÄ ovat tukijani, apuanne tarvinunna! Onko täällä todella niin paljon lampaita että stadinarska pääsee kuin koira veräjästä!

Ylidramaattinen mukava narsistipaskapostaajanne Sleazoid
Loppuiko data & argumentit?
AngryBird

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mä ilmoittaudun tässä ja nyt Sleazoidin tukijaksi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä, ehdottomasti Sleazoid ansaitsee tukeni kun on niin mukavakin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onkos tämäkin minun ketjuni? Sittenhän voin värittää ts. pastelloida koska oma ketju!! Minä olen tarkka poika.

Tässä menee laskuissa aivan sekaisin. Olenpa minä ketjurikas mies!

Mutta ovatko kultaketjuja vai puuketjuja?

Aiankin joku on puupää.
Vasta nyt hokasin. Vihta nyt. Olen itseeni ja hoxottimiini pettynyt.
Mutta entistä oudompaa... entistä oudompaa päänsä käyttöä...

Otan teidät molemmat kullat tukijoikseni. Slea ei ole tavallinen tukijani koska hän rakastanee minua. Panen kaappiin reservitukijaksi. Poistan terävät esineet.

Angrylintusen otan lähitukijaksi ja Priianin osa-aikaiseksi tukijaksi.
Palkkana pulla vuodessa.


EDIT: Poistin värin vaikka tämä on oma ketjuni johon voisin laittaa värejä enemmänkin! En voi kuitenkaan ottaa uutta värittömämpää tyyliä helpolla käyttöön, koska mun ketjuja on jo suurin osa, hehheh!!
Joka tapauksessa aion kunnioittaa enemmän niitä lukijoitani jotka ihan oikeasti eivät pidä väreistä, niinkuin olen jo aikoja luvannut. Minä kuitenkin itse olen aina rakastanut värejä. Sitä en vielä ymmärrä, miksei kitinäläiset katso mustavalko-tv:tä!! :) Ihan tosi!!
Roomaakaan ei rakennettu hetkessä!


PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.03.2011 20:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

No Way, sun toilailujasihan minä en tue, vaan tuon mukavan Sleazoidin.

Taidan kyllä tehdä historiallisen teon ja pistää Turskan noreen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
AngryBird

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

arskaturska on noressa a pysyy enkä vahingossakaan enää avaa yhtäkään keskustelua kirjautumatta ensin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:arskaturska on noressa a pysyy enkä vahingossakaan enää avaa yhtäkään keskustelua kirjautumatta ensin.
JA PYSYY!! :P Sori tää on vaan niin hauska tää "Ja pysyy" .

No ehkä se sulla pysyykin, kuka ties! Epäilen vahvasti mutta nyt kun epäilen niin saattaapi pysyä vähän aikaa! Tosin sulla oli kirjoitusvirhe! Ehkä itsekin epäilet pysymistä ja teit porsaanreiän!! :P

Mä oon käyttänyt tätä vitseissä monta kertaa tätä "Ja pysyy"...!

Olet ihana Angrybird! Kyllä me vielä ystäviksi tullaan!

Katso tai katsokaa kaikki kuinka hieno valkoinen pastelli tuli "Stadinarskan sanomiin ja varmat vastaukset- ketjuun" sinun pastellikirjaimistasi!
Katso, upea sinistä taustaa vasten!!!


ETTE oikeasti pety, jos katsotte!!! Ei tarvi toki vastata, en sitä oleta!!

Stadinarska ja Stadinturska yhdynta Oy
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin