Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:
Gat kirjoitti:Perkele vittu saataanaa saataanaa, perkele vittu saatana, perkelesaatana vittu!
Mene nyt saatanan nuija lääkäriin sisätautitutkimuksiin. Paskaako sinä sillä omaisuudella teet, jos delaat maksakirroosiin? Jumalauta älä itke täällä, vaan auta edes tuossa itseäsi. Paskanhaju ei kiihota kuin hyvin pientä nicheä nuoria pystytisuja.
Mä voin säästää gattiksen rahoja ja ihan näin kuuden vuoden etälääketieteelisen seurannan perusteella kehotan vähentämään reilusti alkoa.

Jos pakki on sen jälkeen edelleen sekaisin, niin sitten palataan asiaan.
Dumis

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, aika mennä töihin kuuntelemaan toimarin jutut, ekaa kertaa nään hänetkin (jos nään).
Bruce Willisika

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Matkavakuutus hommattu. Enää jäljellä pakkaaminen ja yksi semi-vittumainen etikka-essee. Paree aloitella...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiukan tekisi mieli vinkkua ja juusto sekä voissa paistettuja kyljyksiä. Tein eilen oikein mainiota kanakeittoa, mutta kuumehouruissa unohdin sen hellalle yöksi. Ei taida uskaltaa lapioida tai voi vielä kakkatautikin iskeä kaiken muun lisäksi.

Kaksi tärkeää juttua on seisonyt työjonossa jo ties kuinka kauan, mutta ei vain ole tullut saatua aikaiseksi tehdä niille mitään. Ei taida olla homma kovinkaan vahvoissa kantimissa meikäläisellä, kiinnostus kateissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Bluntly kirjoitti:Tein eilen oikein mainiota kanakeittoa, mutta kuumehouruissa unohdin sen hellalle yöksi. Ei taida uskaltaa lapioida tai voi vielä kakkatautikin iskeä kaiken muun lisäksi.
Mamis.

Esseen helpompi, kertaava puolikas paketissa. Sitten pitäisi vielä tutustua yhden vitun filosofin eettisiin näkemyksiin ja liittää se asiayhteyteen. Onneksi tekstiä tarvitsee saada kasaan enää sivun verran. Mä ehdin tänään vielä pakkaamaan ja ehkä roiskaisemaan kasaan vielä tätä eettistä hölinääkin turhemman orientaatio-esseen, niin ei olisi mithn hampaankolossa reissusta mahdollisesti palattuani.
Dumis

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Jaaha, aika mennä töihin kuuntelemaan toimarin jutut, ekaa kertaa nään hänetkin (jos nään).
Samat laulut oli; kolmasosalle kenkää.
Neuvottelutoimikunta sanoi että työnantajapuoli olis ollut halukas laajemminkin neuvottelemaan jos kädet ei olisi sidottuna Napolista käsin.
Nyt firma on menossa pikavauhtia alaspäin, toimari itekin myönsi että asiakkaita tullaan menettämään kun ei kaikkia töitä pysty enää vähennyksien jälkeen tekemään.

Kävin kaupasta ostamassa vitutukseen klementiinejä, banaania, vihanneksia ja paaaljon lihaa. Seuraavat kolme päivää pyhitetään treenille ja hyvinsyömiselle.
CeDell Davis

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Tulin kotiin ja tuuppasin töllön päälle: "Meille upeille naisille: kuivuus.fi"

Upeat naiset saa mennä Saharaan mun puolestani. Mä tykkään märistä. Siis naisista.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

CeDell Davis kirjoitti:Mä tykkään märistä.
Minäki tykkään märistä joskus, varsinki ku oikeen vituttaa. Joskus sitten ihan muuten vaan pikku märinä helpottaa oloa. Mut aika harvoin sitä märisee loppujenlopuksi.

:twisted:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos mä ikuna ostan IT:tä ja joku myyntidroidi tulee trokaamaan arkkitehtuuria, jossa on enemmän kuin kolme purkkia niin tulen vaatimaan niiden määrän puolittamista. Jos purkkeja on yli kuusi niin lähetän kyborgin menneisyyteen offaamaan myyntidroidin mutsin.
Bruce Willisika

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Mä lähettäisin sen ensin tulevaisuuteen bongaamaan lottonumeroita ja/tai Tixin pohjakortteja sökössä.

Essee purkitettu. On aika purkittaa romppeet rinkkaan.

Reissun asiallisuus on kääntäen verrannollinen mukaan otettavien sukkaparien määrän kanssa. Tuleva reissuni onkin äärimmäisen asiallinen, koska en ota mukaan ensimmäistäkään sukkaparia. Tai siis on tietty ne, jotka on jalassa n. lentokoneeseen pääsyyn saakka, mutta muuten jätän moiset talviurheiluvälineet kotiin pipojen sekaan. Muita kuteita messiin (puoli_reissua)/2 päivän verran ja kuositus pesulassa kohdassa (puoli_reissua)/2-1. Jiihaa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Jos mä ikuna ostan IT:tä ja joku myyntidroidi tulee trokaamaan arkkitehtuuria, jossa on enemmän kuin kolme purkkia niin tulen vaatimaan niiden määrän puolittamista. Jos purkkeja on yli kuusi niin lähetän kyborgin menneisyyteen offaamaan myyntidroidin mutsin.
Onks tää se sama kyborgi joka hoitaa tissiasiaa? Meinaan vaan että ei oo kovin vakuuttava CV...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Onks tää se sama kyborgi joka hoitaa tissiasiaa? Meinaan vaan että ei oo kovin vakuuttava CV...
Miten niin ei ole vakuuttava CV? Offattuja IT-myyntimanuja ja tissinvihaajatohtoreita. Vai meinaatko, että ko. kyborgi on paskanpuhuja- eikä Toteuttajatyyppiä?

Joku nördääjä voi tulla tähän narisemaan joistain aikajatkumoista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Vai meinaatko, että ko. kyborgi on paskanpuhuja- eikä Toteuttajatyyppiä?
Mä alan kallistua tähän suuntaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Vai meinaatko, että ko. kyborgi on paskanpuhuja- eikä Toteuttajatyyppiä?
Mä alan kallistua tähän suuntaan.
Myyntidroidin piru trokasi munattoman kyborgin.
Bruce Willisika

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vittu RAMBOOOOO!!

Pakattu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei nyt jumankauta. Fb-adressi polttoaineen hinnan alentamiseksi. Tää on vielä suurempaa idiotismia kun se hemmetin yleislakko.
Dumis

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:Ei nyt jumankauta. Fb-adressi polttoaineen hinnan alentamiseksi. Tää on vielä suurempaa idiotismia kun se hemmetin yleislakko.
Joo, oon kyllä aika epätoivolla seurannut että ketkä menee siihen liittymään :roll:
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:Ei nyt jumankauta. Fb-adressi polttoaineen hinnan alentamiseksi. Tää on vielä suurempaa idiotismia kun se hemmetin yleislakko.
En ole ko. adressia lukenut, mutta onhan bensan hinnassa n.75% veroa, eli alentaminen periaatteessa onnistuu. En kuitenkaan kannata, koska bensavero on regressiivinen vero.
Bruce Willisika

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Luin eilen FB:ssa jonkun Turun vasemmistolaisen vaaliteemoja. Minimipalkka kymppiin ja perustulo 750€:oon, sillä Suomi lähtee nousuun. Tämä rahoitetaan hyvätuloisia verottamalla ja progressiivisilla pääomatuloilla. Muuta keinoa ei ollut esittää ja miksi olisikaan, koska noilla jo saadaan aikaiseksi supistuneet investoinnit ja lisääntynyt työttömyys. Tosin ei kai sillä niin väliä, voihan tulo- ja pääomaveroja korottaa aina lisää. Facebookissa tuntuu törmäävän aina parhaisiin ideoihin.

No, pääomanveron progressiivisuudelle kai on oikeitakin paineita, mutta sen ala- ja ylärajoille olisi kiva kuulla täsmentävää kommenttia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bruce Willisika kirjoitti:^Luin eilen FB:ssa jonkun Turun vasemmistolaisen vaaliteemoja. Minimipalkka kymppiin ja perustulo 750€:oon, sillä Suomi lähtee nousuun. Tämä rahoitetaan hyvätuloisia verottamalla ja progressiivisilla pääomatuloilla. Muuta keinoa ei ollut esittää ja miksi olisikaan, koska noilla jo saadaan aikaiseksi supistuneet investoinnit ja lisääntynyt työttömyys. Tosin ei kai sillä niin väliä, voihan tulo- ja pääomaveroja korottaa aina lisää. Facebookissa tuntuu törmäävän aina parhaisiin ideoihin.

No, pääomanveron progressiivisuudelle kai on oikeitakin paineita, mutta sen ala- ja ylärajoille olisi kiva kuulla täsmentävää kommenttia.
En ole tuota nähnyt mutta Hyvä noin. Kaikki muut paitsi Kitinän mulkut lienevät nähneet raportin, ettei perusturvalla kerrassaan elä. Eikä ne pääse teidän huippuduuneihinkaan kun eivät ole niin erinomaisia kuin te.. Köyhyys lisääntyy ja periytyy, ja se taas tuo lopulta suuria välillisiä kustannuksia terveydenhuollon ja järjestyksenpidon kautta. Ja jos köyhät saisi fyffee, hehän käyttäisivät sen kotimaassa perustarpeisiinsa, joka taas elähdyttäisi taloutta paremmin kuin esim minun rahani.

Ainoa vääryys on koskea pääomatuloihin vielä lisää verottamalla. En tiedä miksi, se vaan tuntuuuuuu niin väärältä :D
AngryBird

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ei nyt jumankauta. Fb-adressi polttoaineen hinnan alentamiseksi. Tää on vielä suurempaa idiotismia kun se hemmetin yleislakko.
Joo, oon kyllä aika epätoivolla seurannut että ketkä menee siihen liittymään :roll:
Juu. Kyllä maailma pelastuu kun vaikutetaan facebookissa.

Jos 1 000 000 liittyy, facebook palauttaa esihistoriallisen layoutin, mtv3 lopettaa mainokset, Jutta Urpilainen lähetetään jupiteriin ja Harkimolle kasvaa leuka.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dave kirjoitti: En ole ko. adressia lukenut, mutta onhan bensan hinnassa n.75% veroa, eli alentaminen periaatteessa onnistuu. En kuitenkaan kannata, koska bensavero on regressiivinen vero.

Joo, muakin harmittaa kun tuoreet mansikat on talvella niin kalliita. ALV pois mansikoista, ainakin talvisin!
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti: Kaikki muut paitsi Kitinän mulkut lienevät nähneet raportin, ettei perusturvalla kerrassaan elä.
Onko joku kuollut viimevuosina Suomessa nälkään tai kylmään matalan perusturvan takia?

Perusturvan kuuluu olla niukka. Muuten kaltaisiasi työtä vieroksuvia ei saada töihin.
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:
Dave kirjoitti: En ole ko. adressia lukenut, mutta onhan bensan hinnassa n.75% veroa, eli alentaminen periaatteessa onnistuu. En kuitenkaan kannata, koska bensavero on regressiivinen vero.

Joo, muakin harmittaa kun tuoreet mansikat on talvella niin kalliita. ALV pois mansikoista, ainakin talvisin!
Kyllä voi esittää aivan asiallisen kysymyksen, miksi bensiinisssä on erillinen bensavero alv:n lisäksi, mutta mansikoissa ei ole erillistä mansikkaveroa. Näin on Suomessa päätetty, ei se ole mikään luonnonvakio.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kaikki muut paitsi Kitinän mulkut lienevät nähneet raportin, ettei perusturvalla kerrassaan elä.
Onko joku kuollut viimevuosina Suomessa nälkään tai kylmään matalan perusturvan takia?

Perusturvan kuuluu olla niukka. Muuten kaltaisiasi työtä vieroksuvia ei saada töihin.
Ai ai sinua kekkulia. Miltä sinusta tuntuu olla tuollainen paha, valehteleva ketku?

Eivät ne saa eivätkä mahdu nykyaikana töihin. Eivät pysty sinun tai Elcon töihin eikä paskaduuneihinkaan. Eikä sinne mahdukaan. Ei vaikka kuinka kurjistamalla "kannustat" Kyllä sinä nuljake tuon tiedät ja senkin, että puhut paskaa vain omien rahojesi takia. Myöntäisit edes kuten minäkin maataloustukien ja pääomaverotuksen korottamista vastaan sanoessani myönnän itsekkyyteni enkä sepitä yleishyödyllisiä :D

Ja ansiotasossa ei verrata Afrikan niggereihin tai 1800-lukuun, vaan Suomen etu on, että Suomen kansalaiset voisivat elää suomalaisittain ihmisarvoista elämää olematta perheineen lapsineen silmätikkuja. Kyllä se on muutakin kuin nälkäkuoleman estäminen. Lisäksi jos köyhimpien ostovoima kasvaa, se rahahan pyörii paikallistaloudessa paljon paremmin kuin esin minun rahani. (En silti anna ihokastani köyhälle, olen mulukku)
Vastaa Viestiin