Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Onnea Manalalle. :-)
Hebuli

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:Ehka han on vain sokea, jolloin olen vaarassa. Mutta muuten:

1. Han sanelee muille mita nama saavat palstalla kirjoittaa.
2. Han sanelee muille mita nama saavat tuntea ja mita ei seka mita nama saavat ajatella ja mita ei.
En tiedä mikä kiistelyhistorianne on, mutta Melnais on kityvakkareista varmaan viimeisin (ehkä killkillin, aljan, patzin ja muutaman muun ohella) jonka uskoin pääsevän kenenkään top-inhokkilistalle. Tosin oli sillä jotain kränää singlemaltin tai jonkun kanssa jossain vaiheessa ja taisi silloin äityä aika piikikkääksikin SM:ää kohtaan ilmeisen ärsytettynä, mutta noin yleisesti ottaen Melnaisin kiistelytaktiikka on kity-ympäristöön yllättävän kiihkoton, sovitteleva, perusteleva ja piikittelyä välttelevä. Which is nice.

Tai sitten se on esimerkki äärimmilleen hiotusta passiivisaggressiosta, ja minä en tyhmänä vain huomaa sitä.

Toisaalta, en osaisi oikein mieltää RolloTomasiakaan mihinkään inhokkilistalle. Kummallista katsoa kun kaksi tuollaista pumpulipossua yrittävät nokitella toisilleen. Huomenna varmaan killkill ja Geetzu ovat toistensa kurkussa ihan samalla tavoin.

"Eräs Melnaisin perskärpäsistä"
Herra Manala

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Syntymäpäivänäsi rekkautunut Jou-Poks-Män voisikin antaa sulle syndelahjaksi syväluotaavan analyysin skorpionien luonteenpiirteistä. :P
Ikävä kyllä olen jo kuullut sen analyysin. Se menee seuraavalla tavalla:

Onko totta Miss Mana, että teillä skorppareilla olisi toi nuzzimishalukkuus ihan poikkeuksellista onko??? Pahat kielet ovat vähän kertoneet, ettei sulla ottais enää eteen jeh??! No on mulla omaakin kokemusta. Oli sellanen skorppari nainen löysin lauantaina ja yritettiin sitten nussutella yöllä mutta oli aika matoisaa lahnaa tarjolla heh! Ei mitään, otin sitten uusiksi ja yksi skorppari tossa löytyi ja kyselin että miten on, onko teillä skorppareilla toi nusutteluhalukkuus ihan poikkeuksellista onko?? Sanoi vaan että otahan selvää jne. Kyllä siinä tuli koko viikonloppu punkassa oltua daamin kanssa että kyllä osaisi hommansa tämä daami!

Ollaan vaan ja nautitaan elämästä.
Edith

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pitäisikö munkin kommentoida eilistä baari-iltaa? No, viihdyin. Baari oli hyvä ja seura myös ja juomia kannettiin pöytään nopeammin kuin ehdin juoda. Joo. Mutta ihan oikeesti mä voisin myös opetella puhumaan uusille ihmisille selvinkin päin. *Merkitsee jälkimmäisen muistikirjaan*

Takana reilun viiden tunnin päiväunet. Läksyjen kimppuun, mars!
santtu

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja santtu »

Paljon onnea myös omista lähtökohdistani käsin!

Mielestäni se menee kyllä:

Maaaaaaaaaa-alainen. Ma-a-a-a-a-a-a-aa-alainen.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Viuh, vauh ja vouh. Tänään on tehty töitä, yksi tentti ja yksi käännös. Akateemisen motivaation suhteuttamiseksi todellisuuteen todettakoon, että en silti tiedä, millainen lamppu passaa liesituulettimeen. Vaadin vastuuvapautta ostostehtävän mahdollisen ryssimisen osalta.
Don't Panic!
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Hunis »

onnea Mr. Manala....

ja sit avautumista: PRKL.... itse töissä ja hiki päällä teen töitä, kun samalla rakas eukkoni on vapaalla ( tosin ansaitulla sellaisella ) ja juo kaverinsa kanssa mun vikat kaljat. on se niiiiiin vääääärin... parantavat kuulemma maailmaa. Pyh sanon minä. PYH! Ne kaljat olisi parantaneet MUN maailmaa kummasti työpäivän jälkeen.

No toisaalta sitten taas kulta ollu koko viikonlopun yötöissä ja meikä vaan homehtunut sohvalla ja lupasi se siivoilla samalla kotona.

Mutta silti... Mun kaljat :cry:
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
santtu

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja santtu »

Virheen havaittuani puen sinut mustaan potkupukuun, kiinnitän käteesi niittihelistimen ja ruuvaan lamppua, kunnes valo syttyy oikeassa päässä.
Edith

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä voisin keittää sen aamupuuron kuitenkin ennen läksyjä. Mulla on ihan pöljä olo. Mutta ei pahalla tavalla pöljä.
SingleMalt

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nexie kirjoitti:en silti tiedä, millainen lamppu passaa liesituulettimeen.
Oisit ottanut sovinistin mieheksesi, niin ei olisi moisia ongelmia. "Tehkööt lutka pimeässä ruokaa"
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

SingleMalt kirjoitti: Oisit ottanut sovinistin mieheksesi, niin ei olisi moisia ongelmia. "Tehkööt lutka pimeässä ruokaa"
Siis d'ah. Laatutietoinen nainen valitsee tietenkin ruoanlaittotaitoisen miehen. Eikä mies kai itseään lutkittele..?
Don't Panic!
Turbohaltija

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:On kyllä aika tyhjä elämä.
Samma här. Odottelen vain nukkumaan pääsyä, päivän kohokohta.
SingleMalt

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Turbohaltija kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:On kyllä aika tyhjä elämä.
Samma här. Odottelen vain nukkumaan pääsyä, päivän kohokohta.
Näissä kohdin kannattaa aina hakea vertailukohtia. Hyviä kohteita ovat esimerkiksi Seitsämännen portaan enkeli tai vaikkapa Papillon. Kas vain, ei se oma elämä niin huono olekaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turbohaltija kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:On kyllä aika tyhjä elämä.
Samma här. Odottelen vain nukkumaan pääsyä, päivän kohokohta.
Indeed. Viisarit vaan ei tunnu liikkuvan. Aika ei etene. Hulluksihan tässä tulee.
1108

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka vittu on Manala? No, onnea kuitenkin.

Sviddu nääs, paska päivä. En ala tilittään, mutta vituttaa niin saatanasti.
Hebuli

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

nexie kirjoitti:Akateemisen motivaation suhteuttamiseksi todellisuuteen todettakoon, että en silti tiedä, millainen lamppu passaa liesituulettimeen. Vaadin vastuuvapautta ostostehtävän mahdollisen ryssimisen osalta.
Ratkaisin puolisen vuotta sitten tuon saman kiperän ongelman irroittamalla lampun liesituulettimesta, käärimällä sen varovasti rikkinäisiin sukkahousuihin ja ottamalla sen kauppaan mukaan. Kaupassa vertailin sitä myynnissä oleviin lamppuihin pitämällä palanutta lamppua vasemman silmän edessä ja verrokkikappaletta oikean, ja etsimällä maksimimäärä yhtymäkohtia. Bling!
Kid

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Widdu joo.. Hemmetin tylsää. Ei jaksais yhtään mitään, muttei vielä unille kehtais mennä. Plaah.
Edith

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, tänään on sen verran hassu päivä, että voin vaikka toivottaa manalallekin synttärionnea ja iloa ja onnea ja kaikkea vaaleanpunaista.

Ja jouden-za on kans, kuten sanottua, :h: Te, ketkä hengaatte siel chatissä ja noin, niin pitäkää huolta, että se tulee pikkujouluihin.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Manalalla samat syndet kun miun ukkelilla!

Nukuin 7h päiväunet, ei paha.
nami nami
slam

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

slam kirjoitti:pitäisi tänään käydä moottorin alavesiletkun pesään asentamassa lohkolämmittimen vastus. Naisellekin voisi asentaa sellaisen... hmm,
asennettu. oli todella vaikeessa paikassa, että oli vaikee saada laitettua kiinni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tyhjyys ja ikävä se vaan kolistelee ja poukkoilee pääkoppani sisällä. Vaihtelua kai se tämäkin on monen vuoden tyytyväisen yksinäisen tasaisuuden jälkeen.. :roll: Kaikki muutos on hyvästä..?
HoundDog

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

irmelianneli kirjoitti:Vaihtelua kai se tämäkin on monen vuoden tyytyväisen yksinäisen tasaisuuden jälkeen.. :roll: Kaikki muutos on hyvästä..?
Sinulleko sanoin, että ota se sika? Vieläkö se pirulainen pohtii?! Kaipais muulin potkun perseelleen. Leuka ylös, sisko!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

HoundDog kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Vaihtelua kai se tämäkin on monen vuoden tyytyväisen yksinäisen tasaisuuden jälkeen.. :roll: Kaikki muutos on hyvästä..?
Sinulleko sanoin, että ota se sika? Vieläkö se pirulainen pohtii?! Kaipais muulin potkun perseelleen. Leuka ylös, sisko!!
Minulle. Niin kaipais. Kiitos :h:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Hebuli kirjoitti:
Ratkaisin puolisen vuotta sitten tuon saman kiperän ongelman irroittamalla lampun liesituulettimesta, käärimällä sen varovasti rikkinäisiin sukkahousuihin ja ottamalla sen kauppaan mukaan. Kaupassa vertailin sitä myynnissä oleviin lamppuihin pitämällä palanutta lamppua vasemman silmän edessä ja verrokkikappaletta oikean, ja etsimällä maksimimäärä yhtymäkohtia. Bling!
Omaa tilannettani hankaloitti se, että minulla ei ollut näköhavaintoja edellisen käyttökappaleen mittasuhteista, vaan pyyntö ostaa ko. lamppu tuli minulle täysin pyytämättä ja yllättäen. Jouduin luottamaan ns. kuulopuheisiin, mutta selviydyin tilanteesta tuurilla ja yhden neuvontapuhelun turvin. Se valaisee sittenkin :D
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta taas. Nukuin sitten koko päivän melkein. Onneksi heräsin klo 21 katsomaan Täydelliset Naiset.
Pikkasen rankka viikonloppu, saakeli, mä en juo enää ikinä. Lisää töitäkin lupauduin tekemään, voe helevettiläinen.
Vastaa Viestiin