Perjantai-pullo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Otsikkoa mukaillen, hiiva numero 2.0 avattu. On se hurja!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Kippis!

Ei musta näköjään oo addiktoitumaan enää, niin kuin nuorempana. Taas ties millon viimeks käyny täälläkään edes lukemassa. :?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kippis!

Kiva, että kävit. :ohyeah:
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CeDell Davis

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Miten me ikinä ehditään naikkariin?
No mee naikkariin vaikka ton CP Davisin kanssa?
No nyt kyllä mökötän.
Melkein loukkaannuin kun en kelpaa edes kakkosvaihtoehdoksi, mutta sitten tajusin että puhutte jostain CP:stä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

CeDell Davis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:No mee naikkariin vaikka ton CP Davisin kanssa?
No nyt kyllä mökötän.
Melkein loukkaannuin kun en kelpaa edes kakkosvaihtoehdoksi, mutta sitten tajusin että puhutte jostain CP:stä.
Tässä kolmiodraamassa on jotain selittämätöntä virittyneisyyttä. Mä niin odotan tulevia käänteitä. Oikeastaan haluan skipata vain sen jakson, kun CP ratsastaa E:n kanssa Nuuksion korpimaille telttailemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Sä oot ihan tylsä! Se on just paras kohta! Eikä kerta sitäpaitsi.. sillai u nou?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tässä kolmiodraamassa on jotain selittämätöntä virittyneisyyttä.
Sitä kutsutaan nimellä guuma energy.

Mut näähän on vaan tiisereitä. Elco välillä vähän hipasee ja sitten leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. CDD taas avoimesti flirttaa ja kuumottaa, muttei ees hipase. Tää on niin tätä. Ja sitten meitä dooriksia kutsutaan pihtareiks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:CDD taas avoimesti flirttaa ja kuumottaa, muttei ees hipase.
Älkää nyt hyvä neiti jauhako kökköä!! Näytillä käyty, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa, pihtari!!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CeDell Davis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:CDD taas avoimesti flirttaa ja kuumottaa, muttei ees hipase.
Älkää nyt hyvä neiti jauhako kökköä!! Näytillä käyty, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa, pihtari!!!
Äläpä itse jauha!! Se oli aikaa sata vuotta ennen palstakuumotuksia, en voinut tietää! Iso mies, olisit ilmaissut aikeesi etkä vaan räplännyt konetta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:Iso mies, olisit ilmaissut aikeesi etkä vaan räplännyt konetta!
Auts!!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Mut näähän on vaan tiisereitä. Elco välillä vähän hipasee ja sitten leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. CDD taas avoimesti flirttaa ja kuumottaa, muttei ees hipase. Tää on niin tätä. Ja sitten meitä dooriksia kutsutaan pihtareiks.
Mutsis oli tiiseri! Ja määrittele hipasu?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-pullo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Ja määrittele hipasu?
No se on vähän ku kävis huulilla mut lähtiski kundien kanssa kalaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin