Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Täällä on tällä kertaa äitee sairaana *köhköh*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei tässä mitn, niska kipeenä, on tietysti kuluma kolmannessa nislanikamassa mutta lääkityskuntoon? 600bumara vähän voisi hjeppiä, pitää varmaan mennä itkemään työterveyslääkäriin? Kun vaan pari reumapotilaan jäljiltä, en tiedä miksi vitussa eivät lääkärit anna kovempia lääkkeitä vaikka invalidina mun pitäis saada kaikki? No joo VIOXX oli namia harmi että lääjärit ja vanhukset meni pilaamaan pitkäaikaishoifoilla senkin.. :evil:
Vioxx olis killinyt vanhuksia sydäreillä, nyt nitten joutuvat nuutumaan letkuissa.. :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eiks toi vajukki osaa ees ottaa kuuttasataa tai kaheksaasataa milligrammaa ibuprofeenia neljäsatasilla napeilla?

Dumb, dumber, niba.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Asikainen sai turpaan, sääli. No aurinko paistaa, paska haisee ja banjot soivat.

Tosiaan, jos ottaa kaksi 400 mg:n ibuprofeenia, siitä tulee 800 mg, nerokasta. En edes uskalla ajatella, mitä mahtaisi tapahtua, jos nauttisi kerralla kolme neljäsatasta tai kaksi kuussatasta tai tai.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tai sit Burana ei vaan tehoa, dumbest.

Pihalle! ->
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi paska.

Rauta- ja ruokakauppaan ostoksille. Illemmalla pitää duunailla pöperöt vieraalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pulkannaru kirjoitti:Rauta- ja ruokakauppaan ostoksille. Illemmalla pitää duunailla pöperöt vieraalle.
Pesällekö aiot päästä? Saatanasti askarreltavaa inhottavan nylkyttämisen takia, SA-INT. Ei kannattaisi, ehkä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täytyy lukea ja täytyy syödä. Ja varmaan ulkoilla jossain vaiheessa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Millähän sitä pääsisi kauppaan kun tuo teleporttikaan ei oikein toimi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tais uni tehdä terää, oon ihan töttöröö. Raahaudun sohvalle...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helvetinmoinen tuuli siellä oli :shock: Onneksi aurinko paistoi ja jäbä veteli pitkin ja poikin - vituttaa noi koirankakat nyt niin saamaristi, että tekisi mieli kantaa lutkua mukana, ja aina kun joku jättää koiransa jätökset, ammun perseeseen :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paskalle pitäisi mennä jo toista kertaa tänään. Ei sinänsä mikään ihme, tuubaa tulee päivittäin jumalaton määrä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Partsilla +13. Ei paha.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Asikainen sai turpaan, sääli. No aurinko paistaa, paska haisee ja banjot soivat.

Tosiaan, jos ottaa kaksi 400 mg:n ibuprofeenia, siitä tulee 800 mg, nerokasta. En edes uskalla ajatella, mitä mahtaisi tapahtua, jos nauttisi kerralla kolme neljäsatasta tai kaksi kuussatasta tai tai.
'
Jo edellisessä ottelussa Asikainen oli ihan ulkona, ei riittänyt voima ei tahto ei mikään, nyt puolalaisella oli enemmän habaa ja kärsivällisyyttä odottaa, ei auttanut vaikka koko Asikaisen marokon suku olisi kannustanut..

Nämä voisivat olla ilouutisia koululaisille?

Eri vahvuisten samojen lääkkeiden (burana 400/600) sisältö voi olla hiukan erilainen väliaineet voivat muuttua ja vaikuttavien aineiden lukumäärä myös kuten "palstavälskärit" voivat luntata netistä..
Elppis kirjoitti: vituttaa noi koirankakat nyt niin saamaristi, että tekisi mieli kantaa lutkua mukana, ja aina kun joku jättää koiransa jätökset, ammun perseeseen :evil:
Olen samaa mieltä koirat pois kusipäiltä.. :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Dave

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Jehovat kävi ovella. Oven avaamisesta uudeelleen sulkemiseen kesti 2-3 sekuntia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hieno lauantai! Pitkä aurinkolenkki järven jäällä tehty, käyty kuudessa (!) ruokakaupassa, kun jotenkin listalla oli sen tyyppisiä aineksia, ettei mistään meinannut löytyä (no okei, 1/6 oli alko, sieltäkkän en saanut mitä halusin mutta en jaksanut enää toiseen).

Nyt on puolukkalimppu uunissa, mansikka-valkosuklaaparfait pakkasessa ja seuraavaksi käsittelyn alla ovat karitsan paahtopaistit ja punajuuret. Ystäväpariskunta tulee klo 18, hieno ilta tulossa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Jehovat kävi ovella. Oven avaamisesta uudeelleen sulkemiseen kesti 2-3 sekuntia.
Sen verran tulisi arvostaa yrittämistä, että olisi kertonut kohteliaasti, miten ei kiinnosta ja hyvää päivänjatkoa.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jehovat kävi ovella. Oven avaamisesta uudeelleen sulkemiseen kesti 2-3 sekuntia.
Sen verran tulisi arvostaa yrittämistä, että olisi kertonut kohteliaasti, miten ei kiinnosta ja hyvää päivänjatkoa.
Mä tein just noin. Annoin aloittaa aloitusrepliikin ja keskeytin sen sanomalla "kiitos vaan, mutta en ole kiinnostunut" ja laitoin oven kiinni.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ajoin eilen autolla Töölön kautta länsisatamasta kotia. OLI IHAN KAUHIAA!!!11 Kun en oo tottunu Helsingin liikenteeseen niin olin rystyset valkosena puolet ajasta. Tänään ajellaan lisää mutta en mee keskustaan päinkään. Tarkotus on hakia puutarhatarvikkeita (toivottavasti niitä myyään jo) ja taloustarvikkeita kuten ruokaa hirveät määrät kun kerran auto on käytössä. Ei tarvi sit linkkarilla kuskata tavaroita niin paljoa. Huomenna lähen pönterin kans matkaileen Hankoon.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Salille niinku olis jo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Polvi kipulääkkeellä tunnottomaksi ja hiihtämään. Tai siis pikku-ukko yrittää hiihtää ja minä yritän jaksaa kannustaa. Kauheen negatiivista. Yritetään uudestaan. Jesh!! Pikku-ihmeen kanssa kunnon hiihtolenkille, jippiiiiiii!!!!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Dave kirjoitti:Jehovat kävi ovella.
Jehovan todistajilla on rajallinen määrä taivaspaikkoja, loput elää ikuisesti maan päällä.
Jos nyt heti liittyisit niihin, saattaisit vielä päästä hengailemaan taivaalliseen VIP-loungeen. Maa on aika tylsä paikka.
Manaaja

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Millähän sitä pääsisi kauppaan kun tuo teleporttikaan ei oikein toimi?
Onko sulla muka ruokahalua millä syödä?
Dumis

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Köyhän on pakko painaa, tää ilta ja huomispäivä töissä. No eipä tuo haittaa, tulihan tässä jo lepäiltyä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:Jehovat kävi ovella. Oven avaamisesta uudeelleen sulkemiseen kesti 2-3 sekuntia.
Eivät ole aikoihin käyneet. Viimeksi Varkaudessa vain suljin oven heti. Mutta minua kiinnostaisi nähdä nuo "Jumalan maanpäällisen järjestön" edustajat poistumassa juoksujalkaa. Kenties lumipesuja saaden matkalla. Mutta arvaan Suomessa tuo ei menisi edes itsepuolustuksena .

Minä niistä tiedän, koska olin pienenä monta vuotta päivähoidossa jehovantodistajaperheessä. Yrittivät käännyttää minuakin, kunnes äitini kielsi. Lisäksi kävivät täällä maalla jututtamassa enoani. Eno ei kääntynyt, mutta jutteli mielellään, koska oli kiinnostunut muinaishistoriasta. Enoni mielestä jehovantodistajissa ei ollut mitään vikaa. Mutta enoni oli patologinen valehtelija itsekin, ja kyllä koira koiran tuntee.

Tuon takia minulla on iso määrä jehovien kirjallisuutta. Ei jumalauta, miten joku, joka osaa vetää housut oikeinpäin jalkaan, tehdä oikeita töitä pystyvämmin kuin minä ja vielä saavat pilluakin, voi ottaa ne vakavasti?

Joko yliarvioin ihmisiä tai koko homman tarkoitus on ketkuilu ja siitä nauttiminen.
Vastaa Viestiin