Supersunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:cheer: :cheer: :cheer: Tais olla nappiviikonloppu lähettää mies matsia katsomaan :h: Upeeta, mahtavaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Se on eka keski-ikäistymisen merkki, kun alkaa hiihto ja mäkihyppy kiinnostamaan telkkarissa.
Vissiin oon ollut sit 10-vuotiaana erittäin keski-ikäinen!
Minulla niinpäin, että kun olin pieni, oli jotenkin itsestäänselvää katsoa kisoja ja jännittää Suomen puolesta. Vaikka olin huono liikunnassa.

Vanhemmiten olen sitten kelannut varsinkin noista hiihdosta ja mäkihypystä ja yleisurheilustakin (varsinkin kepinheitoista ja hyppelyistä), että vittuako ne minua kiinnostaa. Hiihtänyt en ole sitten koulun ja armeijan, silloinkin vähän. Eikä tuo luistelutyyli edes ole sitä oikeaa, hyödyllistä hiihtämistä liikkumiskeinona. Mäkeä meistä tuskin kukaan on hypännyt. Teknisesti nuo lajit eivät siis minua kiinnosta. Hyviä suorituksia huippukuntoisilta kyllä, mutta voihan mitä vaan tehdä paremmin kuin muut, vaikka piereskellä. Jotkut kamppailulajit ehkä kiinnostavat teknisesti, mutta silloinkin minulle sama mitä kansalaisuutta ovat.

Suomalaisen/suomalaisten puolesta hurraamisesta sitten, että tietysti olen epäsosiaalinen... mutta mitä vittua minulle merkitsee, että ne ovat suomalaisia? Kun Suomi voittaa, hoetaan "Me voitettiin". Ketkä me? En minä ainakaan. En minä niitä tunne, ja jos tuntisin, todennäköisesti minulla olisi niiden kanssa vähemmän yhteistä kuin joidenkin ulkomaalaisten kanssa. Ja urheilijoissahan on kaikenmaailman hihhulihörhöä ja vittu Jari Sarasvuon eukkokin. Jippii. Mutta suomalaisia, ihanaa.

Eli siis totaalisen alkeellista laumahenkeä tuollainen, ja lapsuusajan tuntoihin tuossa palatakseni tarvitsisin lobotomian.
Viimeksi muokannut Gat, 06.03.2011 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökille reiluksi pariksi päiväksi. Wrooom !

Ja. Voi paska.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pulkannaru kirjoitti: Ja. Voi paska.
:?:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taitaa pulkkiksella olla pahemmanpuoleinen norovirus tai jotain?
AngryBird

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tekasin 52 sämpylää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä oli Tampereellakin kyrpä tanassa, kun Kaisa viilipyttyili vimosen ampumisen ja voimisteli maaliin. Lähes herkistyin, sillee tyylikkään karskin sisäisesti. Saatanan ilonpilaaja úrheiluvihaajat, imekää parsaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Saakohan mä kiinalaista vai en. Vähän jänskättää ja nälkäkin olisi.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saatanan ilonpilaaja úrheiluvihaajat, imekää parsaa!
Jännästi kävivät urheiluhullut päälle, kun asiallisesti toiset totesivat, ettei urheilun katsominen kiinnosta.
Lieneekö aggression syynä urheilukulttuurin matala status, joka aiheuttaa valistuneissa katsojissa häpeän tunnetta?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Elppis kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
Ja. Voi paska.
:?:
.
VOI PASKA ![/quote]

Niin että PERKELE ja VOI PASKA !!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin