Eikö se nyt kuole, perkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tulisiko SA:ta kohtaan käyttää jälkiruokalusikkaa?

Kyllä
10
43%
Ei
13
57%
 
Ääniä yhteensä: 23

Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Joo, tosi onkin. Minulle riittää mainiosti, että Manaaja vain lopettaa tuon rikollisen toiminnan. Todellakin hyvä huomio.

Tuntuu siltä kuin sinäkin keskittyisit siihen mitä koohotuksia minä olen tehnyt samaan aikaan kun toinen uhkaa tappaa minut...
Minkä rikollisen toiminnan? Älähän vääntele sanomisiani. Minä en ole uhannut tappaa sinua. Minä olen a) sanonut sinulle että kuole pois b) uhannut alkaa uhkaavani lyömään sinua lusikalla jos et lopeta peeloiluasi. Missään kohtaa en ole uhannut tappaa sinua, enkä itse asiassa ole edes kehoittanut sinua tappamaan itseäsi jos pilkkua haluat nussia. Joten kuole, sinä valehtelija.

Aika narsistista tuolleen vääntää ihmisen sanomat asiat tarkoittamaan toista kuin mitä ovat oman säälinkerjuunsa nimissä. Onneksi nämä kaikki tekstit ovat täällä kaikkien luettavissa, muuten kaltaisesi kieroileva marttyyri saisi tämänkin homman näyttämään ihan eriltä kuin mitä todellisuudessa on.

Jätit kuitenkin vastaamatta: Mitä tekisit tilanteessa, jotta lusikalla lyöminen loppuisi? a) pukeutuisit suojapukuun b) käyttäisit suurta magneettia c) halaisit vai d) potkaisisit haaroväliin?
Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

En mä usko, että Manala on vaarallinen muuten, kuin että ei pidä unohtaa juustohampurilaista pöydälle ja poistua huoneesta.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:En mä usko, että Manala on vaarallinen muuten, kuin että ei pidä unohtaa juustohampurilaista pöydälle ja poistua huoneesta.
Ei tuo ole vielä kovin vaarallista. En tykkää lihattomista pullista. Jos kyse on tuplajuustohampurilaisesta, riskitekijät kasvavat huimasti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:
Joo, tosi onkin. Minulle riittää mainiosti, että Manaaja vain lopettaa tuon rikollisen toiminnan. Todellakin hyvä huomio.

Tuntuu siltä kuin sinäkin keskittyisit siihen mitä koohotuksia minä olen tehnyt samaan aikaan kun toinen uhkaa tappaa minut...
Onko tämä unta??? BrianW...olisitko sinä nyt se järkevä ja sanoisit sille että lopettaa jos itse ei sitä tee!! PYYDÄN!

Piste

Stadinarska
Paskat, multa sun turha pyydellä muuta kuin siitä tietoa miten Kitinästä poistutaan.

Minusta on oikein kiva, että niin kauan kun sinä Turska täällä koohotat, niin Manala sinua muistaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On tämä tällainen maailma.

Dave miettinee illan syömistään huoneessaan katsellen aikatauluaan samaan aikaan kun joku viruu henkitoreissaan odotushuoneessa?

BrianW näkee että naapurin hullu Pekka lyö pesäpallomailalla Mattia ja Brianw:lle tulee heti mieleen Matin ikävä tapa ajaa autolla ja vieläpä kamalan värisellä autolla. hahaa. Kuolkoon.

Sille tyypille sanon, että kutsuisin poliisin (hänen kysymyksiinsä). Minä ennemmin kuolisin kuin surmaisin ketään.

TIETENKIN OLEN ILOINEN ja tyytyväinen KAIKKIIN muihin Bonerista Daveen ja Brianiin, että he eivät pysty kirjoittamaan minun kuolemantoivomuksesta.
KIITOS. Siihen on pystynyt vain tyyppi. Toivottavasti Daven leikkisä kirjoitus tarkoittaa, että hän vain puhuu eikä ole surmaajatyyppi?

Se osoittaa kuitenkin hyvää ja antaa toivoa. En minäkään pystyisi. IKINÄ.KOSKAAN MILLOINKAAN, KENELLEKÄÄN.


Mutta lammasmaisuuteen Kitinässä en ole tyytyväinen: Onhan selvää, että jos sanoisitte kaikki tyypille mitä pitäisi tehdä, eli lopettaa niin hän lopettaisi!

Lopettaminen kuolemanpuheista on tehtävä, joka asia nyt toivottavasti on selvää kaikille, huh ? Ei kai kaikille koska maailma on tällaista ja paskaa on asioissa mukana aina, mutta melkein kaikille...


En olisi uskonut tätä todeksi. Ikinä en enää yhtään ajatusta tyypiltä pidä sallittuna tai järkevänä vaan sairaan tekeleenä. Se on varma. JA PYSYY :)

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Boner

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti: TIETENKIN OLEN ILOINEN ja tyytyväinen KAIKKIIN muihin Bonerista Daveen ja Brianiin, että he eivät pysty kirjoittamaan minun kuolemantoivomuksesta.



Olet väärässä. Ilmoitin toiveeni jo edellisellä sivulla:

Boner kirjoitti:Arska hei. Virtuaalikuole pliis pois.

Lupaan vetää virtuaalilipun puolitankoon. Eikun siis liputankin täysillä ja soitan Porilaisten marssin!
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Mutta lammasmaisuuteen Kitinässä en ole tyytyväinen... koska maailma on tällaista ja paskaa on asioissa mukana aina... En olisi uskonut tätä todeksi...
Vaikka tyylillesi uskollisena esitätkin asian hyvin hienovaraisesti vihjaillen, kaltaiseni herkkä sielu osaa lukea rivien välistä, että saatat mahdollisesti olla hieman väsähtänyt Kitinään (eli "omaan palstaasi"). Salli minun ojentaa auttava käteni ja antaa sinulle ohjeet, joilla vähennät ahdistustasi merkittävästi. Laitan ohjeet kuvina, joissa on jänniä eri värejä, joten on mahdollista että osaat jotenkin jopa noudattaa niitä. Viimeinen askel vie paikkaan, jossa kaltaisellasi säkenöivällä keskustelijalla on huomattavasti parempi olla ja jossa ajatelmiasi todella arvostetaan.

1:
Kuva

2:
Kuva

3:
Kuva

4:
Kuva

5:
Kuva

6:
Kuva
Loppuiko data & argumentit?
Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

^:)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kysyn taas: miksi trollia pitää ruokkia? Etenkin kun etunenässä on kaikki Arskaa eniten vihaavat. Ei oo taas niin vaikeeta.

Eikö narsistille pahinta ole huomiotta jääminen? Niin miksi hitossa sitä huomiota pitää antaa?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
On se mainiota.

Tyyppi joka trollaa ja vittuilee täällä faktisesti enemmän kuin kukaan toinen, syyttää muita "ärsyttämisestä." :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Mene itseesi.

Ja lopeta. Tuollainen nettikäytös.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vesper kirjoitti:Kysyn taas: miksi trollia pitää ruokkia?
Arskalle vittuilemisen perimmäinen tarkoitus on rankaisu.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sleazoid kirjoitti:Arskalle vittuilemisen perimmäinen tarkoitus on rankaisu.
Näyttäis toimivan pirun hyvin... :roll:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1. Boner:

Tämä tuntuu niin joltain lastentarhalta, jossa asioita pitää toistaa loputtomiin: PALSTAKUOLEMAN TOIVOMINEN on leikkiä tai sallittua tietenkin. MANALA (Hän on myös mm. Sleazoid, joka kävi muualla selväksi) toivoo minun fyysistä kuolemaani, ja levittää jollain lusikalla tappovideoita minulle ja ehdottaa että muut tulevat mukaan tappamaan minut. Se on yksinkertaisesti rikos.

En nyt, Boner, kuitenkaan palstakuole. Harmillisinta tässä on se, että olin jo alkanut tekstini tiivistämisen ja maltillisemman linjan ja sitten tulee tällainen. En tokikaan halua tällaisen Manalan rikollissairaan painostuksen alla tehdä yhtään mitään muutosta, päinvastoin.

Se onkin paha asia. Manala tällä asialla vesittää minun hyvää aikomustani parantaa yhä kirjoituksiani. Luetko niitä koskaan? Minusta ne on järkeviä ja hyviä. Ongelma on siinä, että trollaan aina välillä leikilläni narsistia. Ja ihmiset uskoo.

-------------------------------------------------------------------------------------

2:manala (tyyppi):

manala siis on Sleazoid, ollee kaikille selvää paitsi minulle vielä aamuun asti. No, en voi olla nauramatta hauskalle grafiikalle, vaikka asia tässä kokonaisuutena on vakava. Jatka näitä mukavia kun taitoa on ja jätä ihmeessä vakavat kuolemanpuheet läheisellesi, pyydän!!

Teepä se grafiikkasi temppu ensin ihan itse. Haluan vertaistukea! Lisäksi grafiikassasi oli paha virhe. Minä en ole kirjautunut Stadinarskana!!
Se varmaan tarkoittaa, että olen kirjautunut manaajana?

--------------------------------------------------------------------------------------

3: Vesper

Niin. Olen osittain samaa mieltä. tyyppi manala haluaa jatkaa ja minä en tätä kamalaa tappamisasiaa ole aloittanut. Sinäkin olet sivupolulla sikäli, että keskityt väärään asiaan: SE mANALAN PUHE on niin vakavaa, että sen yhteydessä en oikein puhuisi mistään "trollin syöttämisestä".
PITÄISI panostaa sanomalla että" mene helvettiin puhumasta tällaista manaaja. se on sairasta".

Vesper hyvä. USKO tai älä, mutta minä olen koko tämän ajan pitänyt huumoria yllä nimenomaa olemalla tällainen narsistinen hahmo. Tiedän paljon psykologiasta ja olen ollut aina kiinnostunut ihmisen psyykeestä ja mikä siihen vaikuttaa. Siksi Stadinarska-hahmo vaan on saanut erinäisiä piirteitä, joita teietenkään minussa Stadinarskan takana ei ole.
OLEN KUVITELLUT, että ihmiset eivät voisi uskoa tuon hahmon olevan sillätavalla tosi vaan humoristinen. Minä olen alalla, jossa missään tapauksessa ei saa olla liian itsekäs. Minä olen korostetusti ihmisenä hyvinkin empaattinen ja siksi ahdistun tällaisesta kun manaajan kirjoitus on totta. Hänellä on pakkomielle päässään. Jostakin hän ei pidä, on se sitten näkyvyyteni, jota epäilen sen olevan tai sitten hän ärsyyntyy toisen narsistin olemassaolosta. JOS manaaja ei näyttele, hänhän on oikeasti mitä suurin narsisti.

Emmekö voisi tavata jossain. Huomaat, että olen mielestäni hyvin ihmisiä rakastava ja hyvää haluava ja vaatimaton mies oikeasti joka häpeisi oikeassa elämässä toimia kuten "stadinarska" toimii.

Stadinarska voi pahimmillaan olla trolli, mutta usein hänb kirjoittaa minun sormillani hyvin järkevää. Ehkä tämä kontrasti harmittaa muita jotenkin.

Minä ihmisenä en ole missään mielessä trolli. HALUAISIN jopa olla enemmän trolli!! Voisin tästäkin puhua puoli päivää!

ASIAA sekoittaa se, että Stadinarskassa on faktisesti samaa kuin minussa koska en kirjoita asioista koskaan satua, mutta maalaan ne tiettyyn narsistiseen kaavaan. Miksi, sen pitäisi olla toinen kysymys! Se onkin jo vaikeampi, mutta olen luonteeltani kuitenkin oikeasti aika hassu, sellainen humoristi sanoillaleikkijä ja rakastan kirjoittamista.
Siinä ehkä tulee minun narsistinen puoleni hiukan esiin, mutta kukapa meistä ei olisi ainakin vähän sellainen.

Yksi hyvin selkeä puoli tulevaisuuteenkin: JOS tapaatte oikean narsistin, jonka epäilen Kitinässä muutaman olevan, (niitä on nimittäin PALJON), heillä ei ole tunteita, omaatuntoa, ja ennekaikkea he eivät tunnusta tai tunnista narsismia itsessään! Eivätkä pystyisi tällä tavalla analysoimaan omaa narsismiaan kuin minä tässä.

Siispä jälleen kerran: Lopeta manala, tuo on tuomittavaa, yksioikoisesti.


PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Emmekö voisi tavata jossain.
Palstakäytöksesi ei anna aihetta tähän. Sinulla on nyt mahdollisuus muuttaa sitä, kuten aiemmin jo toisessa ketjussa vihjasin. Nyt on kaikki sun omasta toiminnasta kiinni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Emmekö voisi tavata jossain.
Palstakäytöksesi ei anna aihetta tähän. SInulla on nyt mahdollisuus muuttaa sitä, kuten aiemmin jo toisessa ketjussa vihjasin. Nyt on kaikki sun omasta toiminnasta kiinni.
No hyvä. Et kehtaa ja se on ihan ookoo. Ehkä en minäkään.

Mutta ensinnäkin palstakäytöksessäni ei minun mielestäni ole ollut erityistä suurta vikaa. MIKÄ sinun mielestäsi suurin vika on ollut. Myönnän tottakai että minulla on ketjuja ja niissä omissani väriä, mutta olen muissa vähentänyt.

Ja kirjoitan runsaasti järkeviä postauksia. Nämäkin.

Sitten jo kirjoitin Bonerille tämän vakavamman asian, että ManalaSlea heikentää vain asiaa: tässä lainaus äskeisestä. Itseäni asia puistattaa...

EN kuitenkaan aloita mitään pahempaa väriasiaa tai ketjuja enemmän. Olen kuten ennekin, aivan tarpeeksi hyvä kitinäläinen täällä!

Tottakai muuttaisin jos olisi selkeästi aihetta, mutta en painostuksesta milloinkaan.

"En nyt, Boner, kuitenkaan palstakuole. Harmillisinta tässä on se, että olin jo alkanut tekstini tiivistämisen ja maltillisemman linjan ja sitten tulee tällainen. En tokikaan halua tällaisen Manalan rikollissairaan painostuksen alla tehdä yhtään mitään muutosta, päinvastoin.

Se onkin paha asia. Manala tällä asialla vesittää minun hyvää aikomustani parantaa yhä kirjoituksiani. Luetko niitä koskaan? Minusta ne on järkeviä ja hyviä. Ongelma on siinä, että trollaan aina välillä leikilläni narsistia. Ja ihmiset uskoo.
"

Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Okei, koitetaanpa nyt vaihteeksi ihan ilman sarvia ja hampaita. Arska, koita miettiä sanomisiani hetki ennen kuin vedät herneen nenään ja koita vastata noihin mun esittämiin kysymyksiin.

Tämä tuntuu niin joltain lastentarhalta, jossa asioita pitää toistaa loputtomiin
Esim. fraasia "stadinarska on mukava" on toistettu melko paljon.

MANALA (Hän on myös mm. Sleazoid, joka kävi muualla selväksi)
Sä heitit hauskan läpän siitä kuinka Manala teki avatarisi, joten oletin että haluat mun puhuvan sulle kuin Manala. Ei sen kummempaa.

Harmillisinta tässä on se, että olin jo alkanut tekstini tiivistämisen ja maltillisemman linjan ja sitten tulee tällainen. En tokikaan halua tällaisen Manalan rikollissairaan painostuksen alla tehdä yhtään mitään muutosta, päinvastoin.
Sama laulu tyylin muuttamisesta on jatkunut siitä saakka, kun iso osa jengistä ensimmäisen kerran väsyi sun jatkuvaan itsekorostukseen. Nytkin käytät tätä vaan tekosyynä, et oikeasti halua muuttaa tyyliäsi mihinkään. Oikeasti arska, mitä sä saat siitä itse irti, että leikit jatkuvasti pelleä? Olet erinäisiä vuosia toitottanut muuttavasi tyyliäsi asiallisemmaksi, mutta mitään ei ole tapahtunut. Pystytkö muuttamaan tyyliäsi? Jos et edes halua muuttaa tyyliäsi niin eihän siinä mitään, kukaan ei pakota siihen, mutta onhan jengin vittuuntumisella vastareaktionsa.

Se onkin paha asia. Manala tällä asialla vesittää minun hyvää aikomustani parantaa yhä kirjoituksiani. Luetko niitä koskaan? Minusta ne on järkeviä ja hyviä.
Sinun silmissäsi ne on järkeviä ja hyviä, esim. mun silmissä niistä ei puhuta yhtään mistään muusta kuin stadinarskasta. Niissä ei yksinkertaisesti ole yhtään mitään muuta kuin sun narsistiläppää, sen takia mä en kyllä mitenkään voi sanoa niitä järkeväksi ja hyviksi. Näissä sun puolustuspalopuheissa on eniten asiaa sun koko kitinähistorian ajalta, mikä on aika paradoksaalista.

Ongelma on siinä, että trollaan aina välillä leikilläni narsistia. Ja ihmiset uskoo.
Nyt kun varmasti tajuat, että jengiä vituttaa urakalla tämä noin viisi vuotta jatkunut linja, niin mikä ihmeen pakko on jatkaa tuolla narsistitrollilinjalla? Mitä sä itse saat siitä?

SE mANALAN PUHE on niin vakavaa, että sen yhteydessä en oikein puhuisi mistään "trollin syöttämisestä". PITÄISI panostaa sanomalla että" mene helvettiin puhumasta tällaista manaaja. se on sairasta".
Manalan jutut on aika Crowbar-tyyliä ja kyseinen tyyli on nyt tapetilla yhden tietyn asian takia. Oletko mahdollisesti huomannut miksi? Yleensä ottaen et kiinnitä kovinkaan paljon huomiota mihinkään muuhun täällä tapahtuvaan kuin itseesi, se osaltaan varmasti ärsyttää jengiä. Ainakin mua se ärsyttää.

USKO tai älä, mutta minä olen koko tämän ajan pitänyt huumoria yllä nimenomaa olemalla tällainen narsistinen hahmo.
Sori että toistan itseäni, mutta miksi ihmeessä? Miksi, kun kerran tajuat, että se ärsyttää suurta osaa muista?

OLEN KUVITELLUT, että ihmiset eivät voisi uskoa tuon hahmon olevan sillätavalla tosi vaan humoristinen.
Kyllä sitä viiden vuoden jälkeen vaan kummasti alkaa pitämään totena.

Minä olen alalla, jossa missään tapauksessa ei saa olla liian itsekäs. Minä olen korostetusti ihmisenä hyvinkin empaattinen ja siksi ahdistun tällaisesta kun manaajan kirjoitus on totta. Hänellä on pakkomielle päässään. Jostakin hän ei pidä, on se sitten näkyvyyteni, jota epäilen sen olevan tai sitten hän ärsyyntyy toisen narsistin olemassaolosta. JOS manaaja ei näyttele, hänhän on oikeasti mitä suurin narsisti.
Mitä tässä oikein sanotaan? Ahdistut kun Manalan kirjoitus on totta? Se Manalan heitto tyyliin "olet rasittava narsisti"? Vai kilpaillaanko tässä narsistimarkkinoista? Mitähäh?

Stadinarska voi pahimmillaan olla trolli, mutta usein hänb kirjoittaa minun sormillani hyvin järkevää. Ehkä tämä kontrasti harmittaa muita jotenkin.
Ei kirjoita järkevää, vaan on vain trolli. Oikeasti arska, kaiva esille linkki johonkin sun postaukseen, jossa sanotaan jotain järkevää (näitä puolustuspuheenvuoroja ei lasketa).

JOS tapaatte oikean narsistin, jonka epäilen Kitinässä muutaman olevan, (niitä on nimittäin PALJON), heillä ei ole tunteita, omaatuntoa, ja ennekaikkea he eivät tunnusta tai tunnista narsismia itsessään! Eivätkä pystyisi tällä tavalla analysoimaan omaa narsismiaan kuin minä tässä.
Otetaanpa esimerkki: olet vaikka kuinka kauan luvannut muuttaa tyyliäsi asiallisemmaksi, mutta mitään ei ole tapahtunut; olet jatkanut narsistitrollilinjalla, niinkuin itsekin myönsit ylempänä. Miksi?

Toinen esimerkki: olet luvannut lopettaa ylenpalttisen teksti- ja värikikkailun muissa kuin omissa ketjuissasi (arskakielellä: ketju=palsta). Kuitenkin käytät noita ärsyttäviä muotoiluja jatkuvasti ja joka paikassa. Etkö itse oikeasti huomaa tätä? Etkö yksinkertaisesti kykene havaitsemaan sitä?

Mutta ensinnäkin palstakäytöksessäni ei minun mielestäni ole ollut erityistä suurta vikaa.
Sinun mielestäsi ei, kymmenien muiden mielestä kyllä. Etkö oikeasti huomaa tätäkään? Jos yksi arska ja pari muuta röpöttäjää/tilastotieteilijää pitävät narsistitrollityyliä hauskana ja kymmenet muut kirjoittajat vastaavasti helvetin ärsyttävänä itsekorostuksena, niin kuka on oikeassa?

Olen kuten ennekin, aivan tarpeeksi hyvä kitinäläinen täällä!
Mitä ilmeisimmin jotkut sut elävässä elämässä tavanneet pitävät sua ihan normaalina, jopa hyväkäytöksisenä varttuneempana herrasmiehenä. Miksi palstatrollin kontrasti tähän oikeaan arskaan on niin järjetön? Ja ennen kaikkea, jos kerran olet oikeassa elämässä ihan ok/normaali/mitäkaikkea, niin miksi ihmeessä välität pätkääkään siitä mitä jengi täällä susta ajattelee? Tarkoitan siis sitä, että kun kerran palstatrolli on valitsemasi tyylikeino, niin miksi sitten suutut niin verisesti kun jengi vittuilee takaisin ja käytät helvetisti aikaasi näihin puolustuspuheenvuoroihisi?
Loppuiko data & argumentit?
Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

Arska!

Koetapa nyt ihan niinQ aikuisten oikeasti tajuta, että ihmiset ei tykkää sun tyylistäsi.

Mä en ärsyynny susta kovin paljoa, kun en koskaan lue sun juttujasi. En koskaan lue sun juttujasi, koska tyylisi on niin ärsyttävä.

Sun ainoa mahdollisuutesi on muuttaa tyyliäsi, jos haluat että;

1)Juttujasi luetaan
2)Ne jotka lukevat, eivät ärsyynny
Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sleazoid sanoinkin jo kaiken perusteellisemmin.
Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sleazoid kirjoitti:
SE mANALAN PUHE on niin vakavaa, että sen yhteydessä en oikein puhuisi mistään "trollin syöttämisestä". PITÄISI panostaa sanomalla että" mene helvettiin puhumasta tällaista manaaja. se on sairasta".
Manalan jutut on aika Crowbar-tyyliä ja kyseinen tyyli on nyt tapetilla yhden tietyn asian takia. Oletko mahdollisesti huomannut miksi? Yleensä ottaen et kiinnitä kovinkaan paljon huomiota mihinkään muuhun täällä tapahtuvaan kuin itseesi, se osaltaan varmasti ärsyttää jengiä. Ainakin mua se ärsyttää.
Esitetäänpä Arskalle yksinkertainen testikysymys. Tämän testin tarkoitus on kartoittaa, seuraatko palstan tapahtumia mitenkään (ei sillä, että se mikään velvollisuus olisi, mutta ts. seuraatko mitään muuta kuin mitä sinusta sanotaan).

Tiedätkö Arska, mihin Sleazoid tuossa yllä viittaa?
Boner

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti:Luetko niitä koskaan? Minusta ne on järkeviä ja hyviä.
Luen ehkä 3% kirjoituksistasi, loput hypin yli. Ai miksi? Minusta sinulla on erittäin raivostuttava tapa kirjoittaa, enkä ole vielä koskaan nähnyt sinulta ensimmäistäkään järkevää postausta.

Kun tuohon kombinaation lisätään vielä väripaletti ja tukekaa minua -kerjäämiset, niin en vaan yksinkertaisti kykene lukemaan tekstejäsi vittuuntumatta. Koska et edes pyri netiketin mukaiseen keskusteluun, pidän sinua äärimmäisen turhana ja tarpeettomana jätteenä palstalle. Siksi toivon sydämeni pohjasta, että joko hyväksyt yhteisön säännöt, tai suksit lopullisesti helvettiin.
Vastaa Viestiin