Eikö se nyt kuole, perkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tulisiko SA:ta kohtaan käyttää jälkiruokalusikkaa?

Kyllä
10
43%
Ei
13
57%
 
Ääniä yhteensä: 23

Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Edit: Ai niin, tarviithan sä pyrden kanssa remmiin, että voitte loihtia semmosen narsismikeskustelun aikaiseksi. Aina kun pyrde ja elco tulee paikalle, ne alkaa puhumaan narsismista. On se jännä!
Sun mielestä täällä on hulluja suunnilleen joka toinen, mun mielestä lähinnä sinä.

Nätti veto toi empatian puute. Milloinkas itse olet pystynyt tasapainoiseen parisuhteeseen? Onko vika ollut naisissa?
Mikä empatianpuuteveto?

Milloinkas sä elco olet pystynyt parisuhteeseen, jonka aikana ei ole tarvinnut lähteä käymään thaikkulassa?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Milloinkas sä elco olet pystynyt parisuhteeseen, jonka aikana ei ole tarvinnut lähteä käymään thaikkulassa?
Ainoa kerta kun olen käynyt Thaikkulassa nykyparisuhteeni aikana tapahtui parisuhdekumppanin kanssa. Mutta sä oot fredikruugerin halpa jäljittelijä: Aito asia olisi muistanut käyttää sanaa "alaikäisissä".

Mutta vastaa vaan kysymykseen äläkä venkoile? Oliko vika naisessa aina? Tuolla empatiankyvyllä sen on pakko olla naisessa vikaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Miten erilaiset värit, fontit ja harmiton överiksi vetäminen voi olla noin ärsyttävää?

Muutenkin vihanpitosi SA:ta kohtaan on sitä luokkaa kuin hän olisi surmannut vanhempasi ja syöttänyt ruumiit kulkukoirille.

Olisiko aika miettiä mitä tarkoittaa sellainen abstraktio kuin suhteellisuudentaju? :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Mutta vastaa vaan kysymykseen äläkä venkoile? Oliko vika naisessa aina? Tuolla empatiankyvyllä sen on pakko olla naisessa vikaa.
Edellyttää kieltämättä täysin erehtymätöntä sosiaalista pelisilmää yrittää posket louskuttaen vääntää yksityiselämän parisuhdeasioita palstalle. Itse asiassa väitän että sinun lisäksesi ihan kovinkaan monen sosiaalinen pelisilmä ei moiseen feattiin taivu.

Eikö sinua yhtään huoleta se että näyttäisi jotta käytännössä kaikki muut tältä palstalta näkevät SA:n käytöksen narsistisena, mutta jostain kumman syystä juuri sinulta, homeboylta ja tampereen sosiaaliselta perssilmältä kyseinen asia näyttää menevän yli hilseen ja jonkinlaisen turhan narsismi/empatiantajupanettelun piikkiin? Jota btw. en ole tässä ketjussa harrastanut sanallakaan, vaan kyseessä on ollut ainoastaan sun ja pyryharakan hieno tuplamonologi jota kai yrität tässä saada näyttämään dialogilta.

Teillä kahdella tuntuisi olevan vähän sellainen ongelma, että te ette oikein taida ymmärtää niiden sanojen merkityksiä joita käytätte. Kerrohan elcoseni, mitä empatia on? Millaisessa tilanteessa viimeksi tunsit sitä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä Kitinän (kitinämisuilta pillua saamaton) Grand Old Man koetan olla ottamatta puolta.

Olen oppinut tykästelemään Manalaa, tuota hassua poikaa. Luulen ymmärtäväni sen asennetta. Ainakaan se ei juuri vittuile minulle yli sietokykyni, ja kai mun pitäisi rapsuttaa sen selkää vaikkei paksua persettään.

Silti miten vaikeaa on vain jättää Arska huomiotta. ja olla katsomatta sen juttuja? Laittaa vaikka netti kiinni jos noin keittää ja tällaisella huuhaapalstalla vain?

Minä itse olen tehnyt: En millään jaksaisi vastata Arskalle tuon tyylin vaatimalla verbaaliakrobatialla. Enkä tiedä onko Arska oikeasti tuollainen vai nettihahmo.. jolloin alkaa olla kuluneempi, tylsempi ja itseään toistavampi kuin jopa minun kliseeni.. niin enpä vastaile Arskalle mitään.

Sekä Arskalle että Manalalle:

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tässä nyt on sellainen asia, että selostan vaiheet ja miten tyyppi käyttäytyi.

Olin laittanut ruoka-aineet oikeaan ketjuun, mitä olin syönyt ja myös ateriat niiden oikeilla väreillä, joka oli ihan hauskaa´tai ainakin sellaista, ettei siitä voisi kuin SENSUROIDUSTI ajatteleva saada noin suuria pultteja.

2. Tyyppi laittoi kai sentään aluksi humalapäissään minulle että "Kuole" tai muuta.
Se oli tietenkin yllätys, koska se on kyllä paha sanominen ja riski koska liikutaan rikosrajalla. Ja esim. minä tai te lukijani, ette kai milloinkaan niin voisi tehdä!!!

3. Reagoin voimakkaasti ja se sai sitten tyypin enemmän laukomaan kuolemaa minulle. Siinä vaiheessa tai jo aiemmin tyyppi oli ajatellut, että saa minut hermostumaan ja lähtemään Kitinästä tai sitten tosiaan uhkaamalla itsemurhalla tms.

SYY siihen on minulle tuntematon: En ollenkaan läheskään voi sitä tietää tai aavistaa, miksi tyyppi on ottanut minut noin suureksi silmätikuksi.

4. Hän jatkoi ja viimeksi oli jo sitten uhkaamassa minua tapolla pehmentäen sen johonkin lusikkaan, ellen saa banneja. Bannit hän keksi siinä vaiheessa kun itse vaadin tyypille banneja täysin aiheesta. Onhan KAI sentään selvää, että hän tässä tapauksessa ne bannit saisi tai siis pitäisi saada.

5. Siinä vaiheessa minulle iski aikamoinen epäilys siitä, ettei tyyppi voi olla terve tosiaankaan. Olin toki sitä aiemmin otaksunut ettei ainakaan kaikki jauho ole valkoista hänessä, mutta tuo kuoleman toivomus ja kehotus itsemurhaan ja suora uhkaus. Minä olin vaatinut banneja Manalalle, mutta peruutin vaatimukset ettei niitä vain tule koska en tosiaankaan ole varma millainen tyyppi on oikeasti. Jos hän vihaisi enemmän.....
Kuitenkin hieno ystäväni Mustis hänet tuntee ja siksi olen ollut levollinen enemmälti. Mutta en enää...

6. Kuitenkin hän laittoi uuden ketjun ja sitä ennen päiväketjuun maininnan että "nyt se on tehnyt KSE:n tai kuka antoi hänelle bannit, nyt se on ne saanut" . Tämä itsekeksitty juttu todisti sen, että hänen pyrkimys on saada minut pois tällä tavalla. Ja yhä enemmän ihmisiä puolelleen, jotka siis ajattelevat vain minun värejä tai joitain fontteja tai turhia kirjoituksia, mitä lie ja joilla on leikillinen antipatia minua vastaan... eivätkä ole joko lukeneet kuolemanjuttujaan tai eivät niistä välitä kunhan eivät ole itselleen... näinhän se meillä maailmassa käy ikävän useinkin...

MUTTA MINULLE OLI SUURIKIN yllätys, että hän vieläkin jatkoi kuoleman haluamistani ja laittoi tuon videon, jossa minut tapettaisiin. Niinhän se olisi. Katsokaa se.

Tämä on minulle mysteeri, että hän oli ilmeisesti jonkinlaisessa rajatilassa?? .

7. Mutta tosiaan hän laittoi uuden ketjun, OLETTEKO katsoneet sitä videota. Mielestäni todella antaa perusteet tyypin jäähylle laittoon sata nolla. Hyvin törkeätä.
Olen varma, että tyypillä on jokin SENSUROITU. Tällaista toimintaa, mitä hän teki, ei huumorilla voi tehdä. Se oli todella tuomittavaa ja sairasta. Sitä ei voi ottaa huumorilla.

TOTAKAI hassua on, että hän sanoo minulle, väkivallattomalle vitsinheittäjälle ja hassulle, että minä olisin narsisti. Se on perin tyypillinen defenssi (puolustushyökkäys). Hän itse todellakin tuntuu sitä olevan oikeasti.

8. Mikä minua myös askarruttaa on kitinäläisten suhtautuminen asiaan: siinä on aikapaljon sitä samaa kuin että jokin ihminen makaisi kadulla verisenä ja kaikki muut vain kävelee ohi "en minä mitään nähnyt" - tyyliin.
Tässä voisimme osoittaa jonkinlaista siviilirohkeutta sentään aika turvallisella tantereella!

En silti tällä hetkelläkään tiedä onko tämä turvallinen. Jos tyyppi pystyy tuollaiseen ala-arvoiseen ja rikoksenomaiseen sairaan käytökseen niin en tuon kanssa toki kaveri voisi olla enkä voisi luottaa häneen.

Manala: Voisitko sanoa, miksi olet niin "hullun" vihainen minulle ja eikö sinulla ole munanhitustakaan että katsoisit olevasi asiassa väärässä ja sanoisit anteeksi. Toistan: Onko kuolemalla puhuminen noin kun olet tehnyt osalleni, sinusta ihan sallittua ja oikein?

Älä hyvä mies vastaa että kyllä. Tai miten sinä olisit voinut näin pian muuttua?

Minä voin tunnustaa, että olen vieläkin asiasta varsin ahdistunut. Ollet siitä iloinen, Manaaja?

STADINARSKA

by Angrybird Style, thank you!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Boner

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Boner »

Arska hei. Virtuaalikuole pliis pois.

Lupaan vetää virtuaalilipun puolitankoon. Eikun siis liputankin täysillä ja soitan Porilaisten marssin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SA - ei sun tartte jokaiselle postauksella vetää ripiittiä.

STOP - IN THE NAME OF.... no joo.. KITINÄ!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Minä Kitinän (kitinämisuilta pillua saamaton) Grand Old Man koetan olla ottamatta puolta.

Olen oppinut tykästelemään Manalaa, tuota hassua poikaa. Luulen ymmärtäväni sen asennetta. Ainakaan se ei juuri vittuile minulle yli sietokykyni, ja kai mun pitäisi rapsuttaa sen selkää vaikkei paksua persettään.

Silti miten vaikeaa on vain jättää Arska huomiotta. ja olla katsomatta sen juttuja? Laittaa vaikka netti kiinni jos noin keittää ja tällaisella huuhaapalstalla vain?

Minä itse olen tehnyt: En millään jaksaisi vastata Arskalle tuon tyylin vaatimalla verbaaliakrobatialla. Enkä tiedä onko Arska oikeasti tuollainen vai nettihahmo.. jolloin alkaa olla kuluneempi, tylsempi ja itseään toistavampi kuin jopa minun kliseeni.. niin enpä vastaile Arskalle mitään.

Sekä Arskalle että Manalalle:

Kuva
Poikuus perhana!

Nyt laitat sen väliaikaisesti lantaisen pemppusi istumaan olohuoneesi lavitsalle ja kiltisti vastaat Arskalle, mitä Arska sanoo. Kuule, me olemme sentään kavereita. Oletkos sinä vallan itsenäiseksi ryhtynyt, sinä pieni suurviljelijä. Olet tahdikkaasti kirjoittanut varsin sujuvaa putkimiestyylistä tekstiäsi "Hyvin Käynyt" - palstalleni, josta olen hyvin iloinen ja kiittävä teitä mr. ripulimies, kohtaan! Buenoooo!!!

Huomasin vallan kauhukseni, etten koskaan ole puhunut kanssasi vaikka tappelimme yhdessä Mussukastakin kyseisen kurvikkaan kohteen menemällä käsiemme alta tietenkin karkuun.
Olit sanomattoman onnellinen saadessasi koskettaa Mussukan olkapäätä jossain maalaismaiseman peräräkälän aamutunneilla. Se jäi minulle pysyväismuistiin.

Mutta nyt niin rehevästi olet muka vastaamatta minulle ja tyypille. Minulle sinun on vastattava. Muuten en ole kaverisi ja sitä sinä et halua!

Katsos nyt mitä SE tyyppi saa minussa aikaan. Kamalan agression! Tuosta edellämainitusta voisi saada ajatuksen, että olen uhkaava, mutta todellisuudessa olen hyvin kiltti ja rauhaa rakentava mies, joka pitää sinustakin!
Pidän sinusta, mutta paskastasi en varmasti pidä! Pese siis takapuolesi tarkasti ennekuin tulet kanssani Stadin kahvilaan herraskaiselle kahvikutsulle!

EIKÄ TÄSSÄ vielä kaikki! Siis oletko lukenut mitä se tyyppi on sanonut minulle täällä Kitinässä? Siis kuolemasta. SINÄ ET saa hyväksyä sellaista.

Tajuatko, että se on pahinta, jota ihmiselle voidaan tehdä. Vaikka tunnun humoristiselta niin olen vihainen ja ahdistunut ja en voi ymmärtää tuota.

Hänen motiivinsa on aivan varmasti kateus, mutta tuntuu aivan pöllöltä, että hän on noin katkeran ja vihaisen kade minulle siitä, että kuitenkin saan ääniä hyvässä ja vittumnaisuudessa ja olen vuoden Kitinäläinen eikä minua haukuta tarpeeksi eikä minua norata tarpeeksi ja minä en palvo häntä.
Sen täytyy olla ainoa kateellisuuden aihe. Hän haluaa olla esillä ja ilmeisesti ei halua että minä voin tyylilläni olla enemmän esillä kuin hän.

Surkeaa on, että hän on noin tosissaan. Pelottavan tosissaan. HÄN ON KEHOTTANUT MINUA tappamaan itseni ja levitti tuon tappovideon. Se on vakavaa.

PoikuusGAT. Nyt sinun on kyllä osoitettava järjen höyhentä edes ja sanottava tyypille, ettei tuo vetele. Sinun juttusi seksistä ovat sentään sellaisia, ettei siitä henki mene. Väkivallasta menee. Siitä menisi kaikki.

Ihan niinkuin ylivoimaista.

Poikuus! LUOTAN SINUUN KITINÄTUENNASSASI
.
IN GAT WE TRUST

Terveisin

Arska Af Turskainen Von Hurskas
Stadin Pastellinen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:[q

Surkeaa on, että hän on noin tosissaan. Pelottavan tosissaan.
Ei eeeeeeeees!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Manala: Voisitko sanoa, miksi olet niin "hullun" vihainen minulle ja eikö sinulla ole munanhitustakaan että katsoisit olevasi asiassa väärässä ja sanoisit anteeksi. Toistan: Onko kuolemalla puhuminen noin kun olet tehnyt osalleni, sinusta ihan sallittua ja oikein?
Johan minä perustelin? Koska olet niin hullun ärsyttävä, tyhmä, vihjeetön ja sisällötön paskanlaukoja, jossa ei ole minkäänlaista positiivista puolta, vaan jonka koko persoona huokuu epäinhimillistä itsekeskeisyyttä ja konfliktitilanteissa kaksinaamaista pahantahtoisuutta. Olet just niitä tyyppejä jotka esittää kaikkien kaveria silloin kun se ei maksa mitään, mutta annas olla jos sun täytyisi luopua jostain muiden, varsinkin eri tavalla ajattelevien tähden, helvetti repeäisi. Sun kaltaiselle ihmiselle ajatus omasta kuolemastaan on todella se kamalin mahdollinen loukkaus.

Mitä siihen kuolemasta puhumiseen sitten tulee, niin olen tainnut olla sua kohtaan vähän liian hellä. Otan nyt käyttöön toisenkin lusikan.

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manalalle ja kaikille:

Hei , taidat Manala itsekin kyllä tietää, että olet sairas. En tarkoita olla epäystävällinen, mutta siis tällainen puhe vain ei ole terveen ihmisen merkki missään mielessä.

Lopettaisit jo, etkö tajua tämän käytöksesi isoa vakavuutta?

Minulle ei kannata olla vihainen tai kade tai muutakaan mitä ajattelet. Haluan vain rauhaa.

Aivan absurdia, että sinä olisit hyvä ihminen kun kirjoitat minusta noin kauheaa. Kirjoituksesi on kuin hassua huumoria ellei se olisi todella vakavaa. Tajuatko mitä kirjoitat toiselle? Ja sitten olisit jotenkin parempi ihminen kuin minä, jonka haluat surmata?

Eikös ne Kitinän päättävät voisi tehdä jotain, vaikka edes huomauttaa Manalalle, että kuolemanuhkaaminen on rikos ja käskeä lopettamaan kuolemanpuheet. Minä en vielä haluaisi enkä jaksaisi ryhtyä toimeen.

Myös muut kyllä voisivat olla vastuullisia. Annatteko hänen tosiaan jatkaa noin? Nyt toivon hiukan ryhdikkyyttä muilta!
Siis kyse EI OLE leikkiasiasta eli palstakuolemasta vaan MINUN TAPPAMISESTANI.

Tuolla toisessa ketjussa huomasin vihdoin, että Sleazoid on tietenkin Manala itse. :(

SA :(
AngryBird

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kopioin ihan suoraan wikipediasta:

DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:

1. Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
2. Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
4. vaatii korostunutta ihailua
5. oikeus erityiskohteluun
6. muiden hyväksikäyttö
7. empatian puute
8. kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
9. ylimielisyys ja röyhkeys

Jaa-a, hmm-mmm... turska on tästä ihan selvästi tunnistettavissa.
AngryBird

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:^ Eikös näillä ollut joku (ihailun)lähde juttukin? Että siitä lähteestä on saatava sitä huomiota tai kulissit alkavat romahtaa?
En ole asiantuntija. Olen pelkästään wikipedian ja kaltaistensa varassa :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:Kopioin ihan suoraan wikipediasta:

DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:

1. Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
2. Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
4. vaatii korostunutta ihailua
5. oikeus erityiskohteluun
6. muiden hyväksikäyttö
7. empatian puute
8. kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
9. ylimielisyys ja röyhkeys

Jaa-a, hmm-mmm... turska on tästä ihan selvästi tunnistettavissa.
Siis minun tekee jo sikäli pahaa, että puhut yhä MINUN omisnaisuuksista, kun pitäisi puhua sen ominaisuuksista, joka uhkaa tappaa.

Viimeisen kerran: Minä vitsailen, en ole narsistinen missään mielessä oikeasti. Olen humoristi ja näyttelen narsistista. MUTTA se on herttaisen yhdentekevä TÄSSÄ YHTEYDESSÄ, mikä minä olen, JOS SE TOINEN UHKAA TAPPAA.

EN sano, että Manala on narsistinen, mutta tuntuu olevan. Yksi ja sama mikä sairaus hänessä on tai mikä minussakaan olisi...

NYT PITÄISI AINOASTAAN tuomita tuo kuolemauhkaus.
Toistan : NYT PITÄISI AINOASTAAN tuomita tuo kuolemauhkaus.

Jos joku uhkaa tappaa toisen niin sen jälkeenkö keskitytään siihen, millainen persoonallisuus on sillä, joka tapetaan?

EI. Niinpä!

Tämä on vanhan kliseen mukaan "aivan uskomatonta".
Viimeksi muokannut Stadinarska, 08.03.2011 8:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Hei , taidat Manala itsekin kyllä tietää, että olet sairas.
.
.
.
Tuolla toisessa ketjussa huomasin vihdoin, että Sleazoid on tietenkin Manala itse. :(
Tottakai tiedän.

Mutta: Oh the irony. Sä jos joku saat mut näyttämään suhteellisen terveeltä. Et taida tosiaan ymmärtää että olet sekaisin kuin seinäkello?

Jos tulisin jälkiruokalusikoitteni kanssa kylään, millä tavalla koettaisit saada lusikallalyömisen loppumaan?

a) pukeutumalla suojapukuun
b) käyttämällä suurta magneettia
c) halaamalla vai
d) potkaisemalla haaroväliin?

Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Eikös näillä ollut joku (ihailun)lähde juttukin? Että siitä lähteestä on saatava sitä huomiota tai kulissit alkavat romahtaa?
En ole asiantuntija. Olen pelkästään wikipedian ja kaltaistensa varassa :)
Ei välttämättä tarvi olla mitään jatkuvaa ihailijaa, mutta jos narsisti ja ihailun kohteen tarvitseva henkilö kohtavaat, narsisti ja ihailija saattavat muodostaa ns. narsistisen kuplan, joka muodostaa oman maailmansa.

Esim. Antti Heikkilän nettisivusto ja siellä olevat opetuslapset.

Tai kitinä ja minä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja BrianW »

exPertti kirjoitti:^ Eikös näillä ollut joku (ihailun)lähde juttukin? Että siitä lähteestä on saatava sitä huomiota tai kulissit alkavat romahtaa?
Kyllä, olen jonkun verran perhetynyt kirjallisuuteen ja nimenomaa tyypillistä on tuo huomion halu ja sitähän tuo Turska kerjää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Eikös näillä ollut joku (ihailun)lähde juttukin? Että siitä lähteestä on saatava sitä huomiota tai kulissit alkavat romahtaa?
En ole asiantuntija. Olen pelkästään wikipedian ja kaltaistensa varassa :)
Ei välttämättä tarvi olla mitään jatkuvaa ihailijaa, mutta jos narsisti ja ihailun kohteen tarvitseva henkilö kohtavaat, narsisti ja ihailija saattavat muodostaa ns. narsistisen kuplan, joka muodostaa oman maailmansa.

Esim. Antti Heikkilän nettisivusto ja siellä olevat opetuslapset.

Tai kitinä ja minä.
Mitä lätinää sinäkin mietit?

Etkö sinäkään voi tuolle pelottavalle sanoa, että pitää lopettaa rikolliset ja sairaat puheet, hyvänen aika!

Sano se, koulutuksen saanut lääkäri!

Sano se heti!

Pelkäättekö te häntä? Älkää vain sanoko, että hän on rikollinen tai oikeasti vaarallinen... EN MINÄ TIEDÄ. Nyt jo tuntuisi siltäkin.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Perustelepa nyt järkevästi Arska mitä joku anteeksipyyntö tai jonkun näkemys ettei Manaajan kirjoittelu ole asiallista asiaan vaikuttaisi kun oikeastaan ei muuta pyydetä, että lopetat nuo koohotuksesi.

Jos ei mielytä niin pistä Kitinä kiinni. Ai niin mutta mistäs sinä sitten sitä huomiota saisit?

Nuo hauskat lusikkavideot on minulle ihan uutta, joten onpahan sentään jotain hauskaa tästäkin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Boner

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti:Pelkäättekö te häntä? Älkää vain sanoko, että hän on rikollinen tai oikeasti vaarallinen... EN MINÄ TIEDÄ. Nyt jo tuntuisi siltäkin.

SA
TÄH? Etkö muka ole kuullut teleskooppipamppumiehestä ikinä? Se on se Dextermäinen kaveri joka päivystää pimeissä rappukäytävissä ja lenkkipolkujen varrella pamppu kourassa odottaen juuri sinun kaltaisia netiketin raiskaajia.

Kannattaa kyl vilkuilla selän taakse..
Viimeksi muokannut Boner, 08.03.2011 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Perustelepa nyt järkevästi Arska mitä joku anteeksipyyntö tai jonkun näkemys ettei Manaajan kirjoittelu ole asiallista asiaan vaikuttaisi kun oikeastaan ei muuta pyydetä, että lopetat nuo koohotuksesi.

Jos ei mielytä niin pistä Kitinä kiinni. Ai niin mutta mistäs sinä sitten sitä huomiota saisit?

Nuo hauskat lusikkavideot on minulle ihan uutta, joten onpahan sentään jotain hauskaa tästäkin.
Joo, tosi onkin. Minulle riittää mainiosti, että Manaaja vain lopettaa tuon rikollisen toiminnan. Todellakin hyvä huomio.

Tuntuu siltä kuin sinäkin keskittyisit siihen mitä koohotuksia minä olen tehnyt samaan aikaan kun toinen uhkaa tappaa minut...
Onko tämä unta??? BrianW...olisitko sinä nyt se järkevä ja sanoisit sille että lopettaa jos itse ei sitä tee!! PYYDÄN!

Ihmettelen vain kun sen annetaan jatkaa terroriia. Se on samaa kuin ihmisissä yleensä, jotka kävelevät tappeluiden vierestä tai maassa makaavan ihmisen vierestä ja "eivät halua nähdä mitään"

Tunnetko sinä tyyppiä? Onko se vaarallinen? Puhuuko se vaan?

Siis:

AINOA pyyntöni: LOPETA, Manala! Ja lisäpyyntö on, jos hän ei lpeta niin joku käskisi hänet lopettamaan.

Piste

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dave

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Dave »

Stadinarska kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
En ole asiantuntija. Olen pelkästään wikipedian ja kaltaistensa varassa :)
Ei välttämättä tarvi olla mitään jatkuvaa ihailijaa, mutta jos narsisti ja ihailun kohteen tarvitseva henkilö kohtavaat, narsisti ja ihailija saattavat muodostaa ns. narsistisen kuplan, joka muodostaa oman maailmansa.

Esim. Antti Heikkilän nettisivusto ja siellä olevat opetuslapset.

Tai kitinä ja minä.
Mitä lätinää sinäkin mietit?

Etkö sinäkään voi tuolle pelottavalle sanoa, että pitää lopettaa rikolliset ja sairaat puheet, hyvänen aika!

Sano se, koulutuksen saanut lääkäri!

Sano se heti!

Pelkäättekö te häntä? Älkää vain sanoko, että hän on rikollinen tai oikeasti vaarallinen... EN MINÄ TIEDÄ. Nyt jo tuntuisi siltäkin.

SA
Mä vastasin ihan vain Pertin kysymykseen. Sun ja Manalan skabaan en ottanut mitään kantaa.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Mitä lätinää sinäkin mietit?

Etkö sinäkään voi tuolle pelottavalle sanoa, että pitää lopettaa rikolliset ja sairaat puheet, hyvänen aika!

Sano se, koulutuksen saanut lääkäri!

Sano se heti!
Ellen paremmin tietäisi niin voisin melkein tulkita nämä juttusi sillä tavalla kuin yrittäisit manipuloida ihmisiä?
Vastaa Viestiin