Maailmanmestareiden maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Boner kirjoitti:Kyllä on pää jumissa. Hommia olisi niin vitusti, mutta muuta ei voi tehdä kuin tuijottaa hoomoilasena tyhjyyteen.

Jos huomenna sit sais jotain aikaan. Tänään ei kyl mikään onnistu. :krooh:
Juurikin näin. Ja täytynee sanoa, että moni ihminen saa olla tyytyväinen kun meikäläisellä on kaikki sormet tallella laskemista varten. Muuten voisi moni pettyä saldoa tarkistaessaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

urpiainen kirjoitti:Muuten olen sitä mieltä, että kukaan ei yht'äkkiä kiinnostu hiihtolajeista, vaan niiden seuraaminen on jonkinlainen äidinmaidossa imetty vamma sielussa, joka on onneksi kuitenkin jo pitkälti kadonnutta kansanperinnettä.
Mitä olet mieltä yleisradion roolista osallistua tällaisen perinnekulttuurin ylläpitämiseen rahoittamalla kys. televisiolähetyksiä?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
AngryBird

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Onko jonkun muun mielestä täällä kirjoittavien tyyppien aamumuroissa ollut pissaa viime aikoina?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:Muuten olen sitä mieltä, että kukaan ei yht'äkkiä kiinnostu hiihtolajeista, vaan niiden seuraaminen on jonkinlainen äidinmaidossa imetty vamma sielussa, joka on onneksi kuitenkin jo pitkälti kadonnutta kansanperinnettä.
Vasemmisto-intellektuellit taas parjaavat muiden mieltymyksiä, koska tietävät kaikkein parhaiten, miten asioiden tulee olla. Viinin litkiminen rööki huulessa tyjästä puhuen, se se on oikeaa elämää.

Ikävää, että Dave lähtee tähän mukaan, pidin häntä tähän asti miellyttävänä ihmisenä.
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:ampumapaini.
Olvikaljalaatikossa oli lanseerattu sellainen laji kuin keihäänheittomäkihyppy. Se kuulosti tosi kurkolta!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AngryBird kirjoitti:Onko jonkun muun mielestä täällä kirjoittavien tyyppien aamumuroissa ollut pissaa viime aikoina?
:yo:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:Onko jonkun muun mielestä täällä kirjoittavien tyyppien aamumuroissa ollut pissaa viime aikoina?
Joo. Syö aika vahvasti innon osallistua ko. keskusteluihin. Sitäpaitsi tunnistan oman mielenterveyteni ja empatiakykyni rajoiteet ilman yleisgurun diagnoosejakin.
küllküll

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

AngryBird kirjoitti:Onko jonkun muun mielestä täällä kirjoittavien tyyppien aamumuroissa ollut pissaa viime aikoina?
Meillä vaan se normaali määrä. Lisäsin aamumysliin myös kuivattuja hedelmiä, koska olen itsekin tällainen vanha luumu.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Riemumieli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Muuten olen sitä mieltä, että kukaan ei yht'äkkiä kiinnostu hiihtolajeista, vaan niiden seuraaminen on jonkinlainen äidinmaidossa imetty vamma sielussa, joka on onneksi kuitenkin jo pitkälti kadonnutta kansanperinnettä. Niinpä ei voi sanoa, että niistä kiinnostuminen olisi keski-ikäisyyden merkki. On pikemminkin sanottava, että jos on (yhä) kiinnostunut hiihtolajien seuraamisesta, ei ole (vielä) päässyt pois kekkosslovakiasta.
Vasemmisto-intellektuellit taas parjaavat muiden mieltymyksiä, koska tietävät kaikkein parhaiten, miten asioiden tulee olla. Viinin litkiminen rööki huulessa tyjästä puhuen, se se on oikeaa elämää.

Ikävää, että Dave lähtee tähän mukaan, pidin häntä tähän asti miellyttävänä ihmisenä.
Ymmärsit väärin. Ilmeisesti tuo semi-ironinen "onneksi" vei väärille jäljille. Me nostalgian hellässä syleilyssä kylpevät kansanperinneintoilijat ja kekkosslovakiafiilit tietysti pahoittelemme tätä kehitystä ja suhtaudumme hiihtolajifanitukseen jonkinlaisella kateellisuudella menetetyn viattomuuden edessä; hiihtolajien seuraaminen on kuin lapsen usko tai menetetty Karjala: kaunis, kotoisa, viaton ja ennen kaikkea jotain, jota ei kerran menetettyään enää saa takaisin. Tai mistä sen tietää: kunhan persut ovat kieltäneet postmodernin taiteen ja muut nykyajan villitykset sekä muokanneet uudessa perus(suomalais)koulussaan tulevat sukupolvet Kalevalan hengessä tuotetuiksi uusnationalisteiksi, niin ehkä klimpeiksi jäätyvä räkä punoittavalla poskella nousee taas ansaitsemaansa arvoon suomalaisten sydämiä ylevästi elähdyttävänä kansallisena mielenmaisemana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Muuten olen sitä mieltä, että kukaan ei yht'äkkiä kiinnostu hiihtolajeista, vaan niiden seuraaminen on jonkinlainen äidinmaidossa imetty vamma sielussa, joka on onneksi kuitenkin jo pitkälti kadonnutta kansanperinnettä. Niinpä ei voi sanoa, että niistä kiinnostuminen olisi keski-ikäisyyden merkki.
Perustin väittämäni empiiriseen tutkimukseen.

Mähän tulen talviurheilun mekasta (ha!) eli Lahdesta, joten voisi kuvitella että hiihtohommat olis vähintään verissä. No, kyllähän mä edelleen jaksan Salpausselän kisoissa pyöriä. Lähinnä minttukaakaon perässä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:niin ehkä klimpeiksi jäätyvä räkä punoittavalla poskella nousee taas ansaitsemaansa arvoon suomalaisten sydämiä ylevästi elähdyttävänä kansallisena mielenmaisemana.
Tätä ei muuten näy enää juuri yhtään. Mistä moinen valitettava kehitys?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Tätä ei muuten näy enää juuri yhtään. Mistä moinen valitettava kehitys?
Astmalääkkeet?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsästä palattu. Kroppa tykkäsi ja nestettä lähti hien muodossa melkoinen määrä harvan nahkan läpi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pulkannaru kirjoitti:Metsästä palattu. Kroppa tykkäsi ja nestettä lähti hien muodossa melkoinen määrä harvan nahkan läpi !
:krooh:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^ :kontrolli:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pulkannaru kirjoitti:harvan nahkan läpi !
Kyllä kunnon metsien panokuninkaalla on äärimmäisen paksu nahka. Taidat ollakin vain surullisen kuuluisa kaupunkien lerppakulli. :cry:
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kukaan ei halua lähteä mun kanssa teatteriin :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^AIka nopea reaktio kun kysyit tätä FB:ssä 10 min sitten :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:^AIka nopea reaktio kun kysyit tätä FB:ssä 10 min sitten :D
Mulle ei vielä edes tullut viestiä :perse:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Elppis kirjoitti:^AIka nopea reaktio kun kysyit tätä FB:ssä 10 min sitten :D
Mä olen kysellyt tätä helmikuun alusta lähtien vähän sieltä sun täältä.
Dave

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Elppis kirjoitti:^ :kontrolli:
'

:hep:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^AIka nopea reaktio kun kysyit tätä FB:ssä 10 min sitten :D
Mä olen kysellyt tätä helmikuun alusta lähtien vähän sieltä sun täältä.
EI! FB on ainoa maailma :leuhka:

Hukun tähän räkään. Kohta pitäis kai kauppaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Yhteistoimintalakia ENGLANNIKSI! Lovely!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tein suklaamuffinsseja (Vespan respaa muunnellen), pyöritin kalsarit koneessa, käytin lapsityövoimaa pyykin ripustamisessa. Pyöräytin tiskikoneen, käytin lapsityövoimaa koneen tyhjentämisessä, lakaisin lattiat (vaikka eilen imuroin koko kämpän niin murusia ilmestyy jostain).

Nyt tytsän kanssa ulos, naapurin kanalauma on onnekseni siirtynyt sisätiloihin. Tänään, ei sietokykyä millekään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maailmanmestareiden maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Riemumieli kirjoitti:Kyllä kunnon metsien panokuninkaalla on äärimmäisen paksu nahka. Taidat ollakin vain surullisen kuuluisa kaupunkien lerppakulli.
Nahka(kin) on kova ja paksu juu. Mutta köyhillä vanhemmilla ei ollut varaa umpinaisempaan nahkaan, tää vuotaa kun rämpii puoleen reiteen yltävässä lumihangessa sahan kanssa ja kiskoo runkoja kasoihin. Takuukin on ummessa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin