Naistenpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No edes kerran vuodessa!

Stressi is back, en vaan tunnista tällä kertaa syytä. Yö meni pyöriessä, aamu on sen mukainen. No, kyllä tästä piristeillä tokenee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:Onx tää viikonpäiväketjukin samalla?

Hyvää naistenpäivää kaikille Naisille.
Rasisti! Tulee tänne omimaan naistenpäiväketjunkin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi Paska.
Ei mulla nyt muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Pulkannaru kirjoitti:Voi Paska.
Tämä on lähes yhtä kiinnostavaa kuin metsätyöt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Voi Paska.
Jäitkö rungon alle?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei voine kutsua rungoksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei helpota ei. Nyt niitä naamoja on vähän nähnyt jotka joutuu lähtemään.
Kaikkia vielä edes tiedä, surullinen olo :cry:
Manaaja

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Ei helpota ei. Nyt niitä naamoja on vähän nähnyt jotka joutuu lähtemään.
Kaikkia vielä edes tiedä, surullinen olo :cry:
Vittumaista piinaa jos joutuu oikeasti useamman päivän olemaan paskat housussa. Tulis sit mieluummin edes giljotiinilla eikä kuin Idolsin pudotuksessa.
Boner

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:Ei helpota ei. Nyt niitä naamoja on vähän nähnyt jotka joutuu lähtemään.
Kaikkia vielä edes tiedä, surullinen olo
Mjoo, paskamainen fiilishän noissa on joo, mutta itse voin sanoa omakohtaisesti että YT:n mukana tuomat potkut olivat hyvä juttu, kuten myös aikoinaan asiakkaan ilmoitus siirtää meidän duunit Intialaisille.

Vanhan oravanpyörän hajoaminen alta pakottaa etsimään uusi haasteita, ja useimmin ne löytyvät haasteet ovatkin paljon mielekkäämpi kuin ne vanhat ja urautuneet olivatkaan.

Ainakaan minä en kaipaa ainuttakaan vanhaa duunipaikkaa takaisin.

Manaaja kirjoitti: Vittumaista piinaa jos joutuu oikeasti useamman päivän olemaan paskat housussa. Tulis sit mieluummin edes giljotiinilla eikä kuin Idolsin pudotuksessa.

Varmasti näin jos ei ole tottunut. Itse olen käynyt viimeisen 10 vuoden aikana varmaan 20:t YT:t läpi, ja niihin on niin turtunut, ettei niistä jaksa edes välittää enää. Jos kolahtaa, niin sitten kolahtaa.
Dumis

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ei helpota ei. Nyt niitä naamoja on vähän nähnyt jotka joutuu lähtemään.
Kaikkia vielä edes tiedä, surullinen olo :cry:
Vittumaista piinaa jos joutuu oikeasti useamman päivän olemaan paskat housussa. Tulis sit mieluummin edes giljotiinilla eikä kuin Idolsin pudotuksessa.
No kirjattujen kirjeiden toimitus on seuraavana arkipäivänä 95% todennäköisyydellä, joka oli eilen. Luultavasti sitä ilmoitusta kirjatusta kirjeestä ei löydy tänään kotoa.
Äsken kyllä tarkoitin että en itse tiedä ketkä kaikki joutui lähtemään, koska n. 350 jätkästä 104 sai lähteä.
Dumis

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:Mjoo, paskamainen fiilishän noissa on joo, mutta itse voin sanoa omakohtaisesti että YT:n mukana tuomat potkut olivat hyvä juttu, kuten myös aikoinaan asiakkaan ilmoitus siirtää meidän duunit Intialaisille.

Vanhan oravanpyörän hajoaminen alta pakottaa etsimään uusi haasteita, ja useimmin ne löytyvät haasteet ovatkin paljon mielekkäämpi kuin ne vanhat ja urautuneet olivatkaan.
Joo, en ole lainkaan varma että jäänkö tänne enää pidemmäksi aikaa, on jo parisen vuotta tuntunut siltä ettei tää firma välttämättä tarjoa mulle tarpeeksi oikeita haasteita.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Nyt on itsellä ensimmäinen meininki päällä, jota seuraa suhteellisen turtuneena odotellen.
Koita jaksaa joka tapauksessa, vaikka eihän se epätietoisuudessa heiluminen koskaan kenellekään hauskaa ole. Onko oma pestisi ollut tiukasti sidoksissa Symbian kehitykseen?
Bruce Willisika

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Taikkulassa vietetaan tanaan miestenpaivaa, joten onnea vaan kaikille ukoille. Auringon perkele ollut pilvessa jo 4 paivaa, rantahommat menneet taysin munille. Ne onkin sitten korvattu ryyppyhommilla, eilen oli tasoittava paiva, ohjelmassa mm. thai-nyrkkeilyn vahtaamista.

Ja sitten syomaan jotain sopivan tulista.
Boner

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

exPertti kirjoitti: Ottaisin kyllä parin päivän piinan milloin vain sen "odotetaan soittoa kaksi kuukautta" normisetin tilalle.
Parin kuukauden piinalla sä siirrät mahdollista irtiosanomista 2 kuukautta pidemmälle. Käytä sekin aika uusien duunien hakemiseen.

Kaiken kaikkiaan kannattaa kelailla että; "yt:t kestää xx aikaa, mun työsuhteen kesto antaa mulle xx pituisen irtisanomisajan, liiton rahoilla hillun 500 päivää, eli mulla on ainakin xx kuukautta duunia jäljellä, sit 1,5 vuotta ansisidonnaista. Tuona aikana taatusti löydän uuden duunin ja voin käyttää tuon ajan hyväkseni poikani kanssa touhuamiseen, rakentamiseen, reissaamiseen, rötväilyyn, opiskeluun, kuntoiluun, nussimiseen etc.. Jos mä nyt alan murehtimaan tulevaa, niin masennan itseni ja koko perheeni. Nokka pystyyn ja uusia hasteita kohti!!"

Itse ottaisin 6kk lomatuksen vastaan riemusta kiljuen just nyt :P
RP

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Tsemppiä ja jaksuja vaan kaikille joilla on kirveen uhka näköpiirissä!

Ennen lasta tämmöset ei olis juur hetkauttaneet, aina sitä makaroonilla ittensä hengissä pitää jos ei muuta, toista se olis nyt :/
Boner

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

exPertti kirjoitti:
Boner kirjoitti:Parin kuukauden piinalla sä siirrät mahdollista irtiosanomista 2 kuukautta pidemmälle. Käytä sekin aika uusien duunien hakemiseen.
Juu juu. Lähinnä viittasin vaan siihen, että parin päivän piinat kelpaisivat aina.
Nyt en ymmärrä. Siksi ettet kestä epätietoisuutta, valitset mielummin potkut 2 päivän varoitusajalla, kuin 60 päivän?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turha urputtaa tämä on vapaata markkinataloutta, eikä sen lieveilmiöön voi puuttua, koska täekein on markkinavoima ei edes osakkeenomistajat! Pistin viimeiset soneran osakkeet lihoiksi jos vaan eivät estä, kaikenlaisia kirjeitä lähettävät, tässä sinulle revolveri! Siinä vain kaksi luotia eikä yhtään tyhjää..
Pelaamme muunneltua venäläisen ruletin muotoa, aina napsahtaa!
Nyt kannattaa miettiä sitten ketä äänestää vaaleissa? Eivät poliitikot teidän ystäviä ole, yritykset vielä vähemmän! Te ette käsitä että teiltä on oikeuksia häviämässä työntekijöinä? Sosiaalivaltiohan on niin kauhea että köyhät ja aliravitut on saatava Suomeen takaisin?

Bruce muistaa ei mömmöjä! Taikkulan vankilat on mukavia, omassa paskassa saa nukkua..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noni, uhka on ohi. "Sain" jäädä, joskin ratkee myöhemmin että jäänkö.
Nyt on töitä enemmän kuin kukaan jaksaa tehdä. Ylitöihin tänäänkin jengiä pyydetään. Tilapäisethän niitä tekee pois, mutta tän viikon jälkeen nekin heitetään pihalle koska karenssi pois potkittujen vakituisten takia.

Hyvää laskiaista ja naisten päivää kuitenkin.
Boner

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:Noni, uhka on ohi. "Sain" jäädä, joskin ratkee myöhemmin että jäänkö.

Loistohomma. Nyt vaan joko uitat ittes sisään aina vaan syvemmin tai etsit uuden pestin. Kaikki on omissa käsissäs nyt.
Dumis

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Noni, uhka on ohi. "Sain" jäädä, joskin ratkee myöhemmin että jäänkö.
Loistohomma. Nyt vaan joko uitat ittes sisään aina vaan syvemmin tai etsit uuden pestin. Kaikki on omissa käsissäs nyt.
Mun ura on ollut laskusuunnassa siitä lähtien kun vuosaareen tultiin, joten tuskinpa enää täällä yritän mitään perusduunaria enempää.
On tuolla konttorin puolellakin nykyään enemmän hommaa kuin kerkee tekemään, joten parempi varmaan ottaa relasti kentällä.
Kunhan keksin keinon millä saan talouden toimimaan samalla kun alan kouluttautumaan, niin sitten on varmaan aivan uudet kuviot.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Pääkonttuuriin vaan otsa ovesta sisään ja kerrot miten hyvä on; tossa firmassa varmasti toimisi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:.
Kunhan keksin keinon millä saan talouden toimimaan samalla kun alan kouluttautumaan, niin sitten on varmaan aivan uudet kuviot.
Suosittelen varakkaan morsion etsintää.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: Nyt on töitä enemmän kuin kukaan jaksaa tehdä. Ylitöihin tänäänkin jengiä pyydetään. Tilapäisethän niitä tekee pois, mutta tän viikon jälkeen nekin heitetään pihalle koska karenssi pois potkittujen vakituisten takia.
No en tekis ylitöitä tuommosessa tilanteessa. Kehtaavat vielä pyytää O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti:.
Kunhan keksin keinon millä saan talouden toimimaan samalla kun alan kouluttautumaan, niin sitten on varmaan aivan uudet kuviot.
Suosittelen varakkaan morsion etsintää.
Onks sulla? Mistä niitä saa?
Boner

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Onks sulla?
No ei ole ei.
Vastaa Viestiin