Kitinä Brother

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maikkari mainosti nettisivuillaan uutta BB-tuotantokautta. Kysyn, kuka palstalainen olisi paras ehdokas taloon ja miksi? Voittaja suostunnee lähettämään hakemuksen BB:iin?! Ehdokkaina ovat kaikki kirjoittajat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyllä sen on oltava Bruce.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja RP »

Arska taloon, se jos mikä olisi tuskallisen naurettavaa viihdettä. Plus manalalle hermolomaa, tosin ei varmaan kovin pitkää sellaista, mutta kuitenkin.

En lähtisi millekään "normi" linjalle; kivoin taloon tjmv.
Boner

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Boner »

No sikamika ehdottomasti. Se panisi kaikkia talon naisia tasapuolisesti ja joisi kaikki muut pöydän alle.

En seuraa BB:tä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Kyllä sen on oltava Bruce.
Mä nokitan Dumiksella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kyllä sen on oltava Bruce.
Mä nokitan Dumiksella.
Liian hyvä jätkä; ei Dumiksesta olis siihen kieroiluun mitä siellä tarvittais. Willisialla olis tsäänssit vääntää paskat parketille ja pissiä maitopurkkiin, ja vielä kameran seuratessa!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Liian hyvä jätkä; ei Dumiksesta olis siihen kieroiluun mitä siellä tarvittais.
Eiei, juuri sellainen sopivan nössö pärjää aina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ninni tietenkin.

Sikamika on ihan liian fiksu hakeutuakseen BB-taloon.
RP

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo viimeinen lause tai sen kaltaiset lauseet aina kovin vaarallisia, olen huomannut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

AngryBird kirjoitti:Sikamika on ihan liian fiksu hakeutuakseen BB-taloon.
Tästä ei ole kyse. Kysymys kuului, kuka pärjäisi parhaiten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Sikamika on ihan liian fiksu hakeutuakseen BB-taloon.
Tästä ei ole kyse. Kysymys kuului, kuka pärjäisi parhaiten.
Jaa, mä luulin kuka olisi paras? Ei kai se liity siellä pärjäämiseen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Jaa, mä luulin kuka olisi paras? Ei kai se liity siellä pärjäämiseen?
Paras pärjäisi parhaiten. En mä voinut ajatella, että tän voisi muutenkin tajuta. Ilmeisesti voi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:^Tuo viimeinen lause tai sen kaltaiset lauseet aina kovin vaarallisia, olen huomannut.
Yllyttäminen jne. ;)
Boner

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Arska taloon, se jos mikä olisi tuskallisen naurettavaa viihdettä.
Niin typerillä jutuilla mitä se on liikkeellä, se lentäs talosta pihalla ensimmäisenä.
Dave

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tietenkin Pyris värillisen sosiaalisilmänsä ja kovan pamppunsa kanssa olisi BB:n kuningas.
RP

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti:Jaa, mä luulin kuka olisi paras? Ei kai se liity siellä pärjäämiseen?
Paras pärjäisi parhaiten. En mä voinut ajatella, että tän voisi muutenkin tajuta. Ilmeisesti voi.
Jaa, mä vaan mietin kuka olisi kitinäläisistä paras vaihtoehto; ei tarkoita välttämättä talossa pärjäämistä vaan ihan noin niinkuin viihteen eli katsojan kannalta. Ollaan tässä jo opittu että vähiten viihteelliset tyypit siellä pärjää. Räikyvät lentää alta aika yksikön, mikä on perseestä.

Briteissä sentään opittiin pitämään ne ärsyttävät, tunteita aiheuttavat persoonat viimeiseen asti talossa. Voitto sitten sille kivalle värittömälle tyypille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:ja kovan pamppunsa kanssa olisi BB:n kuningas.
PaNppuni on kova mutta tyvisyltty :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Liian hyvä jätkä; ei Dumiksesta olis siihen kieroiluun mitä siellä tarvittais.
Eiei, juuri sellainen sopivan nössö pärjää aina.
En mä sanonut että Dumis on nössö, päinvastoin. Vastuuntuntoinen olis ehkä se sana mitä hain.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:En mä sanonut että Dumis on nössö, päinvastoin. Vastuuntuntoinen olis ehkä se sana mitä hain.
Mä tarkoitin sopivan nössöllä riittävää kiltteyttä, joka tuntuu olevan voittajarespa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haluaisin taloon urpsun, elcon ja SA:n kanssa. Silläkin uhalla että se olisin todennäköisesti minä joka ensin ranteensa poreammeessa tylsällä voiveitsellä viiltelisi.

Kaikki edellämainitut aiheuttavat niin monipuolisen eri tavoilla ja omilla osa-alueillaan pään seinäänhakkaamistarvetta, että psykologinen klaustrofobiaefekti olisi maksimaalinen. Tosin voi olla että mut häädettäisiin jo ensimmäisen illan aikana kun seuraisin turskaa joka paikkaan jälkiruokalusikan kanssa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:Jaa, mä vaan mietin kuka olisi kitinäläisistä paras vaihtoehto; ei tarkoita välttämättä talossa pärjäämistä vaan ihan noin niinkuin viihteen eli katsojan kannalta.
En ole katsonut tarpeeksi BB:tä tietääkseni, minkälaiset tyypit siellä pärjäävät siinä itse kisassa. Olen kuitenkin katsonut tarpeeksi ymmärtääkseni, että siinä henkisessä ilmastossa vastaus on muuten selvä: Manala on kuin luotu BB-talon kuninkaaksi. Hyvänä kakkosena kitinäläisistä tulee EW, perässään hyvin erilaisin perustein sitten Sikamika ja, taas erilaisin perustein, Ninni. Ei sinne muita täältä kannata edes harkita.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:En mä sanonut että Dumis on nössö, päinvastoin. Vastuuntuntoinen olis ehkä se sana mitä hain.
Mä tarkoitin sopivan nössöllä riittävää kiltteyttä, joka tuntuu olevan voittajarespa.
Älä selitä! Mäkin lopetan :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

urpiainen kirjoitti:Manala on kuin luotu BB-talon kuninkaaksi.
Enhän mä pysyis siellä hetkeäkään kun Ylermi käyttäis kaikki lapsilisät miinusäänien antamiseen.
Dumis

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Liian hyvä jätkä; ei Dumiksesta olis siihen kieroiluun mitä siellä tarvittais.
Eiei, juuri sellainen sopivan nössö pärjää aina.
Sitä käkätystä ja kanamaista kieroilua kun saisin kestää jonkun aikaa, niin kyllä varmasti alkais tapahtuu!!1
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Manaaja kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Manala on kuin luotu BB-talon kuninkaaksi.
Enhän mä pysyis siellä hetkeäkään kun Ylermi käyttäis kaikki lapsilisät miinusäänien antamiseen.
Tää on kyllä riskinä. Elcokin saattaisi voittaa usein mainitsemansa sisäisen juutalaisensa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin