Kuka on kitinän hulluin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Boner

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Gat kirjoitti:Mutta ei minulla nyt vuosiin ole ollut minkäänlaisia mömmöjä.

Sinun tapauksessa karhu+ketoriini toiminee mömmöinä.
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mä olen syönyt toiseksi pisimpään lääkkeitä, veikkaan. Oletan, että gattis on syönyt pidempään. Vai koska Gattis aloitit? Mä olen syönyt 2000 alkaen lähes yhtäjaksoisesti. Eli toki mäkin vähän pipi olen.
Aloitin kai sinua aikaisemmin, kun SRI-lääkkeet tulevat. Mutta ei minulla nyt vuosiin ole ollut minkäänlaisia mömmöjä. Varmaan pitäisi olla, masennusta kai sekin etten ole vaivautunut uusimaan tai yleensä olen ollut eri puolella Suomeakin kuin se luotettu nappidiilerineurologini.
No ilman muuta sun pitäis aloittaa masennuksen hoitoon tarkoitettu lääkitys. Ihan oikeasti ja ystävyydellä.

Sitä paitsi noita lääkkeitä on monenlaisia ja annoksia myös. Ehkä sun kannattais mennä psykiatrille? Niitä on farmakologisesti suuntautuneitakin, jotka eivät pakota keskustelemaan äiti-poikasuhteesta.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En tiedä. Palsta on niin täynnä paskaa, etten tiedä, miksi kukaan täysjärkinen täällä olisi. On täällä pari järkevän oloista kirjoittajaa, tuota vikaa lukuunottamatta, mutta paskaa palsta tulvii.

Minun täytyy olla palstan hulluin, koska käyn täällä tiedostaen, kuinka täynnä paskaa tämä kuvotuksenne on.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:En tiedä. Palsta on niin täynnä paskaa, etten tiedä, miksi kukaan täysjärkinen täällä olisi. On täällä pari järkevän oloista kirjoittajaa, tuota vikaa lukuunottamatta, mutta paskaa palsta tulvii.

Minun täytyy olla palstan hulluin, koska käyn täällä tiedostaen, kuinka täynnä paskaa tämä kuvotuksenne on.
Hei hiukan rajaa ROLLO!!!

Tukijan pitää antaa pomolleen etuoikeus eli minä olen aivan varmasti hulluin! Nimittäin Kitinässä on todella ihan kaikki päinvastoin kuin oikeassa elämässä. Siis lähes kaikki!
Ja koska olen tavallisin ja mukava aikuisen oikeasti ja luulisin olevani myös mukavin ja ystävällisin niin silloin OLEN TODELLA HULLUIN.

Tuliko nyt rakas Rollo-tukijani ihan selväksi! :) jA ÄLÄ RAKAS YSTÄVÄ ole vihainen Arskalle! Vaan aina uskollinen tukija!

Ja täällä on runsaasti paskaa ja kamalia juttuja ja epäystävällisyyttä! Siksi koska täällä asiat on päinvastoin täällä on niin paljon tyhjiä tynnyreitä ja huonoa nettikäytöstä! TIETENKIN!

Ja itse asiassa sen tyypin pitääkin olla erittäin mukava oikeasti ja ihmiset luulevat että minä olen mulkuin kun olen täällä Kitinässä virheellisesti mukava ja käytän iloisia värejä harmaan sijaan!

Mutta kun sinä olet sellainen kuin olet täällä Kitinässä niin en oikein tiedä mikä olet oikeasti! Mitä itse olet mieltä? Minusta tuntuu, että saatat olla tavallinen hehheh.
Angrybird on esim. täys pullanpaistaja lämmin kotiäiti ja tykkää minusta oikeasti (ai sen ei ole väliä kuka minusta tykkää Eiks ookin kiva kun vastaan itselleni! Säästyypi mustetta.

MUTTA yksi juttu tässä on! Esim. Manalan täytyy oikeasti olla JOPA minua mukavampi, koska hän pystyy tappamaan sanoilla ja uhkaamaan. Päinvastaisena hän on meistä kaikista empaattisin ja eettisin koska Kitinässä täys kriminaali.

MINULLA ON väärä leikkikenttä (practice tee)!! En osaa Kitinän päinvastaisia vastakohta-sikasääntöjä

AKSRANIDATS
Stadinarska siis väärinpäin! Näin sen pitää olla, jotta olisin elävä Kitinässä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

^ Sori, Arska, mä join sun pirtelön.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin