Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mikä on todennäköisin (ei välttämättä halutuin) arskamanian lopputulema?

Äänestys päättyi 15.03.2011 21:13

Manaaja saa oikeasti tarpeekseen, sekoaa ja alkaa seurata SA:ta lusikan kanssa kaikkialle.
1
8%
Jos Manaaja vain hiljenisi niin SA:kin hiljenee heti. SA ei muista pahalla.
4
31%
SA kilahtaa ja suolestaa Manaajan, ettei Manaaja vain ehdi lusikan kanssa ensin!
1
8%
SA ymmärtää että onkin itse ongelmiensa alku ja juuri, ja muuttaa täysin kirjoitustyyliään.
1
8%
SA ottaa yhteyttä rikospoliisiin ja ilmoittaa kuolemantoiveen sisältävästä ajatusrikoksesta. Manaaja vangitaan.
2
15%
SA alkaa vihata kaikkia kitinässä, yhtä röpöttäjää ja kukkahattua lukuunottamatta. Tappouhkauksia syntyy.
0
Ei ääniä
SA tekee KSE:n tai itsemurhan. Jouden-za palaa pysyvästi palstalle.
1
8%
Manaaja tekee KSE:n tai itsemurhan. Kinkygrill palaa pysyvästi palstalle.
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

Manaaja

Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuinka tämä kaikki tulee päättymään? SA:lla on täysi höyry päällä rikollisen pahan ja sairaan Manaajan oikaisemiseksi, mutta minne se lopulta johtaa? Äänestysaikaa on vain 7 päivää!

Vastausvaihtoehtoja pallotellessanne laittakaa tämä soimaan tunnelmamusiikiksi taakse.
Dumis

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eiköhän tää Arska-juttu nyt ala olemaan aika kulunutta.
Boner

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Boner »

(x) iso joukko aktiivikirjoittajia menee lakkoon ja poistuu palstalta, kunnes stadinnarsisti on parantanut tapansa tai tehnyt KSE:n.
Manaaja

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Eiköhän tää Arska-juttu nyt ala olemaan aika kulunutta.
Ei tämä niin vakavaa ole. Ehkä SA:kin sen vielä jossain vaiheessa sisäistää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä luonnollinen valinta kitinä taustamusiikiksi?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eiköhän tää Arska-juttu nyt ala olemaan aika kulunutta.
Ei tämä niin vakavaa ole. Ehkä SA:kin sen vielä jossain vaiheessa sisäistää.
Ei vakavaa, mutta Arskan kiusaamisvitsi vanheni jo.
Ei se tajua, ei sille voi tehdä mitään, eikä sen härnääminen enää naurata.
Nämä meikän aatokset astiasta.

Tai vittu jos jatkat tuota rataa paljonkin niin noraan sut samoin kuin Arskan :D
AngryBird

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti:(x) iso joukko aktiivikirjoittajia menee lakkoon ja poistuu palstalta, kunnes stadinnarsisti on parantanut tapansa tai tehnyt KSE:n.
Mä rastitan myös tämän.
Dumis

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Boner kirjoitti:(x) iso joukko aktiivikirjoittajia menee lakkoon ja poistuu palstalta, kunnes stadinnarsisti on parantanut tapansa tai tehnyt KSE:n.
Mä rastitan myös tämän.
Voi perkele, onko se nyt noin vaikeaa norata?
Itellä on herkkä liipasinsormi idiotismin suhteen, mutta oon oppinut pitämään sitä noressa 99,95% ajasta.

Taidatte olla vaan liian uteliaita :wink:
Dave

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:Kuinka tämä kaikki tulee päättymään? SA:lla on täysi höyry päällä rikollisen pahan ja sairaan Manaajan oikaisemiseksi, mutta minne se lopulta johtaa? Äänestysaikaa on vain 7 päivää!

Vastausvaihtoehtoja pallotellessanne laittakaa tämä soimaan tunnelmamusiikiksi taakse.
Mä suositan taustamusiikiksi tätä



Tai vaihtoehtoisesti

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1hYV-JSjpyU[/youtube]

tai [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r_WERPN8KO8[/youtube]
Viimeksi muokannut Dave, 08.03.2011 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AngryBird

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Boner kirjoitti:(x) iso joukko aktiivikirjoittajia menee lakkoon ja poistuu palstalta, kunnes stadinnarsisti on parantanut tapansa tai tehnyt KSE:n.
Mä rastitan myös tämän.
Voi perkele, onko se nyt noin vaikeaa norata?
Itellä on herkkä liipasinsormi idiotismin suhteen, mutta oon oppinut pitämään sitä noressa 99,95% ajasta.

Taidatte olla vaan liian uteliaita :wink:
Se on norattu mutta kun ei tuu aina kirjauduttua. Ja idioottitoleranssi on... niin, aika matala.
Dave

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Onkohan SA Manalan isä?
Dave

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Toivottavasti ei käy näin

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis en ihan voi olla kommentoimatta kun on liikaa jo yksinkertaisuutta. Anteeksi vain. Se ärsyttää, että ihmiset, jotka ovat yhteiskunnassa jopa työssä voivat olla noin arvostelukyvyttömiä (siis vain muutama täällä luojan kiitos mutta kuitenkin)

Kyse pitäisi olla VAIN siitä, että tyyppi on toivonut minun, elävän ihmisen, kuolemaa ja sitten levittää videoita, jossa sitten minut surmataan.

EI SE OLE HÄRNÄÄMISTÄ. Se on vakavaa. Ihan omalla tasollaan. Tietysti.

Ja yhä vaan puhutaan minun jostain kuulemma huonosta nettikäyttäytymisestä. Minun käyttäytymisestäni aletaan puhua sen jälkeen kun tyyppi puhuu ja toivoo minun kuolemaani ja kehottaa minua tappamaan itseni.

Mussukka-"kulta":
Tämä on juuri se auto-onnettomuus, jossa ihmisten pitäisi ymmärtää se, HETI johon pureudutaan eli vain ja täsmälleen manalan täysin tuomittava kuolemajuttu minulle-

SE ei ole leikkiä ja härnäämistä.

Porukka kulkee auto-onnettomuudessa ensin katsomaan että onpas tuossa ikävän värinen auto romuna. Tosi kamalan värinen js ihan liian iso auto, voi perkele. Onhan tuolla muutama loukkaantunutkin, mutta niillä on rumat vaatteet. Menenpä ohi ihan hiljaa!!!


Ihan tosi, tää suhtautuminen on naurettavan omahyväistä.

Katsokaapa Stadinarskan sanomista ja varmoista vastauksista, johon olen tiivistänyt omaan viimeiseen kirjoitukseeni MINKÄLAISIA postauksia Manalalla on ja minkälaisia minulla.

Päättäkää kumman nettikäytös on huonoa.

Puhukaa sitten. Jos sanotte että minun nettikäytökseni on huonoa ilman että sanotte että manaajan nettikäytös on täsyin tuomittavaa ja kamalaa ja bannit ansaitsevaa tai ylipäänsä puhutte minun nettikäyttäytymisestäni SAMANA PÄIVÄNÄ edes tuon tyypin kanssa niin en arvosta yhtäkään kirjoitustanne enää jatkossa!

Minua kuvottaa taas ettei nuoret ihmiset tajua sanoa tuolle tyypille suoraan että kuoleman oive toiselle on omalla tasollaan eikä sovi KOSKAAN mihinkään foorumeille. Sen sijaan he pitävät omaa väkivallatonta ja ystävällistä nettikäyttäytymistä ja humoristista raivostuttavana.

Voiko enää mitään tajuta.

Onneksi täällä on vain muutama noita tyhjiä tynnyreitä. Tiedättekö, minullakin on rajani. Se on nimenomaa välinpitämättömyyden ja tyhmyyden näkeminen ja iso ääni yhdessä. Mutta en oksenna nytkään!

SA

P.S Oikeasti IHAN SIVUASIANA olen helpottunut eilisestä, jolloin oikeasti pelkäsin, mihin tuo tyyppi pystyy. En tunne häntä yhtään ja kirjoittaa tuollaista. Nyt on tullut paljon lievennystä ja uskon nyt asian olevan hänen todella sairasta huumoriaan, joka on kiellettyä kirjoittamista, jossei laissa, jonka luulen, niin ainakin moraalisesti ja eettisesti aivan tapissa punaisella.

Tämä ketju on hauskakin ja vastaan, että SA ei muista niin pahalla mutta säälii tällaista sairautta ja kylmyyttä ja ei "elä tällaisessa kylmyydessä kunnolla" mitä nimenomaa Manaaja edustaa minulle. Minulla on tapana unohtaa, mutta en oikeastaan tätä itsemurhaan kehottavaa voi. Se on niin TOISTA kuin mitä olen kokenut. Se ON RIKOS ainakin minun moraalissani. Ehkä ei kaikkien teidän! Ehkä voin. Jokatapauksessa en luota tyyppiin, mihin hän kykenee. Ajatelkaa itse!

Älkää nyt enää yhtään kysykö tiedättekö te kumpaa pidätte huonompana nettikäyttäytymisessä? Silloin minä saatan ratketa epätoivosta ja tyhmyyden kuulemisesta ja näkemisestä. AAMEN. PetriFb jatkakoon saarnaa. Minä olen väsynyt nyt.

Ystävät ja tukijat vielä:
Lopuksi toivon teille silti, teille mukavat ja kivat tukijani hyvää oloa ja älkää ajatelko minua pahasti. Minun on puolustettava itseäni. Minun mielestäni on surkeaa, että manaajan kaltainen saa rauhassa laukoa näitä asioita. Mutta nyt tulee jo tautofoniaa!

Kiitos teille ystäväni kun olette jaksaneet ja älkää olko huolestuneita puolestani. Olin toissapäivänä ja eilen pelkääväinen noista kamalista puheista ja uhkauksista, mutta tänään tajuan tyypistä enemmän. Ehkä.
Toivoisin tosin teiltä ystäväni enemmän inhoa sitä tyyppiä kohtaan jos tajuaisi, mutta tajuan täysin sen, ettette te uskalla. En sitä oletakaan. En minäkään uskaltaisi. Haluan nimittäin elää. Tykkään elämästä!

Stadin ystävänne
Viimeksi muokannut Stadinarska, 08.03.2011 21:57. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Mä rastitan myös tämän.
Voi perkele, onko se nyt noin vaikeaa norata?
Itellä on herkkä liipasinsormi idiotismin suhteen, mutta oon oppinut pitämään sitä noressa 99,95% ajasta.

Taidatte olla vaan liian uteliaita :wink:
Se on norattu mutta kun ei tuu aina kirjauduttua. Ja idioottitoleranssi on... niin, aika matala.
Jaa, jokaisessa n. 7-8 koneessa jossa olen kitinää kätellyt viimesien vuosien aikana, on jokaisessa kitinä bookmarkeissa ja tunnarit valmiina kun klikkaa siitä. Helpottaa :wink:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En ymmärrä, miksi näistä jutuista pitäisi suuttua, välittää tai edes kiinnostua. Antaa tunteiden palaa, korkeintaan hienoa, että tällainen foorumi voi aiheuttaa aitoja tunteita vai ovatko edes aitoja. Kilareita täältä on saanut yllättävän moni, taidatte olla hulluja.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toiveet, että stadinpaska tajuaisi olevansa noratuin henkilö ja tekisi asialle jotain, taitavat olla nollissa.

Jonkinlaista jälkiruokalusikkaepisodia odotellessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

:O c==3
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuinka kaikki tulee päättymään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Imperial March
Mun häämarssi! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin