Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Orjuuttavampi on?

Kitinä
2
18%
Facebook
7
64%
Netin selaus ei rajoita elämääni
1
9%
Haluan alistua ja joutua hyväksikäytetyksi IRL!
1
9%
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lehdessä valitti "nuori tyttö" kuinka facebook vie kaiken ajan, ei ehdi harrastamaan tai tapaamaan kavereita IRL?
Voi tietenkin olla että kyseessä oli provo ja tyttö oli hyvinkin Gat ja Munaaja!

Nyt voisimme avautua HS sivuilla kuinka kitinän selaus vie aikaa ja rajoittaa ajattelua! Onhan Kitinä googlebottienkin mukaan eräs laajimmista nettisaiteista kirjoitusten määrän perusteella kuvaosioineen. Useat kitinän radioaktiivista jäsenistä pitää aina auki ikkunaa tietokoneen työpöydällä kitisemistä varten.

Jos haluaa perustella vellovia mielenväänteitään voi senkin edestä kirjoittaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

ja FB oli kunnes se suljettiin multa, vittu saatana.
Jos jollain on fb:ssä tuttua ketä tekee sitä työkseen niin ilmoittaa hep.. multa suljettiin tili 2vk sitten joka oli mulla 5vuotta, tein uuden ja 2pv meni ja kiinni, on se kumma kun en saa olla minä :( sinne lähti jopa ajokortista kuva kun sitä pyysivät, ois kauheen kiva jos tilin/tilit avaisivat. Kuvat harmittaa edelleen ja se ettei voi pitää yhteyttä tuttuihin niinkin helposti kun se oli. PASKAA. Joku ihana ketä osais neuvoo helpomman reitin kuin ootella ties kuinka monta viikkoa/kk/vuotta ????
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Mitä ihmettä sä oot tehnyt että se sun tili suljettiin? :shock:
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

En omista facebookia, joten vastaan kitinä.

Täällä on niin hienoja ihmisiä, että vähemmästäkin koukuttuu.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

Sola kirjoitti:^ Mitä ihmettä sä oot tehnyt että se sun tili suljettiin? :shock:
en mitään, ekana meni se millä mä olin lempinimellä, naks ja kuulemma väärät syntymäajat vaikka kaikki oli niin miten olen syntyessäni saanut ,öööö odotin viikon ja loin uuuden, pistin oikein oikeella nimellä, ja 2 pvää naks... sitte piti lähettää henkkarit.. eikä vieläkään MITÄÄN vastausta, mulla vaan on semmone olo että joku?? painaa ilmianna nämiskää... :'( niiiiiiiin perseestä, ei varoitusta, ei mitään .....

somebody help mee ?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Oot suututtanut jonkun "kaveris" tosi pahasti tai jotain? En ymmärrä miks joku randomi muuten vaan tommosta kiusaa tekis. Tai siis sekopäitähän on kyllä maailma pullollaan mut..
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

Sola kirjoitti:^ Oot suututtanut jonkun "kaveris" tosi pahasti tai jotain? En ymmärrä miks joku randomi muuten vaan tommosta kiusaa tekis. Tai siis sekopäitähän on kyllä maailma pullollaan mut..
en usko et on kaveri.. tuli vaan mieleen että onko joku kenen kanssa en suostunut kaljalle tjn ... :S jos kolmannen profiilin luo niin inhottavaa se sitten on feikiksi laittaa, mut pakko kai koittaa sitäkin.. :(( luulis et asiat tsekataan ennenkuin painetaan delete nappulaa...
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

Kazarm kirjoitti:
Sola kirjoitti:^ Oot suututtanut jonkun "kaveris" tosi pahasti tai jotain? En ymmärrä miks joku randomi muuten vaan tommosta kiusaa tekis. Tai siis sekopäitähän on kyllä maailma pullollaan mut..
en usko et on kaveri.. tuli vaan mieleen että onko joku kenen kanssa en suostunut kaljalle tjn ... :S jos kolmannen profiilin luo niin inhottavaa se sitten on feikiksi laittaa, mut pakko kai koittaa sitäkin.. :(( luulis et asiat tsekataan ennenkuin painetaan delete nappulaa...
ja JOS se nyt ois kaveri niin vois sitte ihan päin näköö kertoo mikä on ongelma, ei jaksas tällä iällä leikkiä mitään tarhaleikkejä :evil:
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Totesin itsekin miten hieno paikka facebook on. Äiti ja sisko oli tuossa muutama viikko sitten käymässä ja äiti sitten koitti tällä minun koneella päästä facebookiin.

No se paska (siis facebook) alko sitten valittamaan ENKUKS, että oot uudella koneella kirjautumassa facebookiin ja tili suljetaan toistaseks. Äiti kun ei ymmärrä enkkua yhtään niin siinä sitten siskon kanssa ihmettelemään että WTF.

Sieltä löyty sitten joku kysely (yllätys yllätys, enkuks) jolla pitäs todistaa että kirjautunut on käyttäjä itse. Alkuun se kyseli näitä perus ASDFISDJ tekstejä, joista ei ottanu erkkikää mitää selvää ja sai päivitellä sen kakssataa kertaa että tuli sopiva vastaan.

Seuraava kysymys olikin sitten mielenkiintoinen: What city were you born in?... Äiti ei ollut ikinä tuommoseen turvakysymykseen vastannut ja koitti sitten laittaa siihen ties mitä paikannimiä ja eihän se hyväksynyt.

No koitti sitten siskon koneella päästä, jolla se on aiemminkin ollut facebookissa. No eikun samat kysymykset siinäkin ja eihän silläkään enää minnekään päässyt. Vituiks meni koko homma. Ei oo tullut kyseltyä, että onko se päässyt taas kirjautumaan sinne.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^ Todella hämärä juttu. Höh.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

Sola kirjoitti:^^ Todella hämärä juttu. Höh.

niin on :shock: :cry:
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

MiiX kirjoitti:Totesin itsekin miten hieno paikka facebook on. Äiti ja sisko oli tuossa muutama viikko sitten käymässä ja äiti sitten koitti tällä minun koneella päästä facebookiin.

No se paska (siis facebook) alko sitten valittamaan ENKUKS, että oot uudella koneella kirjautumassa facebookiin ja tili suljetaan toistaseks. Äiti kun ei ymmärrä enkkua yhtään niin siinä sitten siskon kanssa ihmettelemään että WTF.

Sieltä löyty sitten joku kysely (yllätys yllätys, enkuks) jolla pitäs todistaa että kirjautunut on käyttäjä itse. Alkuun se kyseli näitä perus ASDFISDJ tekstejä, joista ei ottanu erkkikää mitää selvää ja sai päivitellä sen kakssataa kertaa että tuli sopiva vastaan.

Seuraava kysymys olikin sitten mielenkiintoinen: What city were you born in?... Äiti ei ollut ikinä tuommoseen turvakysymykseen vastannut ja koitti sitten laittaa siihen ties mitä paikannimiä ja eihän se hyväksynyt.

No koitti sitten siskon koneella päästä, jolla se on aiemminkin ollut facebookissa. No eikun samat kysymykset siinäkin ja eihän silläkään enää minnekään päässyt. Vituiks meni koko homma. Ei oo tullut kyseltyä, että onko se päässyt taas kirjautumaan sinne.

toikin on outoa jos ei oo itse turvakysymystä laittanut :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menkää heti suoraan Nörtti-osioon kulkematta lähtoruudun kautta! Jos haluatte selkeyttä usvaputkeen.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

FB mul on aina auki, samoin Iltalehti....
Manaaja

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kazarm kirjoitti:
Sola kirjoitti:^ Mitä ihmettä sä oot tehnyt että se sun tili suljettiin? :shock:
en mitään, ekana meni se millä mä olin lempinimellä, naks ja kuulemma väärät syntymäajat vaikka kaikki oli niin miten olen syntyessäni saanut ,öööö odotin viikon ja loin uuuden, pistin oikein oikeella nimellä, ja 2 pvää naks... sitte piti lähettää henkkarit.. eikä vieläkään MITÄÄN vastausta, mulla vaan on semmone olo että joku?? painaa ilmianna nämiskää... :'( niiiiiiiin perseestä, ei varoitusta, ei mitään .....

somebody help mee ?
Mokaaja. Jos nyt teet vielä kolmannen profiilin feikkinä niin todennäköisesti tulee päivässä pysyvää banaania eikä tarvitse enää takaisin yrittää siltä sun omalta koneelta.

Jos sieltä bannitaan syyttä niin mikä ihme saa ihmisen tehtailemaan uusia tunnuksia sinne sen sijaan että kysyisi niiltä että mitäs vittua te amatöörit oikein touhuatte siellä? Sun kone jättää kuitenkin uniikin sormenjäljen FB:n palvelimille joka kerta kun kirjaudut sisään uudella nimellä kiertäen aiempia monotuksia, niin noiden sun tehtailujesi perässä on tarpeen vaatiessa ihan kohtuullisen helppo pysyä. Plussana toki näytät silloin juuri siltä mistä sua syystä tai toisesta epäillään.

Että mitäs jos kirjoittaisit ihan palautetta sinne, etkä tänne? http://www.facebook.com/help/
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Itse alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Riippuu ihan fiiliksestä ja päivästä. FB:ssä mulla kuitenkin on kavereina sellasia, jotka on tunteneet mut 20+ vuotta. Se rajoittaa paskan suoltamisen määrää, sillä nuo ihmiset tietää kuitenkin (lähes) kaiken, mitä mun elämään muutenkin kuuluu. Täällä mulla ei ole kavereita :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaikka alunperin olin vahvasti naamalavastainen niin se on ylivoimaisesti koukuttavampi nykyään. Paljon enemmän kommentoidaan muiden tekemisiä ja mietteitä oikeiden tuttujen kanssa, täällä saa lähinnä porista ittekseen ja seurata muiden juttuja vähän ulkopuolisin silmin. Mikä nyt on sinällään ihan mukavaa sekin. Ehkä kitinän etu on se että täällä voi miettiä sellaisiakin asioita mitä ei "oikeille" tuttaville ikinä kehtaisi ääneen sanoa :D
Naamalan parasta antia on kavereiden kuvat! Ja mulla ei kyllä ole tilin kanssa ollu mitään ongelmaa vaikka olen käyttänyt milloin miltäkin koneelta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Eipä kummastakaan vaivaksi asti oikein ole.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kumpi on orjuuttavampi Kitinä vai FB?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ei kyl pysty elää ilman, kumpaakaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin