Kitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Kitinä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Harrastin ruumiinrakenteelleni sopimatonta toimintaa, eli ajattelin ja mietiskelin.
Miksi kitinä on olemassa? Mikä sen rooli on porukoiden elämässä?
Kun tämä kuitenkin on kokoelma tyyppejä, joista suurin osa ei pidä toisistaan, ei virtuaalimaailmassa eikä tuskin livenäkään eikä irl lultavasti koskaan tulisi kohtaamaan.
Tuntemattomat tyypit enimmäkseen vittuilevat toisilleen? Ns. aikuiset käyttäytyvät kuin uhmaikäiset lapset (MINÄMINÄMINÄMINÄ-tyypit). Melko käsittämätöntä.


Toisaalta, tätä kautta on tullut tutustuttua muutamiin erinomaisen hyviin tyyppeihin, joita voisi nykyään kutsua ystäviksi :h:

Ei mulla tässä muuta.
Dave

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

Niin. Kitinöinti on mulle ajankulua. Kyllä täällä mulle on monesti mielenkiintoisia keskusteluja ja välillä aivan mukavaa paskanjauhantaa.

Sitä paitsi onhan se mukavaa, että voi jutella tyyppien kanssa, jollaisten kanssa ei irl koskaan keskustele.
AngryBird

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:onhan se mukavaa, että voi jutella tyyppien kanssa, jollaisten kanssa ei irl koskaan keskustele.
Onko todella?
Muutamien nimimerkkien takana (jotka siis abt tiedän) on tyyppejä, joiden kanssa ei tulisi irl oltua missään tekemisissä ja aika tuskallista se on ollut täälläkin :D
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

AngryBird kirjoitti:Kun tämä kuitenkin on kokoelma tyyppejä, joista suurin osa ei pidä toisistaan, ei virtuaalimaailmassa eikä tuskin livenäkään eikä irl lultavasti koskaan tulisi kohtaamaan.
Tuntemattomat tyypit enimmäkseen vittuilevat toisilleen? Ns. aikuiset käyttäytyvät kuin uhmaikäiset lapset (MINÄMINÄMINÄMINÄ-tyypit). Melko käsittämätöntä.
Tämän takia täällä tulee vieläkin säännöllisesti vierailtua. Pääosin lueskelen musiikkifoorumeita, joiden käyttäjien keski-ikä on varmasti 20 vuotta alhaisempi kuin tämän palstan. Mutta silti jopa niissä musiikkiaiheisissa kinasteluissaan näiden nuorten riitely ei vedä mitenkään vertoja tämän palstan väännöille. Tällä palstalla haisee sellaiset vanhat kaunat ja kitkat, joille mikään muu paikka ei vedä vertoja. Ihanan masentava pleissi.

Kirjoittelu keskittyy lähinnä leffaosastolle, kirjaan tänne ylös katsomani ja ostamani leffat. En odota niitä kommentoitavan, vaan lähinnä käytän sitä itselleni arkistona.
Pröötprööt
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

AngryBird kirjoitti: Miksi kitinä on olemassa?
Mikä sen rooli on porukoiden elämässä?
Niin, kai se on olemassa sitä ihan kaikkea, ja ei oikeastaan mitään varten. Henkireikä, saman ja täysin eri henkisten kokoontumispalsta, taistelutanner, psykiatri ja tukihenkilö, oman moraalin testipenkki ja ties mitä muuta.

Paljon helpompaa olisi kysyä mitä tämä ei ole, ja siihenkään vastaaminen ei olisi kovin helppoa. Täältä on ihmiset löytäneet kumppanin, ystävänä, vihamiehen ja varmaan kaikkea noiden väliltä, joten en kykyne ajattelemaan että tämä olisi merkityksetön.

Ehkä kitinäläisiin voisi vähä soveltaa Applen "think different" mainoksen sanomaa:

Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They push the human race forward. And while some may see them as the crazy ones, we see genius.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ajankuluahan tämä, ja ajoittainen henkireikä kun vitutus kasvaa ylisuureksi.

Parissa miitissä olen käynyt, eikä kyllä sydänystäviä ole löytynyt - jos kohta ei niitä haettukaan. Pari hauskaa/miellyttävää ihmistä olen tavannut kyllä.

Asiakeksusteluissa näkee välillä todella hyviä ajatuksia ja oivaltavia kirjoituksia. Onneksi sitten paska-puolella käyttäytydään kuin touretten syndroomasta käyttäytyvät keharit, ettei tule liian henkistynyt olo.

Lastenhoitoasioista on hyödyllistä päästä konsultoimaan, omassa kaveripiirissä kun on voittopuolisesti poikamiehiä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:Ajankuluahan tämä, ja ajoittainen henkireikä kun vitutus kasvaa ylisuureksi.
Näin 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja elco »

Palstan nimen voisi vaihtaa Narsissistics Anoymous:iksi.
Dave

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:Olen löytänyt palstalta yhden ihmisen, jota uskallan kutsua jo sydänystäväksi (*pussnuss*). Ja muutenkin kiinnostavia ihmisiä.
Mäkin sua !
Dave

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti:Ehkä kitinäläisiin voisi vähä soveltaa Applen "think different" mainoksen sanomaa:
Kuva

http://pro.naurunappula.com/nn/0/296/356/459976.jpg
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä olen kyllä tavannut aika monia Kitinän (tai Cityn) kautta ja saanut jopa ihan kavereitakin. Siis sellaisia, joita voi kutsua ystäviksi.

Pitelen välillä taukoja täältä, mutta jos kaipaan ”draamaa” ja urpoilua (tai haluan muuten vain olla kontaktissa ”ihmisten” kanssa), tulen tänne. Olen joskus aika yksinäinen, joten tämä on eräs paikka viihdyttää itseä.

Olen myös oppinut pitämään pääni kiinni, eli en enää koe pakkomiellettä kommentoida joka asiaa, vaan voin lukea näitä juttuja salaa ja hymähdellä mielessäni.

Monet naurut olen täältä saanut ja paljon hyviä Youtube-linkkejä. Jos tämä palsta ottaisi aivoon ja masentaisi, en kävisi täällä. Elämästä löytyy ihan tarpeeksi masentavia asioita muutenkin.

Ja hyi vittu, alan kuulostaa ihan markobjurströmiltä – nami nami! :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää on paha tapa, vähän niinku tupakointi ja energiajuomat. Ja ystäviäkin olen täältä vuosien saatossa löytänyt. Kohtahan alkaa olla jo kymppivuosi kasassa samojen City-/Kitinä-tyyppien kanssa. Hui.

Onneksi kitinöintihalut vähentyvät aika ajoin lähes nollaan. Kuten nyt kun eräs umpihullu narsistinen draamakuningatar itkee kaikki ketjut täyteen kokemaansa vääryyttä :roll:
RP

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja RP »

Voihan sitä kutsua miksi haluaa, mutta jos vain kehtaisi suurin osa myöntää että tämähän on vaan kaunista addiktiota. Vähän kuin kahvikuppi, tupakka jne.

Tää on niin poikkeava keskustelupalsta, eipä ole toista vastaavaa koskaan vastaan tullut, tuskin tuleekaan. Olisi pääihmisille hyvä tutkimuskohde.
RP

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja RP »

Haluaisin vielä huomattaa että sikäli mielenkiintoinen paikka myös siksi että täällä kun hutkitaan toisiamme edestä, takaa, sivuilta, ylhäältä, alhaalta niin jos sen tekee joku ulkopuolinen niin räks räks alkaa välittömästi. Se on mielenkiintoista ryhmädynamiikkaa.

Samoin narina palstan hengestä, kun samat asiat sanoo ulkopuolinen niin räks räks.

Ihan herkistyn, ryhmähali <3
Dave

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:Haluaisin vielä huomattaa että sikäli mielenkiintoinen paikka myös siksi että täällä kun hutkitaan toisiamme edestä, takaa, sivuilta, ylhäältä, alhaalta niin jos sen tekee joku ulkopuolinen niin räks räks alkaa välittömästi. Se on mielenkiintoista ryhmädynamiikkaa.

Samoin narina palstan hengestä, kun samat asiat sanoo ulkopuolinen niin räks räks.

Ihan herkistyn, ryhmähali <3
Pasila, Porilaisten marssi!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Haluaisin vielä huomattaa että sikäli mielenkiintoinen paikka myös siksi että täällä kun hutkitaan toisiamme edestä, takaa, sivuilta, ylhäältä, alhaalta niin jos sen tekee joku ulkopuolinen niin räks räks alkaa välittömästi. Se on mielenkiintoista ryhmädynamiikkaa.

Samoin narina palstan hengestä, kun samat asiat sanoo ulkopuolinen niin räks räks.

Ihan herkistyn, ryhmähali <3
Pasila, Porilaisten marssi!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RP kirjoitti: Tää on niin poikkeava keskustelupalsta, eipä ole toista vastaavaa koskaan vastaan tullut, tuskin tuleekaan. Olisi pääihmisille hyvä tutkimuskohde.
Tämä kai se estää tunnuksiaan poistamasta. (Mainitun pahan riippuvuuden lisäksi!) Koitin joskus keskustella asiapalstoilla ja koin sen kaikessa kohteliaisuudessaan helvetin tylsäksi. Täällä seurailen nykyään vain sivusta sekä ajanpuutteen vuoksi että siksi, etten välitä itse vääntää ja ottaa nenilleni joka mielipiteestä. Isona plussana mainittakoon myös, että Kitinä taitaa koota parhaiten yhteen kuumat puheenaiheet, aina jollain on jotain tietoa tai ainakin vastaus kysymyksiin ja palstan kautta saa hauskasti vertailupohjaa erilaisiin ratkaisuihin lapsiperheessä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun lukee tätä, tulee helpommin paskahätä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kehen viittaat, ummetus saattaa olla vakava ongelma?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Riemumieli kirjoitti:Kun lukee tätä, tulee helpommin paskahätä.
...hätä puhua paskaa?
RP

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja RP »

Hätäpaskat.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Joo, oon huomannut saman. "Luin jostakin, että...", "Yksi ´tuttu' sanoi"... :roll:

Kitinän kautta on löytynyt myös muutama IRL ystävä sekä siskon suuriegoinen kani.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lilo kirjoitti:Kitinän kautta on löytynyt myös muutama IRL ystävä sekä siskon suuriegoinen kani.
:shock: Millä nimellä se kani kirjoittaa?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Epäilen Riemumieltä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:...siskon suuriegoinen kani.
Haha :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin