Aikakone

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elcolla oli aika hyvä lista, siitä vois alottaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tuolla olisi kiva käydä myös, tällä kertaa kuitenkaan EI eturivissä:



Ehkä mieluiten hengaisin bäkkärillä.
Manaaja

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olisin muuten mielelläni tuolla Japanin katastrofissa osallisena jossain Sendaissa, kuten olisin myös ollut mielelläni 2004 Indonesiassa, vaikka jossain Banda Acehissa.

Mulla on ihan mieletön tarve päästä osaksi jotain tosielämän katastrofielokuvaa, testaamaan omia ihmemiestaitoja oman selviämisen osalta. Jos joskus kuolen - mikä on tietenkin epätodennäköistä - kuolisin mieluiten jossain suuressa luonnonkatastrofissa.
CeDell Davis

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Manaaja kirjoitti:Olisin muuten mielelläni tuolla Japanin katastrofissa osallisena jossain Sendaissa, kuten olisin myös ollut mielelläni 2004 Indonesiassa, vaikka jossain Banda Acehissa.

Mulla on ihan mieletön tarve päästä osaksi jotain tosielämän katastrofielokuvaa, testaamaan omia ihmemiestaitoja oman selviämisen osalta. Jos joskus kuolen - mikä on tietenkin epätodennäköistä - kuolisin mieluiten jossain suuressa luonnonkatastrofissa.
Muuta Japanin rannikolle ja jää odottamaan? Kyllä niitä sieltä vielä tulee. Ei ehkä noin isoa sun elinaikana, mutta jos muutat ihan rantaviivaan johonkin puuhökkeliin, niin kyllä silläkin hyvät efektit lähtee vähän pienemmälläkin jytinällä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Olisin muuten mielelläni tuolla Japanin katastrofissa osallisena jossain Sendaissa, kuten olisin myös ollut mielelläni 2004 Indonesiassa, vaikka jossain Banda Acehissa.

Mulla on ihan mieletön tarve päästä osaksi jotain tosielämän katastrofielokuvaa, testaamaan omia ihmemiestaitoja oman selviämisen osalta. Jos joskus kuolen - mikä on tietenkin epätodennäköistä - kuolisin mieluiten jossain suuressa luonnonkatastrofissa.
Minä kun ajattelin että haluaisit ottaa mahdollisimman paljon väkeä mukaasi poistuessasi näyttämöltä? ;)





Harmi kun ei ollut 3D ja 5.1 dolbyä silloin eli saksalainen insinööri oli liian laiska!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sotajutuista ainakin
kaukopartiomatka Muurmansin radalle
Vietnamin sodan joku iso taistelu

Noita muita mielenkiintoisia onkin jo tarjoiltu aika valikoima.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan varmasti niitä hetkiä on paljon, ja olen varmasti itsekseni harmitellutkin ja haikaillutkin niitä, mutta nyt ei tule mieleen mitään muuta kuin RHCP Provinssirockissa vuonna 1988.

(Mikä on varmaan sama vastaus kuin Cityn ketjuun aikanaan.)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

- Tehosekoitin @ Ankkarock 2004
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja aasi »

Trinity, New Mexico 1945.
Manaaja

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ @epicenter!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja aasi »

Manaaja kirjoitti:^ @epicenter!
Mä tyydyn vain seurantapaikkaan.
Manaaja

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos saisi valita noin eeppisen, historiallisen, nopean ja kivuttoman kuoleman, niin lippu olisi melkein pakko ostaa!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja elco »

Missä vaan ja milloin vaan (ja oon vaan ja ollaan vaan) kunhan ei Koiviston konklaavissa exSpeden kanssa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:Trinity, New Mexico 1945.
Nokitan dinosafarilla Yukatanilla 65M vuotta sitten. Samaten joku Yellowstonen toi muun supertulivuoren Pamaus voisi olla hyvää viihdettä.

Sitten voisi mennä ihan rauhanomaiselle jääkausisafarille bongailemaan sapelihammaskissoja, baluchitheriumeja ja sun muita pakun kokoisia vyötiäisiä.

Midwayn taistelu kanssa kiinnostaisi: jos upotetaan viisi lentotukialusta niin pakkohan siinä on olla meininkiä.

Nyt menen kuitenkin kebabille.
Dumis

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voisin sittenkin käydä morjestaa dinosauruksia.
CeDell Davis

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

SRV ja Pori Jazz on jäänyt kalvamaan mieltä. Opiskelijabudjetilla ei ollut mahdollisuutta tunkeutua mestoille ja telkkarista katottuna vitutti että Manu istui eturivissä. Se biletti olisi kuulunut minulle, minulle, suurimmalle SRV fanille ikinä!! Laitan tähän kohta väriä!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja BrianW »

CeDell Davis kirjoitti:SRV ja Pori Jazz on jäänyt kalvamaan mieltä. Opiskelijabudjetilla ei ollut mahdollisuutta tunkeutua mestoille ja telkkarista katottuna vitutti että Manu istui eturivissä. Se biletti olisi kuulunut minulle, minulle, suurimmalle SRV fanille ikinä!! Laitan tähän kohta väriä!
Minäpä olin ja olin niin ajoissa vielä, että kuulin souncheckin, jossa hän soitti eri kappaleita kun sitten varsinaisessa konsertissa.

Mutta aikakoneella v 1968 Winterlandiin, jossa Cream nauhoitti mm Wheels of Fire:n Crossroadsin.

When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Neukkuvallan kaatuminen ois ollut ihan mielenkiintoista kokea paikan päällä, monenkin paikan päällä. Esimerkiksi Berliinin muurilla. Myös 1800-luvun Lontoo ja New York olivat kiinnostavia paikkoja.

Mun tietskan reunasta irtoaa joku hemmetin suikale!111 Mitä mä teen? Ostan uuden? No siis en. Teippaan sen jeesusteipiltä?
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kävisin katsomassa historiallisia tapahtumia. Kuten taisteluita. Edit: myös luontoa ennen ihmislajia tai silloin kun ihminen oli luonnolle vaaraton. Myös mikä hemmo kulttuurissamme keskeinen Jeesus oikeasti oli ja konkoiliko haudasta, kiinnostaa. Jos aikakone veisi myös tulevaisuuteen, haluaisin tsekata maailmaa jotain sadan vuoden välein tästä eteenpäin.

Mihinkään tuskin voisi jäädä asumaan ilman melkoista vitutusta ja kulttuurishokkia. Ehkä hengailisin 70-luvulla, jolloin olin vielä niin nuori, etten tajunnut miten paras rock olikin silloin valtavirtaa. Kävisin siis konserteissa. Suomen silloinen junttius ja kekkoslaisuus varmaan vituttaisi, mutta vastapainona vosi tehdä varsin tuottavia osakesijoituksia tulevan tietäen.
Dave

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:Kävisin katsomassa historiallisia tapahtumia. Kuten taisteluita. Edit: myös luontoa ennen ihmislajia tai silloin kun ihminen oli luonnolle vaaraton. Myös mikä hemmo kulttuurissamme keskeinen Jeesus oikeasti oli ja konkoiliko haudasta, kiinnostaa. Jos aikakone veisi myös tulevaisuuteen, haluaisin tsekata maailmaa jotain sadan vuoden välein tästä eteenpäin.

Mihinkään tuskin voisi jäädä asumaan ilman melkoista vitutusta ja kulttuurishokkia. Ehkä hengailisin 70-luvulla, jolloin olin vielä niin nuori, etten tajunnut miten paras rock olikin silloin valtavirtaa. Kävisin siis konserteissa. Suomen silloinen junttius ja kekkoslaisuus varmaan vituttaisi, mutta vastapainona vosi tehdä varsin tuottavia osakesijoituksia tulevan tietäen.
No jos sulla olisik aikakone, niin tietenkin kävisit painamassa sitä kettutyttöä, daah!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kävisin katsomassa historiallisia tapahtumia. Kuten taisteluita. Edit: myös luontoa ennen ihmislajia tai silloin kun ihminen oli luonnolle vaaraton. Myös mikä hemmo kulttuurissamme keskeinen Jeesus oikeasti oli ja konkoiliko haudasta, kiinnostaa. Jos aikakone veisi myös tulevaisuuteen, haluaisin tsekata maailmaa jotain sadan vuoden välein tästä eteenpäin.

Mihinkään tuskin voisi jäädä asumaan ilman melkoista vitutusta ja kulttuurishokkia. Ehkä hengailisin 70-luvulla, jolloin olin vielä niin nuori, etten tajunnut miten paras rock olikin silloin valtavirtaa. Kävisin siis konserteissa. Suomen silloinen junttius ja kekkoslaisuus varmaan vituttaisi, mutta vastapainona vosi tehdä varsin tuottavia osakesijoituksia tulevan tietäen.
No jos sulla olisik aikakone, niin tietenkin kävisit painamassa sitä kettutyttöä, daah!
No tuo vähän riippuu, palaisiko takaisin silloiseksi itsekseen, vai katselisinko ulkopuolelta silloisen itseni mokailuja. Tietysti niinkin menisi, että neuvoisin vanhaa minääni skorettamaan. Mutta siitä tulisi aikaparadoksi, tätä nykyistä minääni ei sitten tulisikaan, ellei aikamatkailu sitten synnytä useampia monimaailmoita.

Mutta joo, jos aikamatkailuun yhdistettäisiin myös näkymättömyyslaite, kävisin tirkistelemässä häntä ja eräitä muitakin misuja nakuna suihkussa, silloin kun vielä nuoria olivat.
Dave

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kävisin katsomassa historiallisia tapahtumia. Kuten taisteluita. Edit: myös luontoa ennen ihmislajia tai silloin kun ihminen oli luonnolle vaaraton. Myös mikä hemmo kulttuurissamme keskeinen Jeesus oikeasti oli ja konkoiliko haudasta, kiinnostaa. Jos aikakone veisi myös tulevaisuuteen, haluaisin tsekata maailmaa jotain sadan vuoden välein tästä eteenpäin.

Mihinkään tuskin voisi jäädä asumaan ilman melkoista vitutusta ja kulttuurishokkia. Ehkä hengailisin 70-luvulla, jolloin olin vielä niin nuori, etten tajunnut miten paras rock olikin silloin valtavirtaa. Kävisin siis konserteissa. Suomen silloinen junttius ja kekkoslaisuus varmaan vituttaisi, mutta vastapainona vosi tehdä varsin tuottavia osakesijoituksia tulevan tietäen.
No jos sulla olisik aikakone, niin tietenkin kävisit painamassa sitä kettutyttöä, daah!
No tuo vähän riippuu, palaisiko takaisin silloiseksi itsekseen, vai katselisinko ulkopuolelta silloisen itseni mokailuja. Tietysti niinkin menisi, että neuvoisin vanhaa minääni skorettamaan. Mutta siitä tulisi aikaparadoksi, tätä nykyistä minääni ei sitten tulisikaan, ellei aikamatkailu sitten synnytä useampia monimaailmoita.
Mä uskoisin, että siinä syntyisi kaksi eri maailmaa. Tässä maailmassa sinä jatkaisit ennallasi, mutta toisessa maailmassa nuori Gattis valmistuisi, kirjoittaisi Suuren Suomalaisen Romaanin, saisi Nobelin kirjallisuuden palkinnon ja olisi valtakunnan intellektuelli.
RP

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja RP »

^No eipä. Aikamatkustelun oleellisin pointti on olla muuttamatta yhtään mitään.
Dave

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^No eipä. Aikamatkustelun oleellisin pointti on olla muuttamatta yhtään mitään.
Mutta aikamatkustuksessa menneisyyden muuttaminen johtaa maailmojen jakautumiseen. Niih!
RP

Re: Aikakone

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^No eipä. Aikamatkustelun oleellisin pointti on olla muuttamatta yhtään mitään.
Mutta aikamatkustuksessa menneisyyden muuttaminen johtaa maailmojen jakautumiseen. Niih!
Ei me olla missään scifissä nyt!
Vastaa Viestiin