Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pakko vetää pikku päiväunet...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voi nyt hemmetti; onnistuin suututtaa äijänkäppänän jollain telkkariin liittyvällä teknisellä ongelmalla. Hmph. (Mutta telkkari on mulle tärkeä esine, ja miesten kuuluu osata korjata semmoset. 8) ) No, onneks nyt toimii..tosiaan Sinkkuelämää suunnitelmissa täälläkin päässä.

Sitäpaitsi psykologi on sanonut mulle pariin kertaan, että mulla on oikeus kotonani myös negatiivisiin tunteisiin.

Möhis ei näytä mitään syntymisen merkkejä toistaiseksi, mutta ei tässä jäniksen selässä olla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Vittu mä sanon kuulkaa. Heräsin 11.35, yhden jälkeen takas nukkumaan kun oli niin karmea olo, 16.30 jälkeen hikoilua ja palelua soffalla valtaosin tekemättä mitään. Aamiaista voisi kohta harkita. Ei yyyhtään huvita lähteä kuudelta huomisaamuna näyttämään nordicin pelleille kuinka sitä viinaa juodaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja huima »

Tana. Teillä on selkeästi ollut legendaarista menoa eilen, kun noin kärsitte. Miksei Tix ole valittelemassa täällä oloaan? Jätittekö sen jonnekin jonkun karpaasin syliin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Tana. Teillä on selkeästi ollut legendaarista menoa eilen, kun noin kärsitte. Miksei Tix ole valittelemassa täällä oloaan? Jätittekö sen jonnekin jonkun karpaasin syliin?
Jätin sen niille lesboille leluks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Boner kirjoitti:Phui vitttu ton lumen määrää. Olen nyt kelkkonut lapiolla ja kolalla huitsinvittuun noin 180 kuutiota lunta. Vielä ois joku 50 jäljellä.

Jos joku tulee joskus sanomaan että talvella on kannattava rakentaa, syötän sille saatanalle ämpärillisen soraa..

so far 31 tuntia tehty töitä lumen siirtooon..
Sähän vedät jo paremmin kuin metsien kaatomies.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Pitääkö mun nyt soittaa hätänumerosta poliisit paikalle ihmettelemään kadonnutta lumilautaa ja viinilaseja? Tuntuu hirveeltä resurssien haaskuulta.
Ensiksi soitat isännöitsijälle, joka kertoo oletko ainut. Sitten panet hänet hommiin eli isännöitsijän velvollisuus on kooda asukkaiden/asianomistajien tiedot + anastettu omaisuus ja vahingot ja tulla tekemään henkilökohtaiesesti poliisille ilmoitus. Voi se isännöitsijä sen sähköisestikin tehdä, laiska kun kuitenkin on. Jos sinulta tai jotakin muulta on anastettu jotain arvokasta, voi poliisi saapua paikanpäälle tekemään teknistä tutkintaa ym.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Vittu mä sanon kuulkaa. Heräsin 11.35, yhden jälkeen takas nukkumaan kun oli niin karmea olo, 16.30 jälkeen hikoilua ja palelua soffalla valtaosin tekemättä mitään. Aamiaista voisi kohta harkita. Ei yyyhtään huvita lähteä kuudelta huomisaamuna näyttämään nordicin pelleille kuinka sitä viinaa juodaan.
Ei voi kuin kysyä, mistä motivaatio? Eikä tuo ole jo nähty?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei voi kuin kysyä, mistä motivaatio? Eikä tuo ole jo nähty?
Kännissä on kivaa. Tai siis mulla on kännissä kivaa.

Tälläistä kankkusta ei yleensä kyllä satu vaikka joisi mitä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:Pitääkö mun nyt soittaa hätänumerosta poliisit paikalle ihmettelemään kadonnutta lumilautaa ja viinilaseja? Tuntuu hirveeltä resurssien haaskuulta.
Ensiksi soitat isännöitsijälle, joka kertoo oletko ainut. .
Tiedän etten ole, kun ne oli sen verran suurieleisesti jättäneet ovet repsottamaan. Pitää olla muutenkin isännöitsijään yhteyksissä, kun meidän varaston ovi on vedetty palasiksi, eli sitä ei saa enää edes lukolla kiinni.

Meillä on hyvä kotivakuutus, mutta ärsyttää ihan hitosti se, että tuo on jonkun meidän talossa asuvan tekosia, noihin tiloihin on mahdotonta päästä vahingossa, sen verran monta lukollista ovea matkalla. Myös pyöräkellarissa (3 lukon takana) on käyty jo aiemmin rassailemassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Nukkumaan kymmeneltä ja ylös ennen neljää. Näillä mennään hamaan tulevaisuuteen. Elämä se toisinaan on yhtä helvettiä.
Keskonen!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:Pitääkö mun nyt soittaa hätänumerosta poliisit paikalle ihmettelemään kadonnutta lumilautaa ja viinilaseja? Tuntuu hirveeltä resurssien haaskuulta.
Ensiksi soitat isännöitsijälle, joka kertoo oletko ainut. .
Tiedän etten ole, kun ne oli sen verran suurieleisesti jättäneet ovet repsottamaan. Pitää olla muutenkin isännöitsijään yhteyksissä, kun meidän varaston ovi on vedetty palasiksi, eli sitä ei saa enää edes lukolla kiinni.

Meillä on hyvä kotivakuutus, mutta ärsyttää ihan hitosti se, että tuo on jonkun meidän talossa asuvan tekosia, noihin tiloihin on mahdotonta päästä vahingossa, sen verran monta lukollista ovea matkalla. Myös pyöräkellarissa (3 lukon takana) on käyty jo aiemmin rassailemassa.

Lisäksi nuo kopit on suunniteltu siten että ne saa helposti palasiksi, aikakin oli siihen aikaan kun tehtiin koppeja kellariin koska säilytystilat oli suunniteltu pommmisuojiksi, eli tarpeen vaatiessa piti tilat saada tyhjiksi.
Tarkoittaa sitä ettei mitään tosi arvokasta kannata vielä säilytyshäkkiin..
Sitä paitsi ei mitään ole tarkoitettukaan suunnitella ikuisesti säilytettäviksi nykyisessä kulutusyhteiskunnassamme.. :rofl: :juristi: Eli kun teet poistot kuten yritykset tekee niin kaikki omistamani kadottaa arvonsa, timantteja tai kultakoruja lukuunottamatta! Niitä tuskin viet säilytyskoppiin? Luulen kyseen olevan vain ulkoisen varmuusvyöhykkeesi loukkauksesta ja varsinaisen taloudellisen iskun olevan suorastaan toissijainen..

Kyseessä on ehkä naapurisi joka on iskenyt silmänsä johonkin tarvikkeeseesi, ja varmuuden vuoksi tehnyt oikein suuri eleisen murron?:wink:

Varastomurrot ovat muuten tosi epätoivoisten ihmisten tekosia koska eipä siitä rojusta montaa euroa ainakaan saa..

Lukot eivät ole varasta vaan lainkuuliaista ihmistä varten..
Sillä mikään lukko tai este ei estä uutteraa ja taitavaa varasta pääsemään sinne mihin haluaa..
Viimeksi muokannut Niba, 13.03.2011 21:47. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Huima ja Vesper: pervot! En mä sillä silmällä!

Nojuu, onhan ne erittäin hyvännäköisiä ja tyylikkäitä ihmisiä ulkoisesti, mutta sisäisesti taitavat olla yhtä hulluja kuin allekirjoittanut ja puoliskonsa. Silloin ei hyvä heilu, aina pitäisi olla se tasoittavaNpi osapuoli ettei ihan hurjaksi vauhti ylly.
RP

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

exsu kirjoitti: Meillä on hyvä kotivakuutus, mutta ärsyttää ihan hitosti se, että tuo on jonkun meidän talossa asuvan tekosia, noihin tiloihin on mahdotonta päästä vahingossa, sen verran monta lukollista ovea matkalla. Myös pyöräkellarissa (3 lukon takana) on käyty jo aiemmin rassailemassa.
Onko mitään haisua kuka tai kuka liikkuu sellaisessa piirissä että voisi noita "pöllitään kaverilta avaimet"-ihmisiä tuntea.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niba kirjoitti: Kyseessä on ehkä naapurisi joka on iskenyt silmänsä johonkin tarvikkeeseesi, ja varmuuden vuoksi tehnyt oikein suuri eleisen murron?

Varastomurrot ovat muuten tosi epätoivoisten ihmisten tekosia koska eipä siitä rojusta montaa euroa ainakaan saa..
Niihän se on oltava. Lähinnä ihmetyttää, että miten ovat saaneet kaiken rojun pois tuolta. Pelkästään meiltä on tyhjennetty puoli varastoa, mikä tarkoittaa useita raahauskertoja ulos varastosta. Lisäksi vielä muilta viedyt kamat. Vaatii ison auton ja hitosti aikaa, jännä jos kukaan ei ole nähnyt/kuullut mitään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

RP kirjoitti:
exsu kirjoitti: Meillä on hyvä kotivakuutus, mutta ärsyttää ihan hitosti se, että tuo on jonkun meidän talossa asuvan tekosia, noihin tiloihin on mahdotonta päästä vahingossa, sen verran monta lukollista ovea matkalla. Myös pyöräkellarissa (3 lukon takana) on käyty jo aiemmin rassailemassa.
Onko mitään haisua kuka tai kuka liikkuu sellaisessa piirissä että voisi noita "pöllitään kaverilta avaimet"-ihmisiä tuntea.
Meidän talossa asuu n. 75% vanhuksia omissa asunnoissaan. Vuokralla on parissa kämpässä vähän epämääräistä sakkia, joten nää tyypit on luonnollisesti ekana epäilyn kohteena. Taloyhtiön hallituksessa aiheesta on kuulemma keskusteltu ja jotain nimiäkin on heitelty ilmoille. Tää on aika uus ilmiö täällä, monet asukkaista ostaneet asunnot uusina joskus 60-luvulla ja asuneet siitä asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: Kyseessä on ehkä naapurisi joka on iskenyt silmänsä johonkin tarvikkeeseesi, ja varmuuden vuoksi tehnyt oikein suuri eleisen murron?

Varastomurrot ovat muuten tosi epätoivoisten ihmisten tekosia koska eipä siitä rojusta montaa euroa ainakaan saa..
Niihän se on oltava. Lähinnä ihmetyttää, että miten ovat saaneet kaiken rojun pois tuolta. Pelkästään meiltä on tyhjennetty puoli varastoa, mikä tarkoittaa useita raahauskertoja ulos varastosta. Lisäksi vielä muilta viedyt kamat. Vaatii ison auton ja hitosti aikaa, jännä jos kukaan ei ole nähnyt/kuullut mitään.
Todisteet puhuvat puolestaan?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: tuo on jonkun meidän talossa asuvan tekosia, noihin tiloihin on mahdotonta päästä vahingossa, sen verran monta lukollista ovea matkalla.
~Aina tekonen on jonkun asukin, hänen kaverinsa tai entisen asukkaan aikaansaama. Mä voin katsoa sun jutun koneelta ja muun työni ohella panostaa siihen extraa...jos nyt kitinöinniltäni ehdin 8) Pistä mulle @, johon riittää osoitteesi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saunominen hoidettu. Kaveri lähti just himaansa.
Panettaisikin. ääh.
Vielä hetki huomiseen palkkakeskusteluun valmistautumista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

http://forum.hevostalli.net/read.php?f= ... &t=3434517

Esimerkkinä se kun sain hiivatulehduksen, ja siihen Canesten Kompi puikkolääke ja voide. Mieheni vaatii että hän saa laittaa päivittäin puikkolääkkeen ja voiteen, että tulee varmasti oikein laitettua, enkä tartuta häneen.


Voi lollero.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mä voin katsoa sun jutun koneelta ja muun työni ohella panostaa siihen extraa...jos nyt kitinöinniltäni ehdin 8)
Tänks!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai, viikon viimeinen päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mä voin katsoa sun jutun koneelta ja muun työni ohella panostaa siihen extraa...jos nyt kitinöinniltäni ehdin 8)
Tänks!
Vähän epäilyttää kun itse rikosylikomisario Routalempi sua auttaa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin