Maanantain jännät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nonni, herätys klo 5.25 mutta oikeesti taisin herätä 4.36, unessa vaola lapsineen new yorkissa ja mun piti viedä ne johonkin majapaikkaan kun ekaksi yöksi ei ollu hotellia.hmm. Sopivasti ajoissa olin lähdössä rauttikselle 7.06 junaan, mutta bussi jättti tulematta joten tilasin taksin, jota odottelinkin sitten kymmenen minuuttia..hieman meinasi pulssi nousta, pahan ruuhkan sattuessa jäis junalippu käyttämättä. No, mukava läppää heittävä virolainen taksari kuitenkin toimitti mut pasilaan 20 min ennen junaa. Meinasin jopa jättää tippiÄ, mut en sit kuiteskaan. Note to self: HSL pettää silloin kun vähiten odottaisi, plus yleensä lumisateella ja pakkasella. Ens maanantaina tilaa se taksi pasilaan jo puol tuntia ennen kuin sen pitäis olla paikalla. Kiitos ja kuittaus.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taas on paine päässä ollut viikon verran. Muutaman vuoden ajan olen hoitanut asian antibiooteilla, vaikkei kaiku räkää ole tunnistanut - kuten se ei aina tunnistakaan. Eli tippaiitalle sit kun ehtii. Nyt Tilannekeskusraportin kimppuun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
küllküll

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ainoa asia joka tässä päivässä on "jännää" on se, selviänkö päivän loppuun ilman että pahoinpitelen jonkun :swirl:

Viimenen niitti vittumaiseen päivystysputkeen oli tänä aamuna 4.29.. "ai sori, mitäs tää mun puhelin sekoilee, eihän mun sulle pitänyt soittaa". Edellisestä herätyksestä olikin jo peräti tunti :evil:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Perheen yhteistä kivaa: paskatauti.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun teillä kaikilla menee päin petäjää niin kerrottakoon, että näin vapaapäivän kunniaksi tulen ottamaan keksin aamukahvin keralla.

Ja luultavasti kellahdan uudelleen punkkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Dave »

Hyvin menee, mutta menköön!

:ohyeah:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja saira »

Aivan loistava olo! Reissu oli mahtava, paras matkaseura ja meillä paras opas. Matka teki hyvää suhteelle ja päälle. Budapestia nähty muutenkin kuin normituristin näkökulmasta. Paikalliset industrial-bileet käyty ja pelattu oppaan ystävien kanssa bilistä. Kotiin palatessa oli ihaninta saada oma pieni tyttö syliin...

Edelleen hehkuttelen hyvää oloani, ja seuraavaa matkaa jo suunnitellaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä ajatelin aloittaa viikon käymällä kosmetogilla kasvohoidossa ja karvahuollossa. Siitä sitten hyväntekeväisyyteen liittyvä palaveri ja ip:n voisin opiskella talousjuttuja huomista silmällä pitäen. Kevyt laskeutuminen työviikkoon. Ja tiistainahan mun Salarakas tulee taloon kolmeksi päiväksi, pitää panostaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä on alkanut tehokkaasti. Toivottavasti jatkuu samaan tapaan. Palkkakeskustelu alkaa kohta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja exsu »

saira kirjoitti:Aivan loistava olo! Reissu oli mahtava, paras matkaseura ja meillä paras opas. Matka teki hyvää suhteelle ja päälle. Budapestia nähty muutenkin kuin normituristin näkökulmasta.
Mä oon lähdössä parin viikon päästä samalle suunnalle. Matka/ravintola/jne. vinkkejä otetaan vastaan!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja sipsi »

exPertti kirjoitti:poks
Puhu vaan omasta puolestasi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:
saira kirjoitti:Aivan loistava olo! Reissu oli mahtava, paras matkaseura ja meillä paras opas. Matka teki hyvää suhteelle ja päälle. Budapestia nähty muutenkin kuin normituristin näkökulmasta.
Mä oon lähdössä parin viikon päästä samalle suunnalle. Matka/ravintola/jne. vinkkejä otetaan vastaan!
Simpla Bar oli kiva, sinne mentiin lähes aina. Kierrätetyistä huonekaluista kalustettu baari (ei suositella ND:lle). Sitten uimalaan saaressa kandee mennä, olikos sen saaren nimi nyt Margeriitta tai Margarita tjms :D
Sinne tosin ei pääse "pimeillä" takseilla sinne saareen. Tosin siitä uimalasta tiedä että mitkä kelit.
küllküll

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Riemumieli kirjoitti:Perheen yhteistä kivaa: paskatauti.
Tuttua. Eilen vaihdoin juniorin vaipan ja ajattelin pojan antaa hetken tuuletella hanuriaan. Istahdin sohvalle niin eikös samalla teeveetasoa vasten seisova pikkujäbä ala päkistää kunnon ruiskäärmettä... lattialla lepäilevän pehmo-boakäärmeen päälle...
Boner

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Boner »

küllküll kirjoitti: Tuttua. .

On sulla huonoa tuuria. Mä olen pari kertaa saanut ureat päälleni ja siinä kaikki :D
RP

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja RP »

Jääkaapissa valo, sängyssä puhtaat lakanat. Menen unille.
küllküll

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:On sulla huonoa tuuria. Mä olen pari kertaa saanut ureat päälleni ja siinä kaikki :D
Mutta on sinunkin myönnettävä että tuossa on herkullista ironiaa: tehdä nyt ruiskäärme boan päälle.

Esikoinen kusi sekä kummitätinsä juhlamekolle ristiäisissään että minun rebreatherin päälle kylppärissä. Onneksi ei sentään paskantanut keuhkoihin sisälle :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuluukos kitinän homppeleille hyvää? No ei voi sitten auttaa..

Maanantaisin töissä tarjolla saatanan laihaa kahvia-kusta, kahvia-kusta, kahvia-kusta..
Muina päivinä tarjolla jotain pohjaanpalanutta kahvia-kusta..

Ja taas putki vuotaa eikä venttilit vedä, on maaliskuu, kaikkialla haisee paska, ei kusta paska ei kusta..

Metroaseman sisäänkäynnin lähelle oli joku talvella vääntänyt ne pyyttonit, jotka nyt paljastuneet lumen ja jään alta, oikein turvallisen välimatkan päästä arvioituna viisi senttiä paksu ja puoli metriä pitkä, voiko mistään lemmikistä tulla tuota paskaa tai edes lemmikinomistajasta? :shock:

Ainnin Metro toimi aivan saatanan hyvin, olin etuajassa Kampissa, Metro on tosi hyvä väline, ainoa on että kaiken maailman mutukit valloittaneet..

Vitun kivaa päivää kaikille!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Jääkaapissa valo
Tuokaan ole aina itsestäänselvyys, sain juuri vaihtaa sen pari viikkoa sitten. Muutenkin kummallisesti tässä kämpässä on liesituulettimen valo mennyt, sulake (tosin johtui tietokoneesta) palanut sekä wessan lampun sytkä mennyt. Edellisessä kämpässä asuin 5 vuotta ja mitään noista joutunut vaihtamaan. Nyt nikkaroin pesukoneen letkuja kiinni, ei mennyt heti ykkösellä :D vaan melkein sukat kastui.
Dave

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:
RP kirjoitti:Jääkaapissa valo
Tuokaan ole aina itsestäänselvyys, sain juuri vaihtaa sen pari viikkoa sitten. Muutenkin kummallisesti tässä kämpässä on liesituulettimen valo mennyt, sulake (tosin johtui tietokoneesta) palanut sekä wessan lampun sytkä mennyt. Edellisessä kämpässä asuin 5 vuotta ja mitään noista joutunut vaihtamaan. Nyt nikkaroin pesukoneen letkuja kiinni, ei mennyt heti ykkösellä :D vaan melkein sukat kastui.
Tosta voi askarrella jääkaappiin takuuvalon:

Kuva
AngryBird

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Lopettaakohan sukulaistätini mun miesasioistani huolehtimisen jos kerron sille, että mielummin etsisin tyttöystävää? :twisted:
küllküll

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja küllküll »

AngryBird kirjoitti:Lopettaakohan sukulaistätini mun miesasioistani huolehtimisen jos kerron sille, että mielummin etsisin tyttöystävää? :twisted:
Varmasti.
Ja sukulaissetä aloittaa ;)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Palkkakeskustelun eka erä käyty.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 24.04.2013 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Letkut kunnossa. Kohta ilta+yö-vuoroon. Noh, kaipa sitä jaksaa näin viikon alkuun. On sentään huominen sit kokonaan vapaa.
Bruce Willisika

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ilmoja pidellyt. Kolme paivaa mennyt rannalla maatessa ja kansantaloustiedetta lukiessa. Seuraavaksi muutamaksi paivaksi luvattu taas paskaa kelia, mutta saatiedotuksen mukaan tallakin hetkella pitaisi myrskyta, mika ei nahdakseni pida paikkaansa. Suunniteltiin jo muutaman paivan pokerireissua Macaolle vastaiskuna sateelle, mutta jo lupaus yhdesta lisahellepaivasta sai meidat jaamaan toissapaivana Pattayalle. Taalla roikutaan torstaihin saakka, jolloin siirtyma Bangkokiin ja siella sitten vikat 4 paivaa ennen kotiinpaluuta.

Suihkuun ja sitten hierontaan. Tunnin setti onnettomalla lopulla kustantaa 5 euroa. Muita optioita en ole kysellyt.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain jännät

Viesti Kirjoittaja annepa »

Yritän ostaa osakkeita mutta en tiiä osakesijoittamisesta mitään, esim sanasto on vierasta. Lähetin verkkopankista viestin että "apua", sain vastausviestin jossa ohjataan käyttämään verkkopankkia. "Voit avata säilytyksen verkkopankissa". Aijaa. No kerrotko vielä mikä se "säilytys" on? O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin