Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lauri Tähkä ja Elonkerjuu?

paskaa oli
5
83%
EOS
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Syöpä on kamalaa, mutta ei se nykyaikana ole automaattisesti kuolemantuomio.
"Nykyään yhdeksän kymmenestä ***syöpäpotilaasta on elossa viiden vuoden kuluttua taudin toteamisesta. Heistä valtaosan katsotaan parantuneen taudistaan kokonaan. Osalla potilaista tauti kuitenkin uusii paikallisesti, jolloin parantava hoito on edelleen mahdollista."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun äidillä on ollut rintasyöpä kahdesti, ja tukevasti hengissä on edelleen. Tosiaan, voisin kehottaa uskomaan hyvään niin pitkään kunnes toisin sanotaan. Tiedän myös kymmenittäin samasta selvinneitä naisia. Pink ribbon rintapieleen vaan ja jos duunissa naljailevat niin pistät niille luun kurkkuun(tukea huumorin keinoin)!

Auts, nyt tein oletukset että kyseessä on rintasyöpä. Korjaa jos haluat. Ja edit: ai se olikin tuolla tähditetty. Annan silti kommenttini olla tällaisena.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prisma Studio tänään Teemalla klo 18.30

Miksi syömme myrkkyä? Makeutusaineet huijaavat elimistöä. Lihan makua jäljittelevä natriumglutamaatti aiheuttaa oireita. Tieteen ajankohtaisohjelma.

:paavi:

Suosittelen silti.

Ääh, nyt kai pakko siirtyä opintojen pariin. Kolme sivua itsearviointia, hohhoijaa. Ja se imurointi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mä oon yrittänyt pysyä lisäaineista erossa, mutta ei aina onnistu. Pitäisi nähdä nykyistä enemmän vaivaa sen eteen. Ja nykyään kroppa kyllä voi paremmin. Tosin hiilareitakin tulee vähemmän kuin ennen.
nowaysis kirjoitti:Ja se imurointi.
Leuat kunnossa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Thaimaalaiset saaennusteet on aika jannia. Vietin tanaan sadepaivan rannalla aurinkoa ottaen, vetta kyllakin satoi n. minuutin verran muutaman tipan ripottaen, joten ei ennuste ihan pieleen mennyt. Illaksi heitti tosin kuolemanmustan pilviarsenaalin taivaalle, mutta vetta ei ole satanut laisinkaan.

Tilanne Japaniassa nayttaa ikavalta. Taytyy toivoa, etta selvitaan pahimmalta - siis silta, etta lentoliikenne menee taalla pain taysin solmuun. Viimeksi homma ei paikallisella lentotontilla oikein potkinut, vaikkei maailmanlopusta nakynyt lentokentan ulkopuolisessa elamassa merkkiakaan.

Taidan lahtea vaihteeksi ropottamaan, viimeksi taisi tulla otettua viikonloppuna.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heh. Muoviset hammaskiskot suussa nukun edelleen joka yö..
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Voimia ja hali Ylermille! Toivottavasti asiat helpottaa edes jostain suunnasta, eli aikuiset ihmiset osais olla aikuisia ihmisiä edes silloin kun sille on todella tarvetta!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Heivasin sen yökeikan kun taas pitäs iltaan tulla 8h levon jälkeen, ei nyt ole enää järkeä tässä että suomalaisen miehen selkänahasta revitään kaikki ja italialainen osakkeenomistaja nauraa matkalla pankkiin.

Eilen jotain onnistuin kikkailemaan niin että polvi on vähän kipiä, toivottavasti ei tule nestettä. Saikkuahan siitä saisi jos kävis itkee, mutta toivotaan ettei tarvi.
Manaaja

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oispa kivaa vaan leipoo jonkun kanssa pitsaa, ja sitten mennä sen perään sohvalle löhöömään vierekkäin ihan ähkyssä. <3
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Komps...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun opinnot ei jotenkin nyt taida edetä tänään mihinkään. Mutta ei haittaa, lepopäiviäkin tarvitaan. Kaiken lisäksi peruin kaveritapaamisen niihin vedoten, mut sit olin mieluummin teidän kaa näköjään täällä. Mut sallin sen nyt itselleni. Tää on niin ihanan itsekästä tää palstailu, ts. omaehtoista 8)

Mut unohdin ostaa Tigin kuivashampoon ja jotain silmien kosteusgeelitippoja. Ehkä haen ne iltakävelyllä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla on lattialla edelleen lauantaisten pikkujoulujen piparin palasia kuorutteella ja ilman. Tänään en jaksa siivota. Huomenna imuroin noi piparit pois. Nyt duunailemaan jotain muita kodinhoito juttuja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mulla on lattialla metrin korkunen, levynen ja pitunen pyykkikasa. Alimmat on ollu siinä yli vuoden.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipa hyvät parin tunnin päikkärit!
Pikkujoulujen valmistelun aikaiset lyhyet yöunet on nyt toivottavasti kuitattu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ylermille jaksamista! Vaikka välit sisaruksiin on jäissä, pystynette asiasta (eli äidin sairaudesta) puhumaan? Jos kommunikaation rajoittaa siihen, tiedä vaikka tilanteen edetessä asemasota vähän helpottaisi. Olisi tietysti vähemmän raskasta teille kaikille, mukaan lukien äidille jos ei tarvitsisi jäykistellä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermin tilanne on tosiaan ikävä. Voimia. Äidin paranemisennuste on kuitenkin kaikeksi onneksi aika hyvä. Tulee oikeastaan mieleen, että eikö olisi aika mainiota, jos Ylermi ja sisaruksensa kykenisivät kaivamaan äidin ikävästä ja huolestuttavasta tilanteesta myös jotain hyviä seurauksia. Esimerkiksi pistämään pienemmät ristiriidat sivuun ja uudelleensolmimaan hyvän yhteyden. Äidinkin takia. Olisi vain kohtuullista, jos raskaasta ja pelottavasta syöpädiagnoosista koituisi hyviäkin asioita.
Viimeksi muokannut urpiainen, 22.03.2011 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Juu, jaksamista Ylermille täältäkin. (Toivottavasti kireä sisarustilanne helpottaisi, olisi varmaan äidinkin kannalta kiva.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin