Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lauri Tähkä ja Elonkerjuu?

paskaa oli
5
83%
EOS
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musiikinsaralla kuuluu ilouutisia! Laari Tähkä lopettaa! :cheer: :cheer: :cheer: En ole koskaan tykännyt tuosta tekotaiteellisesta poppoosta enkä Tähkän vinosta hymystä.. Sitä se sukusiitos pohjanmaalla teettää..
Eipä pistetty uusiksi Ämmä äänestyksiä, vaikka Tynkä-fanit oli manipuloineet niitä jo viisi vuotta peräkkäin! :evil:

!Tanakkaa sanaa persuista No ei todellakaan..
Viimeksi muokannut Niba, 15.03.2011 10:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei minun musiikkimakuuni, mutta kansa (vanhat kiimaiset eukot) tykkäsi, joten luulen, että suomalaisissa kodeissa harrastetaan jatkossa vähemmän tylsää avioseksiä eli huono, todella huono juttu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Haluan laittaa töihin tuulihousut ja lenkkarit, vaikkei oo liikkaa. Tätä se kuulkaa teettää kun ei saa vähään aikaan!111

En tiedä miten mun koneella saa dollarin merkin eikä oo aikaa ettiä sitä, joten en pääse tsekkaan juttui. No ehtiihän sitä.
Prepare for the worstest.
Boner

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Boner »

En tiedä millaisia mulkkuja tuolla Intrum Justitialla on töissä, mutta aina kun näkee sen firman auton liikenteessä, voi olla pomminvarma että sen kuski ajaa kuin idiootti. Niin taas tänä aamuna. PAM!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Boner kirjoitti:En tiedä millaisia mulkkuja tuolla Intrum Justitialla on töissä, mutta aina kun näkee sen firman auton liikenteessä, voi olla pomminvarma että sen kuski ajaa kuin idiootti. Niin taas tänä aamuna. PAM!
Luulisin, että perintätoimistoon töihin haettaessa juuri mulkkuus on tärkein ja mahdollisesti ainoa kriteeri.
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

nowaysis kirjoitti: En tiedä miten mun koneella saa dollarin merkin eikä oo aikaa ettiä sitä, joten en pääse tsekkaan juttui. No ehtiihän sitä.
alt + 4
Boner

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli kirjoitti: Luulisin, että perintätoimistoon töihin haettaessa juuri mulkkuus on tärkein ja mahdollisesti ainoa kriteeri.
Tämä taitaa olla 100% fakta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Haluan laittaa töihin tuulihousut ja lenkkarit, vaikkei oo liikkaa. Tätä se kuulkaa teettää kun ei saa vähään aikaan!111
Siis?

Haluat näyttää teiniximmältä?

Vai alat mummoutumaan umpeen?
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Eilen oli koko talouden naamat hiukan norsun vitulla.

Ajatelkaa silleen että kellutte uimapatjalla vedessä ja teidän lähettyvillä kelluu semmonen useita miltsejä sisältävä rahasakki, joka on ollut siinä jo pienen ikuisuuden. Kiertelet kaartelet sitä, se on aika lähellä. Mutta sitten päätätkin lähteä rannalla päin. Siellä se säkki kökkii ja odottaa otollista ottamistaan sitten tulevaisuudessa, mutta itsepähän olet siellä rantsulla hamaan ikuisuuteen :D

Mä olisin ollut loistava miljonääri, ei epäilystäkään etteikö se säkki tule tulevaisuudessa noukittavaksi. Niin lähellä, silti niin kaukana.

Mua ei kyllä yleensä vituta raha-asiat, eikä miestäkään, mutta nyt kun tietää että oli niin lähellä, ja kaikki olisi voinut olla toisin niin syö syö syö. Ja ei, en puhu perinnöstä enkä lottovoitosta (pitää vissiin lotota tosin).
Dave

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:. Ja ei, en puhu perinnöstä enkä lottovoitosta (pitää vissiin lotota tosin).
No mistä sä puhut?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tämä päivä ja sitten loma. Perjantaina viikoksi Sappeeseen, jossa meillä möggi. Arvatkaa nyt kuitenkin, kuka hiihtää ja paljonko?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:. Ja ei, en puhu perinnöstä enkä lottovoitosta (pitää vissiin lotota tosin).
No mistä sä puhut?
No ihan siitä mitä rehellistä työtä tekemällä voi saavuttaa kun on tarpeeksi tietotaitoa, turha sitä yksityiskohtiin on sen enempää mennä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Liikaa töitä. Liian vähän panemista.
Nyt tapaamaan vit**maista asiakasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:Liikaa töitä. Liian vähän panemista.
Nyt tapaamaan vit**maista asiakasta.
Pane se kivaksi. Sillä ratkeaa molemmat ongelmat.
Dave

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:. Ja ei, en puhu perinnöstä enkä lottovoitosta (pitää vissiin lotota tosin).
No mistä sä puhut?
No ihan siitä mitä rehellistä työtä tekemällä voi saavuttaa kun on tarpeeksi tietotaitoa, turha sitä yksityiskohtiin on sen enempää mennä.
No jos se säkki on siellä edelleen, niin mikä estää laittamasta uutta matoa koukkuun?
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti: No jos se säkki on siellä edelleen, niin mikä estää laittamasta uutta matoa koukkuun?
Ei ole ajankohtaista, välttämättä koskaan. Vaatii kuitenkin niin usean jutun täydellistä yhteenkolahtamista ettei sellaisia vaan tule vastaan kovin usein, useammalle ei koskaan. Tämä nyt vaan sattui olemaan niin lähellä, ja se mahdollisuus olisi ollut olemassa ja erittäin mahdollinenkin. Mutta tuon säkin kohdalla ei enää ole.

Hyvä juttu kuitenkin, koska tutuille tulee käymään epäilemättä hyvin, ja aina pitää iloita siitä :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Liian vähän panemista täälläkin. Täytyy käyttää mielikuvitusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:
Boner kirjoitti:En tiedä millaisia mulkkuja tuolla Intrum Justitialla on töissä, mutta aina kun näkee sen firman auton liikenteessä, voi olla pomminvarma että sen kuski ajaa kuin idiootti. Niin taas tänä aamuna. PAM!
Luulisin, että perintätoimistoon töihin haettaessa juuri mulkkuus on tärkein ja mahdollisesti ainoa kriteeri.
Sain kerran kirjeen Instrum Justitiinalta, sen jälkeen lippuja tipahti joltain muulta, kyseessä oli periaatteellinen maksamatta jättäminen vitutuksen takia.. Myöhemmin sain peruutettua tarpeettoman palvelun matkapuhelimeni osalta, en maksa mitään ylimääräistä puhelin yhtiöille!
Arvovaltakysymys
Viimeksi muokannut Niba, 15.03.2011 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Boner

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Aurinko paistaa, on kitinäloman aika. Morjens.
Dave

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Liian vähän panemista täälläkin. Täytyy käyttää mielikuvitusta.
Hmm, mitähän mahdat hommata siellä. :)
Käytä mielikuvitusta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain ropit poskiontelontulehdukseeni. Se on sitten ylihuomenna, kun olo on jo normaali :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Liian vähän panemista täälläkin. Täytyy käyttää mielikuvitusta.
Hmm, mitähän mahdat hommata siellä. :)
Salarakas istuu tossa 2 metrin päässä. Arvaa vaan mitä se tekee mun ajatuksissa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Oisko joku kuuma kohtaaminen mahdollista? Vaikkapa jossain moppikomerossa? Tai vaikka luonastreffit?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:^Oisko joku kuuma kohtaaminen mahdollista? Vaikkapa jossain moppikomerossa? Tai vaikka luonastreffit?
Ei oo moppikomeroita mutta olis pari kivaa neukkaria tossa vieressä. Lasiseinäisiä vieläpä, tukis mun fantasioita... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Alkaa varmaan kuiskuttelemalla jotakin epäsovinnaista korvaan. Sitten hipaisee puolihuolimattomasti kehosi herkkiä alueita...
´
Hyi saatana! Yllätin itseni lukemasta Peran seksinovellia :shock: Jatkossa, Pera, voisit pysyä lestissäsi, jooko?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin