Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Joskus
12
50%
En ikuna
8
33%
Oliskin kumppari
3
13%
Olen Dave
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Entä jos ne osapuolet kuitenkin runkkaa yksin, toisiltansa salaa? Eihän se kuulosta silloin siltä että ongelma olisi epäyhteensopivissa seksihaluissa, ainakaan määrällisesti.
Minusta tuo kuulostaa siltä, että seksihaluja ylipäätään löytyy - hyvä juttu! Kiva lisä parisuhdeseksiin. Itse asiassa näen erillään tapahtuvan parisuhderunkkauksen lähinnän niin, että se on mainio puskuri varsinaiselle panemiselle. Sitä voi tehdä silloin, kun toista ei huvita, toinen on muualla tai silloin, kun haluaa helppoa ja taattua vaihtelua. Harmitonta.

En silti halua vähätellä sitä, että liika runkaaminen on varmasti monessa suhteessa ongelma. Tämä ei kuitenkaan ole minulle päällimmäinen tulokulma, toisinkuin sinulle näyttäisi olevan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Kysy vaimoltasi runkkaako se kuitenkin. On haluttomuutta ja haluttomuutta. Molempiin tepsii eri keinot. Jos on täysin haluton niin takana voi olla hormonaalisia fyysisiä juttuja. Jos taas käsi käy tiheään, niin sitten kyseessä on parisuhteelliset jutut.

Ihmisellä on oikeus olla ajoittain haluton, mutta aina kannattaa miettiä mistä se johtuu ettei jää pysyväksi tilaksi.
AngryBird

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kannattaako olla sellaisen kumpparin kanssa, jolta pitää salata jotain täysin harmitonta toimintaa? Tai joka kieltää sellaisen toiminnan?
Mietin vaan. Kumppariahan ei ole eikä varmaan tulekaan :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Salaan KAIKEN. Varsinkin kun tietokone on olohuoneessa missä sohvalla tai keittiössä oleva näkee koko ruudun.

Eli ei, tässä taloudessa ei piilotella mitään sivustoja - ja jos pitäisi, on keskustelun paikka.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mä en kyllä tykkää ollenkaan jos joku hönkii mun selän takana kun kirjoittelen taikka keskustelen vaikka siellä täällä ei ole mitään salattavaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:^Mä en kyllä tykkää ollenkaan jos joku hönkii mun selän takana kun kirjoittelen taikka keskustelen vaikka siellä täällä ei ole mitään salattavaa.
En mäkään tykkää, onneksi on iso olkkari.
The great club outshines the individual, always and forever.
CeDell Davis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Tekis mieli mennä runkkaamaan. Pitääkö mun soittaa kumpparille?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miksi jokainen topikki väännetään tänään runkkaamista koskevaksi? Nettisalaus, kasvissyönti..

Runkatkaa jos on tarve, turha sitä on turhautua!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:Tekis mieli mennä runkkaamaan. Pitääkö mun soittaa kumpparille?
Mä olen toteuttaja joten soitin ja sain luvan.
Dumis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En salaa.
Dave

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Elppis kirjoitti:Miksi jokainen topikki väännetään tänään runkkaamista koskevaksi? Nettisalaus, kasvissyönti..

Runkatkaa jos on tarve, turha sitä on turhautua!
Se on tää kevät. Ennenvanhaan kitinässä se aiheutti paneskelua, nyt runkkaamista.
CeDell Davis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Tekis mieli mennä runkkaamaan. Pitääkö mun soittaa kumpparille?
Mä olen toteuttaja joten soitin ja sain luvan.
My kinda woman :) Tosin vitutko niistä luvista, runkataan kuitenkin :) Se on ilmoitusluontoinen asia.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vaimo seurasi hetken palstakirjoitteluani ja ihmetteli, miksi normaali ihminen kirjoittaa järkyttävän idioottimaisia kommentteja nettiin kaikkien nähtäväksi.
Häntä ei kiinnosta muu selailu kuin pankkitilini saldo, jota yritän kovin peitellä. Mä olen meillä se, joka pystyy säästämään puskurirahastoa pahan päivän varalle.
küllküll

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Oliko vaimo vieressä vielä silloinkin, kun kirjoitit tuon lopun? Menitkö onneton paljastamaan "fuck-you-moneyn" olemassaolon? :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vastasin "oliskin kumppari", mutta salaan oikeasti kaikilta. Ei mun käyttämille selaimille/koneille pääse ilman salasanaa, ja ne menee lukkoon jos jätän koneen rauhaan. Jos joku haluaa päästä niiltä nettiin surffaamaan, niin saa käyttää vierastunnusta.

Runkkumatskun voin kyllä jakaa.
CeDell Davis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Cavallo kirjoitti:miksi normaali ihminen kirjoittaa järkyttävän idioottimaisia kommentteja nettiin kaikkien nähtäväksi.
Puhu kaiketi sinusta ja läppäs päälle kahden viikon luukkukiellon?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:runkkaamisen mahdollisuutena en uhkana.
Tästä hieman muunnellen sitten otsikko ensi kevään yo-kirjoituksiin :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

küllküll kirjoitti:^ Oliko vaimo vieressä vielä silloinkin, kun kirjoitit tuon lopun? Menitkö onneton paljastamaan "fuck-you-moneyn" olemassaolon? :D
Vaimon kanssa on sovittu, että puskurirahastosta ei puhuta, ettei hänelle syntyisi ylimääräisiä shoppailutarpeita.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

CeDell Davis kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:miksi normaali ihminen kirjoittaa järkyttävän idioottimaisia kommentteja nettiin kaikkien nähtäväksi.
...läppäs päälle kahden viikon luukkukiellon?
Päinvastoin. Jos mä olisin netissä naisia hurmaava älykkö, saattaisin kotona joutua lemmenkieltoon.
CeDell Davis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

nowaysis kirjoitti:Tästä hieman muunnellen sitten otsikko ensi kevään yo-kirjoituksiin :D
Toi noin... Mitens vanha sä nyt olitkaan?
CeDell Davis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Cavallo kirjoitti:Päinvastoin. Jos mä olisin netissä naisia hurmaava älykkö, saattaisin kotona joutua lemmenkieltoon.
Eli kun jauhat täällä paskaa, niin narttus käy kuumana ilman nuolemista? Kirjoitat viikonpäiväketjuun "Eka TPK" ja meet panee? Kuulitko Gat miten helppoa sen on!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

CeDell Davis kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Tästä hieman muunnellen sitten otsikko ensi kevään yo-kirjoituksiin :D
Toi noin... Mitens vanha sä nyt olitkaan?
31. Entäs sä?
Prepare for the worstest.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

CeDell Davis kirjoitti:Kirjoitat viikonpäiväketjuun "Eka TPK" ja meet panee?
:D

Itse surffailen käytännössä pelkästään töissä, joten tyhjennän kyllä varppina selaushistorian joka päivä.
Pröötprööt
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä en uskalla kitinöidä töistä. Pomo näet saattais jotenkin salaa selvittää millä sivuilla hengaan!11, ja sen huumorintajun tuntien se saattais viihtyä just tällä palstalla, mikäli vaan ehtis. Onneks ei ehdi.
Prepare for the worstest.
CeDell Davis

Re: Salaatko nettisurffailuasi kumppariltasi?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

nowaysis kirjoitti:31. Entäs sä?
40, mutta ei se nyt sun viestiin liittynyt. Tai siis liittyi, kun en ymmärtänyt yhteyttä YO:n ja sun äityiden välillä. Se taisi olla jollain yleisellä tasolla?

Vähänkös meinas herätä isän vaistot :) Tai siis isoisän... Umhfh!!
Vastaa Viestiin