Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lilo kirjoitti:
Dumis kirjoitti: No aikamoisen prinsessan oot valinnut :D

Mä kyllä jätän ihan suosiolla pienet kivut ilmoittelematta kellekään ettei ala huolustuneiden rinki papattamaan että "sitä ja sitä pitäs tutkia"...
No ihme hoitsuja sä oot valinnu!
:D
Ne säikkyy niin pienestä, joskin meikän tapauksessa ehkä ihan syystä.
Mutsia tosin ei voi valkata :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On toi urheilu vaarallista, kun eilen lens ykä, tänään halkes huuli. Vähän pelottaa jo huominen...

Millähän hurmais salarakasta huomenna?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Sviddu että väsyttää. Lauantain känäyksen jäljiltä nukuin sunnuntaipäivän ja valvoin houreissani yön. Viiden jälkeen kentälle ja Köpikseen. Teambuilding-osuudessa oli luojan kiitos oluttarjoilu, että pystyi normalisoimaan olon. Sitten känni päälle, joskus yöllä nukkumaan ja 7.30 ylös kuulemaan viisasteluja. Viime yönä joskus puolen yön maissa kotona ja tänään sitten piti tehdä kaikki tekemättömät työt.

Kyrpät putosi pleijareista, joten pomo varmaan jossain vaiheessa kaataa 20 drinksua kurkusta alas.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AngryBird kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:
aasi kirjoitti:Itse epäilen nyt säteilymyrkytystä. Oireet täsmäävät.
Kai oot tyhjentänyt lähiseudun apteekit jodista ja aloittanut omatoimisen hoidon?
Ja jos apteekki oli jodin osalta jo tyhjä, kannattaa ottaa yhteyttä tähän kaveriin!!!!1
Voi hitsi, se on poistettu myynnistä! Ja mulla kun olis just ollu sellanen suolasen nälkä, ju nou!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Hamburologian tohtori tietysti!
Onnea! Ehkä jonain hemaisevana päivänä saamme lukea tiskin vasemmalta puolelta nimikkohampurilaisestasi. (Jälkimmäisen tarkoitus ei ollut vittuilu vaan olla nokkela.)
Poliisietä yrittää päteä, selittely ei auta..
Jos menee vituiksi niin menee..
Riittävän monta osumaa jousipampulla pidätetyn reiteen ja voidaan julistaa vaikka Poliisimestariksi!
elco kirjoitti:
Kyrpät putosi pleijareista, joten pomo varmaan jossain vaiheessa kaataa 20 drinksua kurkusta alas.
Ilmeisesti sun kustannuksella?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Sviddu että väsyttää.
Kyllähän mä tiedän osaavani uuvuttaa viriileimmänkin karjun, mutta että oikeen moneksi päiväksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:
Xiberia kirjoitti: poikaystävä
Hih hih :) Sori, mun mielestä on niin hauska nähdä sana "poikaystävä" "miesystävän" sijaan :)
Miesystävä on sellainen jonka kanssa käydään välillä kahvilassa kahvilla ja katsomassa huonoa teatteria. Poikaystävä on sellanen jonka kanssa pannaan ja ehkä joskus mennään naikkariin. Jos joku kutsuis mua joskus miesystäväksi, niin käskisin sen virkkaamaan mulle lapaset.
Lohdutan sinua, vaikka nyt olet ollutkin mukavasti ja minä voin hengittää paremmin (tämä oli kiitos minulta sinulle, oli syy mukavuuteesi, siis parannukseesi, sitten mikä hyvänsä)...niin, siis lohdutus sulle: Et ole minun miesystäväni! :P

Aika hauska kuitenkin multa? Eihan se ihan surkea ollut!

Yhteisymmärryksen ajan alussa toivoo...

SA
oivallinen oliivinen olio
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
AngryBird

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Aamulla hakemaan koiranpoikaa. :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:Aamulla hakemaan koiranpoikaa. :]
Jos koiranpoika olisi tällainen niin mikä onkaan koira. En ole kuunaan nähnyt näin suurta koiraa!
Kuunaan muakin muuten kutsuttiin koiraksi Kitinässä! En viitsi kertoa kuka susi kutsui, mutta loukkaannuin kyllä. Hän ei kertonna mikä rotu olen.

Minkälainen on koiranpoikasi, Oi Vihainen Pastellinen Lintutyttö? Onko näin söpö?

PASTELLI-
STADINARSKA


Kuva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin