Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä ei voi lähteä siitä, että taviskäyttäjän tarvitsee tietää, mihin USB-porttiin se piuha pitää tökätä.
Kukas heidän TV-kanavat virittää?
Perheen 15-vuotias poika?
60+ ikäluokassa 15-v poika. Muuttaisin pois kotoa jo 14-v ja jättäisin säätämään kanavat keskenään. Tai no, jos kotona olisi tarjolla kokkelia ja viinaa, niin voisin jäädä. Ja rahaa.

Munhan pitäis vissiin kuitenkin samaistua tohon 60+ isään!!
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä tanssittanut koko päivän. Lonkkaa kolottaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tän piti olla hyvä päivä. No, soon-to-be salarakkaan kanssa ei reitit sittenkään kohdanneet ja Salarakas päästi suustaan jotain sellaista, joka sai mut epäilemään että onkohan se sittenkään The One. Nyt tartteis jotain korviketta!!

Edit: Yritän pysyä aiheessa eli joku vois nyt tulla tökkimään piuhaansa mun USB-porttiin. Tai vaikka UPSiin, ihan sama kunhan homma toimii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tekee mieli tuhmailla!
Ehkä sitten lauantaina :twisted:
Manaaja

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?
En kirjoittanut suurin osa. Mutta suuri osa kyllä.

Mun mielestä ei voi lähteä siitä, että taviskäyttäjän tarvitsee tietää, mihin USB-porttiin se piuha pitää tökätä.
Mun mielestä - kun niiden näyttöjen mukana tulee yleensä ne USB-jakajiin kytkettävät piuhatkin - ne pitäis olla kytkettynä eikä sillä pitäis olla mitään merkitystä tökkäätkö sen USB-piuhan monitoriin vai tietokoneeseen.

Jos monitoriin tökätty USB-laite ei toimi kun siinä sellainen portti on, on ATK-kuli asentanut laitteiston vajaavaisesti. Ongelma ei siis minunkaan mielestä ole tässä tapauksessa käyttäjässä. Jos laitteessa on sisäänrakennettuja featureita, kyllä mun mielestä käyttäjällä on looginen oikeus kuvitella niiden olevan asianmukaisesti kytkettyjä toimimaan.
küllküll

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
Mun mielestä lääkärin ammattitaitoon kuuluu tietää, että potilas on voinut ottaa itsekin vaivastaan selvää ja kun hän esittää arvionsa vaivan aiheuttajasta ja siihen tepsivästä hoidosta, arvoisan tohtorin reaktio ei ole :facepalm:

Kokemus puhuu.
Dave

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
Mun mielestä lääkärin ammattitaitoon kuuluu tietää, että potilas on voinut ottaa itsekin vaivastaan selvää ja kun hän esittää arvionsa vaivan aiheuttajasta ja siihen tepsivästä hoidosta, arvoisan tohtorin reaktio ei ole :facepalm:

Kokemus puhuu.
Hmm. Nyt en ole aivan varma, mistä puhutaan. Puhutaanko me edelleen siitä printteristä?

Tämä muuten kirvoittaakin uuden ketjun!

En oo tänään vielä aloittanut kuin yhden.
küllküll

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:Hmm. Nyt en ole aivan varma, mistä puhutaan. Puhutaanko me edelleen siitä printteristä?
Puhutaan siitä, että toisen itselleen tuntemattoman ihmisen ammattitaidon arvointi parin keksustelupalstapostauksen perusteella on älyllisestä näkökulmasta ajatellen aika dorkaa toimintaa.
Dave

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:
Dave kirjoitti:Hmm. Nyt en ole aivan varma, mistä puhutaan. Puhutaanko me edelleen siitä printteristä?
Puhutaan siitä, että toisen itselleen tuntemattoman ihmisen ammattitaidon arvointi parin keksustelupalstapostauksen perusteella on älyllisestä näkökulmasta ajatellen aika dorkaa toimintaa.
:?

Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Lähinnä yritin sanoa, että ei kait sen avun tarvitsajan tarvitse mitään tietää. Sitä vartenhan hän juuri kysyy apua.
Vastaa Viestiin