Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:Do dii, do. Tällä mennään tänään. Tiä kuinka kauan tuolta laskeuma-alueelta tavaraa saa, joten nautitaan nyt näistä marjoista kun vielä voidaan.
Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;p
Dave

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Do dii, do. Tällä mennään tänään. Tiä kuinka kauan tuolta laskeuma-alueelta tavaraa saa, joten nautitaan nyt näistä marjoista kun vielä voidaan.
Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;p
Purkki jodisuolaa kyytipojaksi ajaa saman asian.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;p
Vain jos se parantaa makuelämystä, tai johtaa nopeampaan nousuun. What say you?
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;p
Vain jos se parantaa makuelämystä, tai johtaa nopeampaan nousuun. What say you?
Vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. En juo viiniä, enkä myöskään napsi turhia tabletteja. Mutta kysy jotain muuta, ehkä siihen osaisin vastatakin?
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Mutta kysy jotain muuta, ehkä siihen osaisin vastatakin?
Kuka voittaa säbän mestaruuden?
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Mutta kysy jotain muuta, ehkä siihen osaisin vastatakin?
Kuka voittaa säbän mestaruuden?
No en mä tähänkään osaa vastata koska ei ole mitään hajua. En seuraa, olen kyllä joskus nuorena pelaamalla pelannut. Next?
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Next?
Maksatko mun Kiinan matkan?
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Next?
Mihin ne suut jäivät?
Olen jäänyt eläkkeelle piMppaushommista, en voi auttaa. Oma suuni taas on lomalla, sillä oli eilen niin rankka päivä. Aviollisia velvollisuuksia nääs. Vieläkö irtoo?
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Next?
Maksatko mun Kiinan matkan?
En ole hyväntekeväisyyslaitos. Toisaalta, riippuu siitä mitä maksat että maksan.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:En ole hyväntekeväisyyslaitos. Toisaalta, riippuu siitä mitä maksat että maksan.
Fyrken finns, sanos rantaruoattalainen, mutta itse hoitaisin ton homman luonnossa ja ottaisin kahisevaa käsiin, jota sitten polttaa buddhan kunniaksi. Done deal? Suuhun, pebaan vai pimppaan?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dave kirjoitti: En mä ymmärrä viineistä. Mulle riittää, että se maistuu hyvältä ja sisältää alkoholia ja maksaa yli kympin.
Sama juttu paitsi että mä en maksa yli neljää puntaa viinistä.
küllküll

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

helldeskin arkea, osa N^13

- asiakas saanut uuden hp lasertulostimen
- termistö vaati hieman kalibrointia, puhui minulle koko ajan UPS:sta kun tarkoitti USB:tä. No, melkein sama asiahan nuo ovat...
- ihmettelin kun tietokone ei suostu millään tulostinta tunnistamaan. Pura siinä sitten asennus, buuttaa ja aja asennus uudelleen
- pyydän taas kytkemään usb-kaapelin tietokoneeseen. No onko se varmasti kytketty tietokoneeseen?

Olihan se.

Monitoriin.

:facepalm:
Dave

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:helldeskin arkea, osa N^13

- asiakas saanut uuden hp lasertulostimen
- termistö vaati hieman kalibrointia, puhui minulle koko ajan UPS:sta kun tarkoitti USB:tä. No, melkein sama asiahan nuo ovat...
- ihmettelin kun tietokone ei suostu millään tulostinta tunnistamaan. Pura siinä sitten asennus, buuttaa ja aja asennus uudelleen
- pyydän taas kytkemään usb-kaapelin tietokoneeseen. No onko se varmasti kytketty tietokoneeseen?

Olihan se.

Monitoriin.

:facepalm:
En mä oikein naamapalmuilisi. Lääkärillä on velvollisuus puhua niin, että potilas ymmärtää siinä määrin, kuin hänen on mahdollista ymmärtää. Sun hommassa samoin.

Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kuva
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?
Olishan monitorissakin oleva usb-liitin voinut toimia, jos joku vain olisi kytkenyt monitorin usb-hubin tietokoneeseen.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

aasi kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?
Olishan monitorissakin oleva usb-liitin voinut toimia, jos joku vain olisi kytkenyt monitorin usb-hubin tietokoneeseen.
Vaatii vähintään niitä lapsenlapsia. Miten se meneekin niin, että jos Kiinalainen valmistaja liittää tuotteen mukaan kuvakerronnan siitä, että mikä on asennuksen marssijärjestys, niin täällä menee sormi perseeseen? Me sentää voitettiin joku sota. Vissiin. Muistaakseni. Ei tältä viininjuomiselta kaikkea jaksa muistaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

CeDell Davis kirjoitti:Kuka voittaa säbän mestaruuden?
Kävin eilen väijymässä Classicin pelin, mielipiteeni vahvistui.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Kuka voittaa säbän mestaruuden?
Kävin eilen väijymässä Classicin pelin, mielipiteeni vahvistui.
Sulta ei kysytty!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

CeDell Davis kirjoitti:Sulta ei kysytty!
En ole koskaan ollut mikään ujo ja hiljainen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Sulta ei kysytty!
En ole koskaan ollut mikään ujo ja hiljainen.
Iso O ja Aksu syöttää sulle palan kurkkuun, prkl!
Dave

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?
En kirjoittanut suurin osa. Mutta suuri osa kyllä.

Mun mielestä ei voi lähteä siitä, että taviskäyttäjän tarvitsee tietää, mihin USB-porttiin se piuha pitää tökätä.
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:Mun mielestä ei voi lähteä siitä, että taviskäyttäjän tarvitsee tietää, mihin USB-porttiin se piuha pitää tökätä.
Kukas heidän TV-kanavat virittää?
CeDell Davis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Viddu! Luulin ihan että tänään on perjantai. Korkki pulloon ja huomenna Turkuun töihin. Slap me, bitch!
Dave

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä ei voi lähteä siitä, että taviskäyttäjän tarvitsee tietää, mihin USB-porttiin se piuha pitää tökätä.
Kukas heidän TV-kanavat virittää?
Perheen 15-vuotias poika?
Vastaa Viestiin