Harrastatko hifistelyä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Harrastatko hifistelyä?

Kyllä
5
29%
En
9
53%
Keijo Antero
3
18%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Cavallo kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No kerro kerro, mikä on se vessapaperi, joka ainoana täyttää laatuvaatimukset?
En kerro. Hävettää.
Mä ahdistun, jos vessassa ei ole alapääsuihkua.

Mä olen hygienian suhteen neuroottinen hifistelijä.
Keltainen Serlan luonnonystävän paperi sopivasti pehmeyttä, veto- ja pistolujuutta, sanalla sanoen täydellinen paperi, Lambi on liian pehmeää ja jää hitusia käteen, hyi sentään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hifistelen keittiössä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lilo kirjoitti: Urbaanin sanakirjan mukaan hifistely olisi yhtä kuin "Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen".
En.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hifistelen jonkun verran joissain asioissa edellyttäen että a) lopputulos/ero on havaittava b) siihen ei kulu järjen rajoissa mitenkään suhteettomasti rahaa. Aikaa sen sijaan saa kulua.

Mitä noihin kaiutinkaapeleiden kiertelynostelujuttuihin ja muihin vastaavin tulee, niin niitä pidän hörhöjen taikauskoisuutena, enkä hifistelynä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yleisesti en pidä hifistelijöistä. Se ei ole pahin piirre ihmisessä, mutta varsin kiusaannuttava. Hifistelijä on lähtökohtaisesti ylemmyydentuntoinen, paskantärkeä. Tunnen itseni vaivaantuneeksi hifistelijän läsnäollessa, koska epäilen hänen pitävän minua tyhmänä, koska en ole yhtä perillä kaikesta, mikä häntä nyt sattuu niin erityisesti kiinnostamaan. Jollain tavalla hifistelijä ei myöskään ole spontaani, koska hänen täytyy olla koko ajan tietoinen itsestään ja siitä, että hän tietää paremmin ja enemmän. Helpotti...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Manaaja kirjoitti:Hifistelen jonkun verran joissain asioissa edellyttäen että a) lopputulos/ero on havaittava b) siihen ei kulu järjen rajoissa mitenkään suhteettomasti rahaa. Aikaa sen sijaan saa kulua.
Mä luulen, että suurin osa hifistelijöistä on omasta toiminnastaan tuota mieltä. Ympäristön mielipide saattaa olla toinen.

Mä ehkä vähän haluaisin olla hifistelijä, mutta en jaksa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No tarkotan tuolla lähinnä sitä, että jos mahdollista, lämmitän vaikka tietyt ruuat mieluummin uunissa tai pannulla kuin mikrossa. Lopputulos/ero on silloin ihan selkeästi havaittavissa, vaikka se aikaavievempää onkin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hifistelen jonkun verran joissain asioissa edellyttäen että a) lopputulos/ero on havaittava b) siihen ei kulu järjen rajoissa mitenkään suhteettomasti rahaa. Aikaa sen sijaan saa kulua.
Mä luulen, että suurin osa hifistelijöistä on omasta toiminnastaan tuota mieltä.
Ton takia esim. B&O ei oo suosittu hifistien keskuudessa, kun niissä joutuu maksamaan designista. Hyvin soivia kaiuttimia, mutta samaan rahaan löytyy aina parempia.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Cavallo kirjoitti:En kerro. Hävettää.
Mä ahdistun, jos vessassa ei ole alapääsuihkua.
Mä olen hygienian suhteen neuroottinen hifistelijä.
Jätetään hifistelijä pois, bakteerikammoinen neiti on oikea luonnehdinta. Nokare paskaa perseessä/kourassa pitää allergiat loitolla.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Yleisesti en pidä hifistelijöistä. Se ei ole pahin piirre ihmisessä, mutta varsin kiusaannuttava. Hifistelijä on lähtökohtaisesti ylemmyydentuntoinen, paskantärkeä.
Hifistit eivät useinkaan ole tuollaisia snobeja. Snobi voi olla hifistelijä, mutta usein hän on hifistin mielestä täysin tollo aihealueen tuntemukseltaan.

Hifisti ei usein puhu aihepiiristään muille kuin kanssaharrastelijoille. Muiden kanssa ei yksinkertaisesti ole mitään puhuttavaa. Omassa porukassan hfistit voivat kyllä sortua melkoiseen nokitteluun.

Yleensä hifisti ei ole paskantärkeä, vaan pikemminkin kiusaantunut:. Lihatiskistä ei löydy kunnon pihvia, klubin äänentoisto on toivottua heikompi, kapakka ei myy lainkaan tuontisiidereitä, katsastusmies kommentoi jotain tyhmää auton virityksistä, jne. Hifistin elämä on yleensä pelkkää kärvistelyä.
Dave

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Dave »

sivustahuutaja kirjoitti: Yleensä hifisti ei ole paskantärkeä, vaan pikemminkin kiusaantunut:. Lihatiskistä ei löydy kunnon pihvia, klubin äänentoisto on toivottua heikompi, kapakka ei myy lainkaan tuontisiidereitä, katsastusmies kommentoi jotain tyhmää auton virityksistä, jne. Hifistin elämä on yleensä pelkkää kärvistelyä.
:)

Mutta kyllä hifistin kaveritkin saavat kärsiä, kun hifisti pohtii sommelierin kanssa viisi minuuttia oikeaa viinivalintaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hifisti on hintti. Ei välttämättä, mutta 130 %.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Harrastatko hifistelyä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti: Mutta kyllä hifistin kaveritkin saavat kärsiä, kun hifisti pohtii sommelierin kanssa viisi minuuttia oikeaa viinivalintaa.
Jos ravintola ja sommelier ovat sitä tasoa, että viinin valintaan kuluu hifistelijältä viisi minuuttia, niin silloin kaverit tuskin ovat tulleet juomaan nopeasti päätään täyteen.
Vastaa Viestiin