Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamulla INES 3 - tason onnettomuus meinasi eskaloitua. Normaaliksi odotetussa jätteenpoistossa vapautui sen verran ylimääräisiä korkea-aktiivisia päästöjä, että sensorihavainnoista oli käynnistyä automaattinen reaktorin ylätyhjennys. Vain nopea päästöaltaan hätähuuhtelu ja tyhjennyskammion pikatuuletus pelasti tilanteen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dave kirjoitti:Eilen oli INES 4-tason onnettomuus "Accident with local consequences" lähellä. Cruisallessani sorvauspisteesta A pisteeseen B käyn yleensä pit stopilla Hesellä. Nyt n pari km ennen Heseä alkoi yht'äkkiä reaktorin paine nousta. Puristin sulkijaa voimakkaasti paineen yltyessä
Ajoitko autokaistaa? :P

Mulla on kyllä joskus suoli niin läpiajolla, ettei siinä meinaa vessaan ehtiä. Ja jos olis vessa varattu, niin housuunhan ne vellit lentäis. Ei sitä voi pidätellä sillon. Kyseessä taitaa olla ripuliefekti.

Oikein paskaista perjantaita kaikille!
Manaaja

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:
Dave kirjoitti:Eilen oli INES 4-tason onnettomuus "Accident with local consequences" lähellä. Cruisallessani sorvauspisteesta A pisteeseen B käyn yleensä pit stopilla Hesellä. Nyt n pari km ennen Heseä alkoi yht'äkkiä reaktorin paine nousta. Puristin sulkijaa voimakkaasti paineen yltyessä
Ajoitko autokaistaa? :P
Ei Dave aja kuin bussikaistaa. Jos bussikaista loppuu, Davella menee sormi suuhun, ja auto on pysäytettävä kaistan päähän hätävilkut päällä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No niin tietenkin, mun piti kirjottaa bussikaista, mutten osannut :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä oon jo ihan sekasin, vaikken ole edes ottanut mitään!!!
küllküll

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Se oli sitten siinä. Puoliheijari pelkästä ajatuksesta, ettei tarvitse nähdäkään yhtään tietokonetta ennen ma-aamua.

Menkää tekin ulos välillä :)
Dumis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt yks narttu antaa vähän guumaa energyy, täytynee tehdä asialle jotain :P

Jaksais odottaa huomista matsia, ehkä vähän sitä oluttakin tahtois!!1
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

What are you doing? We don't stop here.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jäin koukkuun Ebayhyn. Vasta yksi veto menossa, mutta eiköhän noita lisääklin keksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Nyt yks narttu antaa vähän guumaa energyy, täytynee tehdä asialle jotain :P
Sori nyt vaan, mutta tähän ei kyllä pysty muut nartut kuin minä.

Koko päivän puhelin himassa ja päivän aikana yksi työpuhelu, siihen liittyvä vastaajaviesti ja joku v*tun tekstari Volvo-liikkeestä. Mulla EI ole elämää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vesper kirjoitti:Mulla EI ole elämää.
Oletko kuollut vai eikö sulla koskaan elämää ollutkaan?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Nyt yks narttu antaa vähän guumaa energyy, täytynee tehdä asialle jotain :P
Sori nyt vaan, mutta tähän ei kyllä pysty muut nartut kuin minä.
No voi hitsit!
Täytynee silti selvittää mitä on tarjolla :wink:
Manaaja

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Koko päivän puhelin himassa ja päivän aikana yksi työpuhelu, siihen liittyvä vastaajaviesti ja joku v*tun tekstari Volvo-liikkeestä. Mulla EI ole elämää.
Nokitan pelkällä nollalla puhelulla ja yhdellä fitnesstukun tekstiviestillä!
AngryBird

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

...ja sitten vähän jäätelöä :]
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hain kaupasta kaikkea "hyvää", ja sen mukana kuivaa siideriä pari tölkkiä. No, täytyy sanoa että kihahti jo yksi melko hyvin nuppiin tähän taudin päälle.
Vastaa Viestiin