Just another manic monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Lilo »

küllküll kirjoitti:Tavis !== silarit ja blondattu tekotukka ???
Mitä multa on mennyt ohi?
Ehkä "Pissikset" ei oo vielä tarpeeks korrekti termi kisaan...? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CeDell Davis

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:Mitä multa on mennyt ohi?
Ruskeet silmät?
CeDell Davis

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Pakko sanoa vielä tosta Miss Silari -kisasta, että jos se narttu kuuntelee ne Heikelän läpät haastattaelun jälkeen (Heikelä muuten vaan hihitteli koko haistattelun aikana ja Jenni veti showta, tais Heikelän veri karata päästä), niin ihme on jos ei joko herää, tai itsetunto saa kolhun ja menee valitsemaan jonkun Eerikäisen.

Näin sanoisin jos se narttu olisi tältä planeetalta ja sanomani pitäisi paikkansa (poislukien toi Heikelän verenpakeneminen). Jotenkin jäi olo ettei se narttu ole tältä planeetalta. Se on varmaan Venukselta. Eli Eerikäisellä on tilausta! Tai siis.... Ei! Eerikäinen ei taida tienata tarpeeksi :(

Joku oligorkki vie tonkin superherkun :(

Pitikin mennä avaamaan ensimmäinenkin linkki.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei jaksa Oli joku Heikelä&Linnanahde korporaatio ketä muita muistaa, Jenni oli aluksi vaan avustaja sillä kyllä ääni ihan ookoo paitti kuka ääntä nussii? Gat.Sika- Harri unohtui.. Eikö ollu hyvä no ei ollu.. Autolla kun ajelin joskus kesällä kuuntelin mutta sittemmin on kaikkinainen äänimelu mennyt ohi telkun kautta..

Jennin nimi on Jenni Aleksandrova vaikkei sitä Raahen tytöstä

ensimmäiseksi kerrotakkaan..

Miss Silarikin on joku Anya.. plääh.. vai mikä se oli..

Linnanahde pöyrii URHOtssä nykyään, urheilutoimittaja alunperän..

Dumis ei oo homo vaan menee lääkäriin ja vaikka sitten sairaslomalle, joo..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun mielestä tää vaikuttaa ihan kivalta juttuseuralta.

http://www.radiorock.fi/kanava/ohjelmat ... ossa-osa-1
CeDell Davis

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Manaaja kirjoitti:Mun mielestä tää vaikuttaa ihan kivalta juttuseuralta.

http://www.radiorock.fi/kanava/ohjelmat ... ossa-osa-1
Mee panee. Mä meen kotiin.
Manaaja

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

CeDell Davis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mun mielestä tää vaikuttaa ihan kivalta juttuseuralta.

http://www.radiorock.fi/kanava/ohjelmat ... ossa-osa-1
Mee panee. Mä meen kotiin.
Ehkä se on parempi näin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikö kukaan pane mua? Edes halvalla?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mua pantiin toistamiseen. Mä taidan joutua tyytymään siihen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bruce Willisika

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Sekava päivä. Parin tunnin unet hotellilla ennen metro-metro-yhdistelmällä lentopysäkille siirtymistä. Koneessa parit parin tunnin tirsat, muuten kirjan lukemista ja gourmee-aterioiden nauttimista. Lisäksi torkahtelin silloin tällöin ja heräsin useimmiten päästämääni pieruun. Tällöin katsoin aina parhaaksi esittää nukkuvaa vielä hetken.

Koneen ainoa thaikkulainen lentoemo päätti virkistää mun oloani nakkaamalla litran mehupurkin sapuskaani ja siitä munilleni, luultavasti vahingossa. Alkujärkytyksen jälkeen totesin preferoivani mehua tarjoiltuna mukissa, ja koska tyttö lähes paniikissa siivoillessaan laukoi soli-solin ainakin parikymmentä kertaa putkeen, päätin heittää homman huumoriksi ja pelastaa hänen päivänsä. Sain soppatykin maalitauluna olemisesta 20€ arvoisen pesulalahjakortin, jonka treidasin välittömästi puolen litran pulloon Chivas Regalia paremman puutteessa.

Loppuviikon olen niin täynnä jetlag-energiaa, että käyn nyt tekemässä testamenttini vielä kun ehdin.
RP

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:^Mua pantiin toistamiseen. Mä taidan joutua tyytymään siihen.
Kotona olemisessa on aina se huono puoli että joutuu pantavaksi. Päätin myös ettei mentäisi nukkumaan yhdessä kun se ajautuu aina sekstaamisen puolella ja nyt olen ihan energia pois villin yön jäljiltä. Mielestäni parasta on niin että menen sänkyyn kun siellä on jo kuorsaava mies. Vaikka kainalonukkuminen onkin tosi kiva juttu. Tää olikin hankala, mietin tätä tässä kokkailun lomassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Oiskin pantavaa. Viikonloppua odotellessa.

Pitäis siivota, mutta taidan vaan laittaa pyykkikoneeseen työpaitoja. plääh.
Lepopäivältä tai siis illalta näyttää.
Ai niin. Vapuksi tuli maksettua risteily tsadin edustalle. Jos seura on yhtä hyvää (ellei parempaa!!) kuin viimeksi, niin kyä kelepaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oo pannu yli kolmeen kuukauteen, eikä oikeestaan edes kiinnosta.
AngryBird

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

En oo pannu muutamaan vuoteen.
Yhtä olisin voinu mutta en mä kelvannut :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^EI voi olla totta!

On tää elämä raskasta..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saakelin leveilijät, oisin kaivannu vähän enemmän kannustusta enkä omilla saavutuksilla leveilyä. Tää ei oo mun leipälaji, ei.
:(

Kirjoitinkin junasta jostain Ryttylän läheltä savukivenkatkuisen viestin tänne ennen kuin yhteys katkesi.., kuinka matkustin eilen turhaan perutun seminaarin takia( tänä aamuna peruttu, jee) ja junatki kulkee taas kuten aina eli paskasti myöhässä ja jouduin tuleen Tampereelta maitojunalla jossa kesti sikakauan ja samaan loossiin tuli vielä kaks haisevaa juoppoa jotka onneks heitettiin junasta. Anteeks nyt, nekin on jonkun lapsia joo mutta siinä tilanteessa vaan liikaa. En tietty niille sanonu midis, vaan se rahastushemmo hoiteli ne ulos. Jokatap, kaks päivää hukattuna ihan turhaan. No, olipahan hyvät safkat molempina päivinä.

Van Sloteneista kaikki pehmeet joita voin syödä on loppunu ja pitäis taas pukata tuotteliaasti analyyssiä. Ei oikein irtois. Mutta ei auta. Syön appelsiinin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ Tupla-elinkautinen, tiedetään.

Joskus vaan tulee mitta täyteen, kun ei ole hetkeäkään omaa rauhaa, ellet lukittaudu paskikseen lukemaan kirjaa. Aina on joku isin pikku nilkkakuula roikkumassa lahkeessa tai vaimo nakittamassa. Joskus olisi kiva olla rauhassa vaikka vaan varttitunti ja lukea vaikka lehteä... mutta arvaapa saatko? Et.
Älä iso mies rutise! :D
Kokeile samaa vaikkapa kuukauden verran ilman toista aikuisyksikköä.
HEUREKA!!
Mullakin on ollut suhteita, pitkäkin, mutta onko tässä se syy miksi olen niin käsittämättömän onnellinen ja tyytyväinen aina omaan elämääni! Minulla on upea naisystävä ollut ja on nytkin ja sitten kuitenkin asun yksin ja teen mitä haluan! Siis kaikkea, joka ei vahingoita toisia! :D

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 21.03.2011 20:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Eikö kukaan pane mua? Edes halvalla?
No tämähän oli suoraan lainaus mun lisäämäni kymmenen käskyn_ketjun 17. käsky! Se kuului: Älä koskaan pane toista liian halvalla.

Mutta tosi on. En voi laittaa itse, etten ole kuunaan pannut koska panin eilen ja tämä ei ollut ylpeily teinipojan vaan fakta kylmä.

SA-poikapuolinen
sen hauskan veikeän koloonmenijän omaava
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipa ihan hillitön kiekkotrilleri, onneks ei ollut ketään vieressä kun Peltonen teki toisen maalin, sen verta kovaa karjaisin :D
Bruce Willisika

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Väsyttää. Tosin sisäisen mikkihiireni kädet osoittavat puoli kolmea, joten lienee aika iltapuhteiden. Ehdin koisimaan ensi yönä reilut puoli vuorokautta, mutta tiedän olevani aamulla väsyneempi kuin koskaan ennen. Siistiiii.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Just another manic monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tyhmä päivä, kukaan ei panetellut. Onneks on True Blood, täytyy toivoa jaksoon tooooosi paljon guumaa energyy. Elco, nyt tarkkana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin