Puutteellinen Tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Panettaa?

Joo
2
25%
Ei
3
38%
EVVK
1
13%
Olen liian kranttu
2
25%
 
Ääniä yhteensä: 8

RP

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:No niinpä. Just viestittelin pupulle, että missä täällä on paikallinen a-liike. Janottaa niin saatanasti, ettei pysty ite ettimään!!!
Lokitietojeni perusteella onnistuttiin jauhamaan paskaa (toki mielenkiintoista sellaista) huimat 2h 24min. 33sek. :D
Bruce Willisika

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Kyllä Thaimaassa ollaan edistyksellisiä!
Ei, vaan täällä ollaan menty vouhottaen edistyksen yli ja ohi.
CeDell Davis

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:No niinpä. Just viestittelin pupulle, että missä täällä on paikallinen a-liike. Janottaa niin saatanasti, ettei pysty ite ettimään!!!
Lokitietojeni perusteella onnistuttiin jauhamaan paskaa (toki mielenkiintoista sellaista) huimat 2h 24min. 33sek. :D
I like you!
RP

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:No niinpä. Just viestittelin pupulle, että missä täällä on paikallinen a-liike. Janottaa niin saatanasti, ettei pysty ite ettimään!!!
Lokitietojeni perusteella onnistuttiin jauhamaan paskaa (toki mielenkiintoista sellaista) huimat 2h 24min. 33sek. :D
I like you!
Samikset! <3
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

On joo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei pöllömpi tiistai vaikka kevään lämpöennätys ei oikein vakuuttanu. Parin tunnin päiksyillä hoitu muutaman repaleisemman yön univajeet, saamarin superkuu!11

Tunnin jos vielä jaksais vääntää, tais olla jotain kohtalaista leffaa tarjolla teeveessä ysiltä. Madmenin kolmoskausikin odottaa. Hamaan tulevaisuuteen näköjään. Tosta oon varmaan maininnut täällä ennenki. Kiva silti.
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Sohvalla maatessa menny päivä. Kovasti piti taas touhuta, mut ei jaksa... Täytyy varmaan ottaa taas kuuri b-vitskua ja rautaa, ei tästä tule mitään ku taas nukkuisi puolet vuorokaudesta eikä mitään jaksa tehdä. :?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Serkkujen koiravanhus oli nukutettu. Oli saanut jätskiä ja lettuja viimeiseksi ateriakseen mokoma hömppä. Mun rakkain edesmennyt koirakamu. Mutta näin on nyt parempi. Pitkä ja hyvä elämä sillä oli :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaikenlaista piti duunailla tänään illalla. Mutta, ehtii ne kai huomenna.. Torstaina on sitten lenkin vuoro, toivottavasti klabit ja keli mahdollistaa - tänään klabit ei päästäny lenkille, koska tuli viimeksi liukasteltua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tänään ollut ihan normipäivä (ei kuitenkaan sellainen normipäivä). Luin useamman tunnin sängyllä makoillen ilman pienintäkään väsymystä, mikä on keskivahva merkki unirytmin toimivuudesta. Mä en tosin reissun aikana ehtinyt missään vaiheessa tottua paikalliseen päivärytmiin, nukahtelin joskus aamuyöstä vietinpä sitten illan rata-ajoissa tahi hotellilla lukien. Sikäläinen aamuyö natsaa mukavasti täkäläiseen puoleen yöhön, joten jos viiden tunnin siirtymä tosiaan käy näin helposti, niin hyvä homma.

Vikat mangot naamaan ja sitten taas kohti kesäkondista!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teen iltapizzaa, pistin tekemääni gouagamolea smetanan sekaan ja pizzan päälle, ostin viikon mietinnän jälkeen dymon wurstin pizzasuikaletta, varsinkin kun kuitenkin teen pizzaa vähintään kerran kahdessa viikossa, ei tarvi enää suikaletarjouksia tuon2,5 kilon annoksen jälkeen kahtella..
Pyyhin Netikettiin..
Bruce Willisika

Re: Puutteellinen Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kun ei huvittanut saksanläksyt, niin tein ne sitten väkisin, saatana.

Alkoi mukavasti ramaisemaan, joten munien huuhtelun kautta lukemaan iltasatuna sen verran rahoitusta kuin väsy antaa myöten.
Vastaa Viestiin