Seksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Herätkää jo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tänään saan alta yhden ressaavan kouluhomman, ja saan pari päivää koulutyövapaata ja viikonlopun ihan kaikinpuolista vapaata, ah harvinaisuutta! No paitsi en lapsivapaata, mut aina ei voi voittaa..kaikessa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi lapsia sitten hankitaan, jotta pidettäisiin niistä huolta!?
Bruce Willisika kirjoitti:Kun ei huvittanut saksanläksyt, niin tein ne sitten väkisin, saatana.

Alkoi mukavasti ramaisemaan, joten munien huuhtelun kautta lukemaan iltasatuna sen verran rahoitusta kuin väsy antaa myöten.
Taidat olla aika multipersoona, ethän kuitenkaan oli samanaikaisesti Suomaliassa ja Thaikuissa??

Somalit(toisella rastataukka, mistä asti somalit on tullut jamaicalta?) räkätti metrossa tuonne Sörkkään asti mutta onneksi hiljenivät sen jälkeen kun väkeä tuli lisää, samanaikaisesti vastasi joku ruotsinkielinen hoitotäti huutaen puhelimeen, kakofonia valmis..
Vaikeaa varsinkin kun päätäkin piti koskea, ei sormella!

Suomalaiset ei muuten huuda sillä tavoin paitsi kännissä perjantaina ja maanantaina ne joitten kässäri ei oo pitäny sunnuntaina
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tätä? ei tarvi katsella? Paitsi Vesperin?

Tätä ei tarvi kuunnella!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vetäsin seksikkään parinkymmenen minsan suihkun. Nyt mä tuoksun jollekin Palmoliven kosteussuihkusaippualle, kun käytin sitä.
Pitäs tiskata kämppä ja astiat. Toimeen.
küllküll

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Hyh. Ainoa suihkusaippua jota mies käyttää on:

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä haluisin lähteä kanarialle tai turkkiin viikoksi huhtikuun alusta, mutta en löydä matkaseuraa :(

Mies kuittasi jo että pojan hoito onnistuisi jos haluaisin lähtä relaamaan ennen koitosta ja hemmottelemaan itseäni. Vaihtoehtoina joko baariseuraa tai biitsillä juoksijoita. Mä haluisin shoppailla vähän, ottaa iisisti, nukkua myöhään, syödä hyvin, lukea ja nauttia lämmöstä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin tärkeä asia että täytyy laittaa PASKANJAUHANTAAN!

Uusinta uutta..
Kuuluu varmaan johonkin vaalikampanjaan..
Elppis kirjoitti:Mä haluisin lähteä kanarialle tai turkkiin viikoksi huhtikuun alusta, mutta en löydä matkaseuraa :(

Mies kuittasi jo että pojan hoito onnistuisi jos haluaisin lähtä relaamaan ennen koitosta ja hemmottelemaan itseäni. Vaihtoehtoina joko baariseuraa tai biitsillä juoksijoita. Mä haluisin shoppailla vähän, ottaa iisisti, nukkua myöhään, syödä hyvin, lukea ja nauttia lämmöstä.
Mulla olis pari viikkoa lomaa pedettävänä tänä kevänä, mutku en jaksa shoppailla!!!!!
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Että voi olla iPhonen käyttöönotto hankalaa... Ja näitä olis tusina jäljellä :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Niba"][/quote]

En viitsi sanoo mitään ilkeetä kauhasta ja lusikasta, koska aurinko paistaa/paistoi ja silleen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikon kun katseli brittiläskejä niin melkein tekisi mieli lähteä katselemaan edustavampia kauniimman sukupuolen edustajia. No huomenna takaisin jakkupukujen keskelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ihmiset on typeriä. :maanantai:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

annepa kirjoitti:Ihmiset on typeriä. :maanantai:
En vois enempää olla samaa mieltä just tänään :evil:
Dumis

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jopas täällä on ihmiset huonolla päällä, mulla on kevättä rinnassa 8)
AngryBird

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Lähden saunaan. Vitutus saa luvan häipyä löylyihin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi tietokoneet ei voi toimia niinkuin pitäis, silleen mukavan yksinkertaisesti?! Mun täytyis asentaa Win 7 Maciin Virtualboxin kautta. Tai siis asennettu on jo, mut pitäis vielä saada tehtyä jaettu kansio ettei wintoosaa tartte päästä nettiin. Mut tää seiska ei oo niin helppo ku XP. Täytyis tehdä guest addition ja asentaa se virtuaaliseksi cd-asemaksi... :tiistai:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

saira kirjoitti:Miksi tietokoneet ei voi toimia niinkuin pitäis, silleen mukavan yksinkertaisesti?! Mun täytyis asentaa Win 7 Maciin Virtualboxin kautta. Tai siis asennettu on jo, mut pitäis vielä saada tehtyä jaettu kansio ettei wintoosaa tartte päästä nettiin. Mut tää seiska ei oo niin helppo ku XP. Täytyis tehdä guest addition ja asentaa se virtuaaliseksi cd-asemaksi... :tiistai:
Tehdä? Siis eikö tuo VirtualBoxin Install Guest Additions nimenomaan tee tuon automaattisesti?

Edit: siis käynnissä oleva virtuaali, ja sitten VirtualBoxin valikosta Devices -> Install Guest Additions. Pitäisi ilmestyä virtuaaliin cd-levy.
Viimeksi muokannut aasi, 23.03.2011 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Juu, löysin sen 5 sekuntia sitten... :oops:

Mä oon vaan kerran tehny tän, ja siitä se kaksi vuotta aikaa. Kestää hetken miettiä mistä mitäkin löytää.

Kiitos ohjeista kuitenkin! Seuraava vaihe on löytää se kansio, jonka kautta olisi tarkoitus juttuja jakaa... Ja huomenna sama ystävän koneelle...

Edit: Mä tein sen, mä tein sen! Ja ihan ilman ikkunasta lentävää läppäriä! Asensin siis kaiken lisäksi erään tilasto-ohjelman, jota gradua tekevä ystäväni tarvii omalle koneelleen. Uusi ohjelma mulle, mut toimii käyttöliittymänä mun käyttämäni ohjelman päällä. Eli mä voin koodeista katsella ja avittaa ystävää kun hän tekee tällä helpommalla käyttöliittymällä työtään. Vielä kun saa tutustuttua siihen niin, että voi opettaa sen käytön...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin