TöpöpöTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: TöpöpöTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ja Blytly, se kutsu katoaa nopeasti jos meinaat jotain Narri-rekvisiittaa hommata. Ainakin ovi pysyy kiinni!!1
Luuletko ihan tosissasi, että käyttäisin rahojani joihinkin pellekuteisiin?
Ei teistä Tapparan peeloista tiedä, kun porkkanat pöxytkin pitää olla!
Bruce Willisika

Re: TöpöpöTorstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

nowaysis kirjoitti:Sikis: Mulla täysin päinvastasia kokemuksia puljun palveluista.
Mutq mä en haluu kuin uusia mun reseptini!! Se on vaikeata, tosi tosi vaikeata. Hommat toimisivat varmaan sutjakkaasti, jos olisi (oma) pää kainalossa, mutta onneksi ei ole. Katsotaan nyt, kuinka tää lähtee rullaamaan lekurikäynnin jälkeen. Jos ei lähde, palaan takaisin terveyskeskuslääkäröinnin pariin. Siellä olen melko hyvällä prosentilla saanut lekurit tekemään niin kuin mä haluan. No okei, poskeen ei ne yleensä ota. Paitsi Dave.

Lintsasin jälkimmäisen saksan session. Ei vaan pystynyt, väsytti liikaa. Kerroin aikaisen poistumisen syyksi sen, että mummo kuolee kuudelta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TöpöpöTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että näin sitten. Juuri kun sai vessarempan maksettua niin pamahtaa hissiremontti. No tuon kustannukset eivät taida niin huimat olla ja ihan tarpeellinen kyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: TöpöpöTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yritin vähän aikaa katsoa tuota ykkösen vaaliohjelmaa pienpuolueista, mutta ei vaan pystynyt. "Meillä nyt vaan on samat aatteet kuin Persuilla, mutta meillä ei ollut Halmetta tai Soinia buffaamassa meidän puoluetta... niin ja Soini ei osaa sanoa kantaansa Islamin uskontoon" :doh:

Disclaimer: ei se nyt sanonut kuin tuon Islamin, mutta loput luin rivien välistä. Mikä nyt Vapauspuolue tjmsp olikaan.
Bruce Willisika

Re: TöpöpöTorstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Ensi torstaina noita hörhöjä pyörii meidän juhlasalissa jauhamassa cuccua taloudesta. Joka puolueesta yksi heebo ringissä, ainakin Jungner ja Halla-Aho saapuvat paikalla. Sovittiin saksan open ehdotuksesta, että saksantuntien sijaan mennään katsomaan tuo ja opiskellaan sitten saksaa jos ehditään. Hyvä diili.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TöpöpöTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Halusin osallistua Sikiksen ja Nowiksen keskusteluun sen verran, että Tampereella ko. laitos tuntuu pelaavan vallan mainiosti. Aikoja ja palvelua on saanut aina kun on tarvinnut, myös ei-niin-kiireellisiin. Yks lääkäri on hirvittävä jännääjä, mutta jos osuu muille niin kaikki sujuu hienosti.

Tänään oli taas tehokas päivä; aamulla pumppi, töitä 9-19.30 (josta osa etänä kotoa) ja töiden jälkeen vielä shoppailukierroksen kautta kotiin keittämään porkkanakeittoa iltapalaksi (iski himo).
Vastaa Viestiin